Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 62660 Dąbie, Plac Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2710073 w. 112 , fax. 632 710 086
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    Plac Mickiewicza 1
    62660 Dąbie, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2710073 w. 112, fax. 632 710 086
    REGON: 31101907100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska”. Przebudowa drogi w miejscowości Karszew od km 0+000 do km 0+768 długość odcinka 768 m. 1. Inwestor obiektu objętego projektem Gmina Dąbie, Powiat Koło. 2.Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) ze zm. Dz.U.1999.43.430 2015.03.25 - mapa zasadnicza sytuacyjno – wysokościowa skala 1:1000 - pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta - obowiązujące normy PN i BN oraz przepisy techniczne 3. Przedmiot opracowania Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny na przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+768 długość odcinka 768 m. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjno - wysokościowe - usunięcie pni, krzaków i obcięcie gałęzi - miejscowe usunięcie darniny mechanicznie - przebudowa przepustu pod koroną drogi - przebudowa zjazdów na pola - odmulenie rowu obustronnego - roboty ziemne w wykopie (koryto i rowy) - roboty ziemne w nasypie (pobocza)-profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - oznakowanie pionowe 4. Stan istniejący Droga w miejscowości Karszew na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię kamienną gr. ok. 10 – 15 cm o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 15-16 m. Odcinek drogi przebiega w całości po istniejącym pasie drogowym, wśród pól uprawnych łącząc drogę powiatową nr 3417P z drogą gminną o nawierzchni bitumicznej. Omawiany odcinek stanowi niemal prosta z dwoma nieznacznymi załamaniami z dwoma łukami poziomymi. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest dość zróżnicowane i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części poniżej tego poziomu. Po obu stronach jezdni występuje śladowy rów drogowy a za nim gęste zadrzewienie oraz zakrzaczenie wchodzące w skrajnię drogową. W pasie drogowym nie występują żadne urządzenia obce. 5. Urządzenia obce, kolizje Nie występują. 6. Stan projektowany 6.1Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00 m - szerokość poboczy 0,75 m - rów drogowy obustronny - spadek jezdni 2% dwustronny 6. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość. 6. 3 Droga w przekroju podłużnym Przy projektowaniu niwelety wykorzystano poziom istniejącej drogi o nawierzchni kamiennej wynosząc ją o ok. 20 cm nowej konstrukcji,nawiązując się do naturalnego załamania terenu. W oparciu o ww założenia i odcinkowo znacznych różnic spadków podłużnych zachodziła potrzeba zastosowania łuków pionowych ( PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 6. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2%. 6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - warstwa wiążąca a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm 6. 6 Konstrukcja podbudowy - podbudowa z mieszanki kamiennej 0 – 31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu 6. 7 Konstrukcja pobocza Pobocza należy wykonać po części z gruntu dowiezionego sypkiego (materiał żwirowy) , zagęszczonego przy pomocy walca gumowego. 7. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 8. Obiekty mostowe i przepusty Przy włączeniu do drogi powiatowej w km 0+003 na miejsce istniejącego niedrożnego przepustu betonowego zastosowano rury PEHD Ø 40 cm. W osi obustronnego rowu do odmulenia przewidziano przebudowę przepustów na rury PEHD Ø20 cm. 9. Odwodnienie Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni na pobocza przepuszczalne i dalej do obustronnego rowu drogowego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 10. Zjazdy publiczne i indywidualne Istniejące zjazdy na pola zaprojektowano jako gruntowe (żwirowe) z częścią przelotową z rur PEHD Ø20 cm. 11. Oznakowanie Projekt stałej organizacji ruchu obejmuje oddzielne opracowanie. Przed przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego wg odrębnie opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych. Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska od km 0+000 do km 0+350 długość odcinka 350 m. 1. Inwestor obiektu objętego projektem Gmina Dąbie, Powiat Koło. 2. Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) ze zm. Dz.U.1999.43.430 2015.03.25 - mapa zasadnicza sytuacyjno – wysokościowa skala 1:1000 - pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta - obowiązujące normy PN i BN oraz przepisy techniczne 3. Przedmiot opracowania Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny na przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+350 długość odcinka 350 m. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjno – wysokościowe - usunięcie drzew z frezowaniem pni - miejscowe usunięcie humusu i darniny mechanicznie - przebudowa przepustu pod koroną drogi - oczyszczenie rowu drogowego - roboty ziemne w wykopie (koryto) - roboty ziemne w nasypie (pobocza) - profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję - wykonanie podrównania podbudowy z mieszanki kamiennej - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome 4. Stan istniejący Droga w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię kamienną gr. ok. 20cm o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 6-7 m. Odcinek drogi przebiega w istniejącym pasie drogowym, wśród punktowej zabudowy gospodarczo mieszkaniowej i pól uprawnych. Omawiany odcinek stanowi niemal prosta z kilkoma niewielkimi załamaniami oraz włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 263 o nawierzchni bitumicznej. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest nieznaczne i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części ponad nim. W sąsiedztwie pasa drogowego odcinkowo przebiega wodociąg z poprzecznymi przyłączami do posesji, napowietrzna linia niskiego napięcia również z przyłączami do posesji i linia telekomunikacyjna. 5. Urządzenia obce, kolizje Istniejące uzbrojenie terenu nie koliduje z planowaną inwestycją. 6. Stan projektowany 6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00 m - szerokość poboczy 0,75 m - spadek jezdni 2% dwustronny 6. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość na przyległe działki. 6. 3 Droga w przekroju podłużnym Przy projektowaniu niwelety wykorzystano poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu. W oparciu o ww założenia i punktowo znacznych różnic spadków podłużnych zachodziła potrzeba zastosowania trzech łuków pionowych (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 6. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2%. 6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - warstwa wiążąca a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - siatka 120x120kN wstępnie powlekana bitumem (na połączeniu nawierzchni z drogą wojewódzką) 6. 6 Konstrukcja podbudowy - podbudowa z mieszanki kamiennej 0 – 31,5 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu km 0+000 do km 0+015 - wyrównanie (istniejącej nawierzchni kamiennej gr. ok. 20cm) mieszanką kamienną 0 – 31,5 mm gr. 6 cm po zagęszczeniu km 0+015 do km 0+350. 6. 7 Konstrukcja pobocza Pobocza należy wykonać po części z koryta a po części z gruntu dowiezionego sypkiego (materiał żwirowy) , zagęszczonego przy pomocy walca gumowego. 7. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 8. Obiekty mostowe i przepusty W km 0+003 w osi rowu drogi wojewódzkiej nr 263 zaprojektowano przebudowę przepustu na rury PEHD Ø 50cm dł. 11,00mb. 9. Odwodnienie Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni na pobocza przepuszczalne i dalej na teren w granicach pasa drogowego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety ponad przyległy teren (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 10. Zjazdy publiczne i indywidualne Zjazdy zostaną podsypane materiałem gruntowym dowiezionym do nowych rzędnych drogi. 11. Oznakowanie Projekt stałej organizacji ruchu obejmuje oddzielne opracowanie. Przed przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego wg odrębnie opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych. Szczegółowo zakres zadania zawarty jest w Projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarze robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, obowiązującymi normami, sztuką inżynierską i uzgodnieniami stanowiącymi załącznik do projektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach