Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowości Niesułowice, Gmina Milicz

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 93193471000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowości Niesułowice, Gmina Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: INWESTYCJA: Przebudowa dróg w m. Niesułowice gm. Milicz. LOKALIZACJA INWESTYCJI: Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr nr 185 obręb Niesułowice Gmina Milicz – obszar wiejski odcinek od hkt. 0+000 do hkt. 0+647 Przedmiot zamówienia: W zakres wchodzi wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz ze zjazdami na tereny przyległe, pobocze drogowe i jednostronna ścieżka rowerowa. Odwodnienie nawierzchni drogi przez odprowadzenie wód deszczowych do rowów przydrożnych. Przy ścieżce rowerowej odwodnienie poprzez wpusty uliczne odprowadzające wody do kanalizacji deszczowej, zarurowanych rowów i rowów przydrożnych. Zakres rzeczowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi klasy D, kategoria obciążenia ruchem KR1 budowa jezdni bitumicznej o szerokości 5,0 m z jednostronnym poboczem z kruszywa o szerokości 0,75 m i jednostronną ścieżką rowerową o szerokości 2,0 m . Długość projektowanej drogi i ścieżki rowerowej 647 m ( odcinki KM 0 +647 ) - budowa jezdni o konstrukcji : • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S – o grubości warstwy 4cm. • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – o grubości warstwy 5cm • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm – o grubości 20 cm, Is≥1,0 E2≥ 100 MPa •podłoże gruntowe G1, stabilizowane mechanicznie do min E2≥ 100 MPa, Is≥1,0 (doprowadzenie do podłoża G1wg recepty opracowanej przez Wykonawcę) ograniczeniem jezdni od strony ciągu rowerowego jest jednostronny krawężnik betonowy prefabrykowany o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem. - budowa zjazdów indywidualnych o konstrukcji zjazdu: •warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S – o grubości warstwy 4cm; • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – o grubości warstwy 5cm • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm – o grubości 20 cm, Is≥1,0 E2≥ 100 MPa •podłoże gruntowe G1, stabilizowane mechanicznie do min E2≥ 100 MPa, Is≥1,0 (doprowadzenie do podłoża G1wg recepty opracowanej przez Wykonawcę) - budowa ścieżki rowerowej o konstrukcji: • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S – o grubości warstwy 4cm. •podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm – o grubości 15 cm, Is≥1,0 E2≥ 100 MPa •podłoże gruntowe G1, stabilizowane mechanicznie do min E2≥ 80 MPa, Is≥ 0,97 (doprowadzenie do podłoża G1wg recepty opracowanej przez Wykonawcę) -odwodnienie -wody opadowe z nawierzchni są odprowadzane poprzez pochylenia poprzeczne i podłużne, częściowo korytkami betonowymi, bezpośrednio do istniejących rowów przydrożnych. Odwodnienie ścieżki rowerowej poprzez wpusty uliczne o konstrukcji betonowej śr 500mm odprowadzające wody do kanalizacji deszczowej, zarurowanych rowów i rowów przydrożnych. Wykonanie odcinka kanalizacji, profilowanie rowów przydrożnych. - wykonanie przepustów drogowych w miejscach skrzyżowania istniejących indywidualnych zjazdów z rowami przydrożnymi z rur PCV karbowanych śr.600mm. -usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli infrastruktury np. przebudowa istniejącego hydrantu, przesunięcie słupów niskiego napięcia, montaż i demontaż ogrodzenia (po stronie Wykonawcy robót będzie niezbędna do realizacji zadania aktualizacja uzgodnień z właścicielami infrastruktury) -Wycinka istniejących drzew i krzewów kolidujących z realizowaną inwestycją zgodnie z decyzją Starosty Milickiego OŚ.613.3.2017 z dn. 14.02.2017r i jej aktualizacja w zakresie realizacji działki 185 AM 1. -Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu - Zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków nr 2574/2017 z dn.10.11.2017r. (po stronie Wykonawcy aktualizacja decyzji i koszt stałego nadzoru archeologicznego i w razie konieczności ratowniczych badań archeologicznych). UWAGA: w trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest udostępnić plac budowy firmie FONBUD SPÓŁKA AKCYJNA - SP.K. w celu realizacji budowy sieci światłowodowej. Warunki udostępnienia terenu firma FONBUD SPÓŁKA AKCYJNA - SP.K. uzgadnia z Wykonawcą robót. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany wykonać i zafakturować do 15.12.2019r. część robót drogowych. Zakres robót drogowych realizowanych do 15.12.2019r. zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy i uwzględnieniu panujących warunków atmosferycznych jak i technologii realizacji robót. Szczegółowy opis i rozwiązania techniczne zostały ujęte w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych i STWiORB opracowanych przez biuro projektowe: FGM Pracownia Projektowa Andrzej Patkowski ul. Topolowa 5, 56-300 Milicz, stanowiącymi Załącznik nr 10 do Specyfikacji. Załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy: 1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować, 2) w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo – finansowy robót zawierający pozycje określone przez Zamawiającego zgodnie z załączonym wzorem – Zał. nr 1B do SIWZ. 1a. Zamawiający określa w Załączniku nr 8 do Specyfikacji - Projekcie umowy wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 1b. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (o których mowa w §18 projektu umowy) z wyjątkiem: - kierowania czy nadzoru nad tymi robotami, - obsługi geodezyjnej, -badań polegających na sprawdzeniu i określeniu właściwości gruntu oraz materiałów, budowlanych użytych podczas budowy, - niezbędnych ekspertyz technicznych wymaganych do wykonania prowadzonej inwestycji, - najmu sprzętu budowlanego niezbędnego podczas realizacji przedsięwzięcia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1c. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności. 1d. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1e. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Załącznika nr 1 do Specyfikacji, 1A) Kosztorys ofertowy przygotowywany przez Wykonawcę; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji wraz z informacją o podmiotach, na które powołuje się Wykonawca w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów; II. Wykonawca składa również: - Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru z Załącznika nr 9 do Specyfikacji - dokument ten wykonawca ma obowiązek przedłożyć w ciągu 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach