Przetargi.pl
„Przebudowa dróg w Gminie Ryki w miejscowościach Krasnogliny, Leopoldów, Nowa Dąbia i Ryki”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg w Gminie Ryki w miejscowościach Krasnogliny, Leopoldów, Nowa Dąbia i Ryki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg w Gminie Ryki w miejscowościach Krasnogliny, Leopoldów, Nowa Dąbia i Ryki”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia – „Modernizacja przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie nr 10 – Krasnogliny”, której zakres robót obejmuje m.in.: - modernizację odcinka drogi o długości 493 m, - profilowanie i zagęszczenie podłoża z destruktu asfaltowego pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni, - rozbiórka i wykonanie od nowa przepustu rurowego pod drogą, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej pod warstwę ścieralną, - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o średniej grubości 2 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o szerokości 0,75 m i średniej grubości 15 cm. 2.2. część 2 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej Nr 102833L - ul. Słoneczna w m. Leopoldów od km 0+450 do km 1+239”, której zakres robót obejmuje m.in.: - remont odcinka drogi o długości 789 m, - ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie z odwiezieniem ścinki na odkład, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej pod warstwę wyrównawczą i ścieralną jezdni, - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm po zagęszczeniu. 2.3. część 3 zamówienia – „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie nr 15 – Nowa Dąbia”, której zakres robót obejmuje m.in.: - modernizację odcinka drogi o długości 995 m, - profilowanie i zagęszczenie podłoża z destruktu asfaltowego pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni, - wykonanie podbudowy i nawierzchni mijanek, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej pod warstwę ścieralną, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - regulacja wysokościowa istniejących zjazdów do posesji z tłucznia kamiennego, - uzupełnienie poboczy gruntowych. 2.4. część 4 zamówienia – „Remont drogi wewnętrznej przy ul. Kochanowskiego w Rykach”, którego zakres robót obejmuje m.in.: - remont odcinka drogi wewnętrznej o długości około 200 m, - rozbiórka krawężników, obrzeży i nawierzchni z kostki betonowej, - regulacja pionowa urządzeń podziemnych, - ustawienie nowych krawężników, obrzeży, - wykonanie nowych nawierzchni zdjazdów i chodników z kostki betonowej, - wzmocnienie istniejących nawierzchni jezdni i zatok postojowych warstwami z betonu asfaltowego, - regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - humusowanie i obsiewanie trawą zieleńców. Uwaga: Zamawiający informuje, iż posiada krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm (poz. 20 przedmiaru) na całość zadania, które Wykonawca wykorzysta do wykonania drogi. W związku z tym, Wykonawca nie ujmuje kosztu zakupu krawężników na powyższe zadanie w cenie ofertowej brutto. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 8 do SIWZ), w skład której wchodzą: - opis techniczny dla każdej części i drogi, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiar robót dla każdej części i drogi. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000 PLN (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100) dla każdej części zamówienia, 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na nastę-pujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Ryki nr rachunku: 22 8724 0005 2001 0000 4952 0007 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: WIR.271.19.2020 część nr …” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczenio-wej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierw-sze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązują-cymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie za-mawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako naj-korzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnię-cia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczno-ści, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego ofer-ta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez wykonawców doku-mentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wa-dialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifi-kowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpi-sem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach