Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Gminie Andrespol w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Gminie Andrespol w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych: 1.1. Justynów, ul. Moniuszki – długość 432,00 m, 1.2. Justynów, ul. Podgórna – długość 485,00 m, 1.3. Justynów, ul. Wypoczynkowa – długość 258,00 m, 1.4. Wiśniowa Góra, ul. Topolowa – długość 140,00 m, 1.5. Wiśniowa Góra, ul. Kolorowa – długość 165,00 m, 1.6. Wiśniowa Góra, ul. Borowa – długość 276,00 m, 1.7. Bedoń Nowy, ul. Mazowiecka – długość 627,00 m. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Roboty pomiarowe, 2.2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 4861,10 m2, 2.3. Korytowanie podłoża na poszerzeniach jezdni (ul. Mazowiecka) – 232,00 m2, 2.4 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 5957,10 m2, 2.5. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanką asfaltową: 1. warstwa wiążąca - AC 11W o gr. 3 cm po zagęszczeniu – 5551,10 m2, 2. warstwa wiążąca - AC 11W o gr. 4 cm po zagęszczeniu – 491,00 m2, 3. warstwa ścieralna – AC 8S o gr. 4 cm po zagęszczeniu – 9323,70 m2, 2.6. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (zawory wodociągowe, gazowe, kanalizacyjne) – 112 sztuk, 2.7. Uzupełnienie poboczy gruntem z kruszyw łamanych wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 105,36 m3, 2.8. Ułożenie krawężników betonowych wystających o wym. 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej (ul. Mazowiecka) – 290,00 m, 2.9. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (ul. Mazowiecka) – 25,00 m2, 2.10. Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm (ul. Mazowiecka) – 37,00 m, 2.11. Ułożenie brukowej kostki betonowej (ul. Mazowiecka) – 20,00 m2. 3. Przedmiar robót zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. 4. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 4.1. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy. 4.2. Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 4.3. Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy planu zapewnienia, jakości (PZJ). 4.4. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 4.6. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 4.8. Przy odbiorze końcowym robót budowlanych winien uczestniczyć przedstawiciel Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze, Wykonawca oraz przedstawiciel Zamawiającego. 5. Warstwy podbudowy powinny być wykonywane z kruszyw łamanych granitowego, kwarcytowego lub gabro (nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego). 6. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 7. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 8. Zadanie pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych” współfinansowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych, zgodnie z umową nr 44/RŚ/2020 z dnia 29 czerwca 2020 r. – dotyczy Przebudowy ulicy Mazowieckiej w Bedoniu Nowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XVI pkt. 7 SIWZ do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach