Przetargi.pl
Przebudowa dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg

Gmina Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 524 848 , fax. 943 530 455
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 524 848, fax. 943 530 455
    REGON: 33092071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia w ramach każdej części obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu nawierzchni 22 odcinków dróg gminnych z płyt drogowych o łącznej długości około 5,74 km. Zakres inwestycji i orientacyjne parametry określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.3. Zakres inwestycji w ramach każdej części obejmuje: Etap I zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy dróg – przy uwzględnieniu wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2017 roku poz. 1332); b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j Dz. U. z 2013r. poz. 1129). Opracowana dokumentacja techniczna powinna spełniać wymogi ustawy Prawo budowlane oraz innych odpowiednich przepisów oraz być zgodna z zasadami wiedzy technicznej; c) konsultowanie rozwiązań projektowych z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji przed uzyskaniem uzgodnień i zgłoszeniem robót; d) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; e) złożenie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu; f) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga! Wszelkie opracowania projektowe należy sporządzić w formie pisemnej i w wersji elektronicznej w formacie pdf, w tym: - 3 komplety projektu budowlano-wykonawczego w formie pisemnej (1 egz. Starostwo Powiatowe, 1egz. Zamawiający i 1 egz. Wykonawca); - 2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie pisemnej (po 1 egz. dla Zamawiającego i Wykonawcy). Etap II zamówienia obejmuje: Zrealizowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zaprojektowanych prac budowlanych zgodnie z wymogami PFU, sporządzonym na jego podstawie projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacjami technicznymi, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający trwałość i dobry standard rozwiązań, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego . Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla ofert składanych na części A zamówienia; 2) w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla ofert składanych na części B zamówienia; 3) w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla ofert składanych na część C zamówienia; 4) w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla ofert składanych na część D zamówienia. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 r., poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach