Przetargi.pl
Przebudowa dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg

Gmina Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3524848 , fax. 94 3530455
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3524848, fax. 94 3530455
    REGON: 33092071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu nawierzchni 14 odcinków dróg gminnych z płyt drogowych o łącznej długości około 4 km. Zakres inwestycji i orientacyjne parametry określa Program Funkcjonalno użytkowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. Etap I zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy dróg - przy uwzględnieniu wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późniejszymi zmianami) b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), Opracowana dokumentacja techniczna powinna spełniać wymogi ustawy Prawo budowlane oraz innych odpowiednich przepisów oraz być zgodna z zasadami wiedzy technicznej. c) pisemne uzgodnienie włączenia dróg gminnych z drogami powiatowymi z zarządcą dróg powiatowych Zarządem dróg Powiatowych w Kołobrzegu i Zarządem Dróg Wojewódzkich, tam gdzie takie połączenia występują; d) sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu dla skrzyżowań z dogami powiatowymi wraz z zatwierdzeniem tych organizacji; e) konsultowanie rozwiązań projektowych z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji przed uzyskaniem uzgodnień i zgłoszeniem robót; f) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; g) złożenie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu; h) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga! Wszelkie opracowania projektowe należy sporządzić w formie pisemnej i w wersji elektronicznej w formacie pdf, w tym: - 3 komplety projektu budowlano-wykonawczego w formie pisemnej (1 egz. Starostwo Powiatowe, 1egz. Zamawiający i 1 egz. Wykonawca) - 2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie pisemnej( po1 egz. dla Zamawiającego i Wykonawcy) Etap II zamówienia obejmuje: Zrealizowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zaprojektowanych prac budowlanych zgodnie z wymogami PFU, sporządzonym na jego podstawie projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacjami technicznymi, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający trwałość i dobry standard rozwiązań, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego . Zamówienie obejmuje również: - obsługę geodezyjną robót wraz z dokumentacją geodezyjnej powykonawczą w 2 egz. - organizację ruchu drogowego, wraz z umożliwieniem dojazdu mieszkańcom i użytkownikom nieruchomości położonych przy drodze. - uzgadnianie harmonogramu realizacji z Zamawiającym W przypadku zgłoszenia sprzeciwu Starostwa Powiatowego wobec zgłoszenia robót przebudowy dróg, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca, nie będzie wykonany II etap zamówienia tzn. drogi te nie będą budowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymaga się wpłaty 10000 zł wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach