Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowościach Lisice -Krzewo oraz Sobótka

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-660 Dąbie, Plac Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2710073 w. 112 , fax. 632 710 086
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    Plac Mickiewicza 1
    62-660 Dąbie, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2710073 w. 112, fax. 632 710 086
    REGON: 31101907100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowościach Lisice -Krzewo oraz Sobótka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi Lisice – Krzewo oraz Sobótka”. Przebudowa drogi Lisice - Krzewo od km 0+000 do km 0+486 długość odcinka 486 m. 1. Inwestor obiektu objętego projektem Gmina Dąbie. 2. Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) - mapy zasadnicze skala 1:1000 - pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta - obowiązujące normy PN i BN oraz przepisy techniczne 3. Przedmiot opracowania Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi od km 0+000 do km 0+486. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjne - wycinka krzewów - roboty przygotowawcze – oczyszczenie krawędzi z humusu - roboty ziemne w wykopie i nasypie - odmulenie rowu prawostronnego - wykonanie przepustu pod zjazdem - wykonanie warstwy podbudowy kamiennej w pełnej szerokości jezdni - wykonanie w-wy wiążącej betonem asfaltowym - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego - uzupełnienie poboczy materiałem żwirowym - wykonanie oznakowania pionowego - roboty wykończeniowe 4. Stan istniejący Droga w miejscowości Krzewo na odcinku przewidzianym do przebudowy stanowi dojazd do zabudowań mieszkalnych i gospodarczych oraz pól uprawnych. Jezdnia istniejącej drogi posiada nawierzchnię z tłucznia ( szerokości 3,80 do 4,10m) o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1), o szerokości pasa od 10,00 - 12,00m . Odcinek drogi przebiega w całości po istniejącym pasie drogowym wśród pól uprawnych. Omawiany odcinek stanowi prosta z jednym załamaniem w km 0+465,80. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest nieznaczne i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a częściowo ponad nim. 5. Urządzenia obce, kolizje Poza pasem drogowym przebiega napowietrzna linia energetyczna oraz wodociąg nie kolidujące z zamierzeniem budowlanym. 6. Stan projektowany 6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00m - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - szerokość korony 5,50m - spadek jezdni 2% daszkowy 6. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość. 6. 3 Droga w przekroju podłużnym Nowa niweleta wykorzystuje poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu traktując istniejące rodzaje nawierzchni z tłucznia jako gotowe podłoże pod nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego. 6. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny 2%. 6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 gr. 4 cm 100 kg/m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm 100 kg/m2 - podbudowa z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm śr. gr. 12 cm - istniejąca konstrukcja kamienna gr. ok. 15-20 cm 6. 6 Konstrukcja nawierzchni pobocza - nawierzchnia żwirowa śr. gr. 20cm 7. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 8. Obiekty mostowe i przepusty - km 0+109,00 str. P istniejący przepust pod zjazdem betonowy Ø30 cm, dł. 8,00 m przewidziany do wymiany na rurę PP SN8 przy zachowaniu obecnych parametrów. 9. Odwodnienie Przewidziano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez istniejące spadki podłużne i nadane spadki poprzeczne nawierzchni na pobocze (o konstrukcji chłonnej) oraz odmulonego rowu str. P i teren w granicach pasa drogowego. 10. Zjazdy publiczne i indywidualne oraz skrzyżowania Zjazd w osi rowu jak pkt. 8, inne istniejące pozostają bez zmian. 11. Oznakowanie W km 0+020 str. L ustawić znak ostrzegawczy A-7. W km 0+150 str. L ustawić znak ostrzegawczy A-7 z tabliczką T-1(150m). W odległości 150m od włączenia w km 0+000 na istniejącej drodze gminnej o nawierzchni bitumicznej ustawić odpowiednio znaki ostrzegawcze A-6b i A-6c z tablicą typu T-6c. Na czas prowadzenia robót należy przygotować odpowiednie oznakowanie na podstawie zatwierdzonego projektu sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych. Przebudowa drogi w miejscowości Sobótka od km 0+000 do km 0+343 długość odcinka 343 m. 1. Inwestor obiektu objętego projektem Gmina Dąbie. 2. Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) - mapy zasadnicze skala 1:1000 - pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta - obowiązujące normy PN i BN oraz przepisy techniczne 3. Przedmiot opracowania Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi od km 0+000 do km 0+343 o długości 343mb. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjne - roboty przygotowawcze – usunięcie humusu z poboczy - zebranie istniejącej nawierzchni kamiennej na pryzmę na odkład - wykonanie pełnego koryta na w-wy konstrukcyjne - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej - ułożenie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie poboczy kamiennych materiał miejscowy - wykonanie oznakowania pionowego 4. Stan istniejący Droga w miejscowości Sobótka na odcinku przewidzianym do przebudowy stanowi dojazd do istniejącego mostu na rzece Ner oraz zabudowań mieszkalnych, gospodarczych i pól uprawnych. Jezdnia istniejącej drogi posiada nawierzchnię kamienną o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1), o szerokości pasa od 6,5 - 9,0m. Odcinek drogi przebiega w całości po istniejącym pasie drogowym, po części wśród zabudowy. Omawiany odcinek posiada jeden łuk poziomy z jednym skrzyżowaniem. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest dość znaczne i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a częściowo poniżej i ponad nim. 5. Urządzenia obce, kolizje Poza pasem drogowym przebiega napowietrzna linia energetyczna oraz wodociąg z poprzecznymi przyłączami do zabudowań nie kolidujące z zamierzeniem budowlanym. 6. Stan projektowany 6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00m - szerokość poboczy 2 x 1,00m - szerokość korony 6,00m - spadek jezdni jednostronny 2% 6. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość. Na podstawie pomiarów istniejących szerokości nawierzchni starano się wpisać oś jezdni symetryczne do pasa drogowego oraz istniejącego śladu przebiegu trasy. 6. 3 Droga w przekroju podłużnym Nowa niweleta wykorzystuje poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu traktując istniejące rodzaje nawierzchni z destruktu bitumicznego i kamienia jako gotowe podłoże pod nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego. 6. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku przewidziano spadek poprzeczny jednostronny 2% (PLAN SYTUACYJNY). 6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi w istniejącej szerokości - warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego 0/11 dla KR1 wg PN-EN-13108-1 gr. 4 cm (100 kg/m2) - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/11 śr. gr. 4 cm (100 kg/m2) 6. 6 Konstrukcja nawierzchni pobocza - nawierzchnia kamienna gr. 15cm (materiał miejscowy) 6. 7 Konstrukcja podbudowy - podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63mm gr. 20cm 7. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 8. Obiekty mostowe i przepusty Nie występują. 9. Odwodnienie Przewidziano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez istniejące spadki podłużne i spadki poprzeczne nawierzchni na pobocze (o konstrukcji chłonnej) i teren w granicach pasa drogowego. 10. Zjazdy publiczne i indywidualne oraz skrzyżowania Pozostają bez zmian. 11. Oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu Na projektowanym odcinku: W km 0+020 str. lewa umieścić znak ostrzegawczy A-7 (ustąp pierwszeństwa) z tablicą typu T-6c w km 0+293 str. prawa umieścić znak ostrzegawczy A-30 (inne niebezpieczeństwo) z tablicą typu T (Koniec drogi utwardzonej 50m). Na istniejącej drodze bitumicznej: Po 50m w każdą stronę od włączenia nowego odcinka umieścić znaki informacyjne D-1 z tablicami odpowiednio T-6a; T-6c. Pozostałe istniejące pozostaje bez zmian. Ponadto na czas prowadzenia robót należy przygotować odpowiednie oznakowanie na podstawie zatwierdzonego projektu sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł. 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem ,,Wadium - Przebudowa dróg w miejscowościach Lisice-Krzewo oraz Sobótka" - wadium wniesione w tej formie musi wpłynąć na konto zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert, przelew środków musi być dokonany z konta na konto; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach