Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla potrzeb OSP Rudnik

Ochotnicza Straż Pożarna w Rudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 22-330 Rudnik, Rudnik
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6841123 , fax. 84 6841123
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Rudniku
    Rudnik 66
    22-330 Rudnik, woj. lubelskie
    tel. 84 6841123, fax. 84 6841123
    REGON: 110268476
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla potrzeb OSP Rudnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla potrzeb OSP Rudnik. Silnik i podwozie z kabiną pochodzące od tego samego producenta. Pojazd musi spełniać wymagania dla klasy średniej M (wg PN-EN 1846-1 lub równoważnej). Pojazd musi spełniać wymagania dla kategorii 2 – uterenowionej (wg PN-EN 1846-1 lub równoważnej). 2. Szczegółowa charakterystyka samochodu została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie maksymalnie trzech wskazanych przez Zamawiającego kierowców w zakresie obsługi i eksploatacji oraz budowy samochodu. 4. Termin oraz godzinę dostawy należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo z osobą wskazaną w umowie. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 6. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. 8. Wykonawca zapewni rozpoczęcie usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od zawiadomienia faksem lub telefonicznie. Maksymalny czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia – do 14 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach