Gmina Granowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-066 Granowo, ul. Sportowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 72 067
- Data zamieszczenia: 2019-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Granowo
ul. Sportowa 2
62-066 Granowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 72 067
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa dróg wylotowych na osiedlu mieszkaniowym w Granowie – ul. Lipowa, ul. Dębowa, ul. Kasztanowa oraz budowa kanalizacji deszczowej w ul. Akacjowej i ul. Grabowej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zakresy: 1) Zakres 1 (przedmiar A, B, C, D, E, F): “Przebudowa dróg wylotowych na osiedlu mieszkaniowym w Granowie – ul. Lipowa, ul. Dębowa, ul. Kasztanowa 2) Zakres 2 (przedmiar G): “Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Akacjowej i ul. Grabowej” Zakres 1: Celem zadania inwestycyjnego jest poprawa stanu nawierzchni jezdni ulic wraz z uregulowaniem ich szerokości wraz z budową odcinków kolektora kanalizacji deszczowej. Odcinki ulic przebiegają w terenie zabudowanym i posiadają nawierzchnię gruntową. W zakres prac wchodzą m. in.: • roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórkowe, • regulację pionową ist. urządzeń obcych, • wykonanie elementów odwodnienia (wg osobnego opracowania), • wykonanie elementów ulic, • wykonanie ścieku przykrawężnikowego i śródulicznego • wykonanie poszczególnych elementów konstrukcyjnych nawierzchni, • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, • roboty porządkowe i wykończeniowe. • Wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz wpustami ulicznymi Zakres 2: Zamówienie obejmuje budowę odcinków kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SST – zał. nr 7, przedmiarze robót - zał. nr 8, w projekcie budowlanym – zał. nr 9. Zgodnie z art. 29.3a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracowników na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony, na czas określony lub na czas zastępstwa (przy umowach na czas określony lub na czas zastępstwa czas trwania umowy musi obejmować w całości czas realizacji umowy), wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 5 osób. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu na etapie składania ofert będzie oświadczenie złożone przez wykonawcę (oświadczenie znajduje się na formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawca w dniu przekazania placu budowy przedstawi zamawiającemu podpisany przez osobę upoważnioną wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne” i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: 1. w pieniądzu 2. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Grodzisku Wlkp. nr 09 9063 0008 0030 0000 1108 0008. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – sekretariat. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy b) szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający wskaźniki (wymienione w ppkt 5.4.2. SIWZ) c) podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące zał. nr 4a i 4b do SIWZ d) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub nnych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. e) dowód wniesienia wadium, f) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, każdy wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenie stanowi zał. nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w Drzymałowie
Dodano: 2024-03-28 - Rozbudowa drogi gminnej nr 569031P w miejscowości Stara Dąbrowa
Dodano: 2024-03-27 - „Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie”
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi gminnej ul. Miętowej w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3815P w m. Rudno
Dodano: 2024-03-21 - „Budowa układu komunikacyjnego Radojewo – chodnik i dojście do przystanku na ul. Jaśkowiaka” – nazwa skrócona
Dodano: 2024-03-20 - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych, korekta przebiegu i poprawa parametrów technicznych urządzeń melioracyjnych (rowy) w m. KWILEŃ, gmina Chocz, powiat pleszewski.
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 555525P Jarosławiec - Zielniczki
Dodano: 2024-03-06 - Budowa ulic Żwirowej i Bukówko w Krotoszynie
Dodano: 2024-03-01 - Rozbudowa drogi gminnej nr 287007P w m. Jankowo Dolne - Wierzbiczany Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg 2024
Dodano: 2024-02-16