Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych na terenie gminy Dygowo

Gmina Dygowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-113 Dygowo, Kolejowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943584195
  • Data zamieszczenia: 2024-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dygowo
    Kolejowa 1
    78-113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943584195
    REGON: 330920630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych na terenie gminy Dygowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót drogowych wg opracowanej dokumentacji (programu funkcjonalno-użytkowego) polegających na wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej, na terenie gminy Dygowo. Zakres zamówienia w szczególności, opracowanie i uzgodnienie kompletnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do realizacji zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód i decyzji, w szczególności pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie robót drogowych, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Wykonawca w ramach dokumentacji projektowej jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania, które są opisane w niniejszym PFU i jego załącznikach, a także zaproponować rozwiązania inne niż w PFU, jeśli w ten sposób uzyskane mogą być korzyści dla jakości, obniżenia kosztów lub poprawy walorów użytkowych i funkcjonalnych projektowanych obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian w początkowym okresie prac projektowych. Odrzucenie lub nie zaproponowanych zmian przez Zamawiającego, nie będzie stanowić dla Wykonawcy podstawy do wydłużenia terminu realizacji zamówienia oraz roszczeń z tytułu dodatkowego wynagrodzenia.Działania podjęte przez Wykonawcę w tym zakresie stanowią jego ryzyko, które musi uwzględnić na etapie składania oferty. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszelkie opracowania i projekty towarzyszące i uzupełniające. W ramach wynagrodzenia należy opracować także wszelkie opracowania, jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania obiektów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 50 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania.3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:nr konta: 21 8562 0007 0040 0291 2000 00606. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.7. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywaniai wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.200.000,00zł,2) zdolności technicznej lub zawodowej:• warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane na łączną kwotę nie mniejszą niż 2.200.000,00 zł polegającą na przebudowie lub budowie drogi o parametrach zbliżonych do tych jakie zamawiający określił w dokumentacji dla prowadzonego postępowania;b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako Kierownik budowy, posiadającą co najmniej 48 miesięcy doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/ robót w branży drogowej oraz posiadającą uprawnienia budowlane* bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;c) dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu oraz posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności drogowej.Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania przez wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego ww. osoby poprzez sumowanie doświadczenia z kilku wykonanych zamówień przez tą osobę w tym samym okresie.*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1646 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach