Przetargi.pl
Przebudowa dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze - etap I

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz modernizacją oświetlenia ulicznego- I etap realizacyjnego przedsięwzięcia obejmujący przebudowę drogi na odcinku od hm 0+00 do hm 1+77,80. Zakres planowanych robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz mapa określająca zakres etapu I przedsięwzięcia. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: 1. roboty pomiarowe - wytyczenie w terenie, 2. roboty przygotowawcze - usunięcie drzew, krzewów, rozebranie budynku mieszkalnego (dz. nr 513/6), demontaż słupków do znaków drogowych, rozbiórka ogrodzeń, 3. rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży betonowych wraz z wywozem na składowisko, 4. rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy wraz z wywozem na składowisko, 5. wykonanie wykopów, rowów pod obiekty liniowe, 6. montaż rurociągów i studni kanalizacji deszczowej, 7. układanie kabli, rur osłonowych, montaż i stawianie słupów wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, 8. demontaż starych słupów i opraw oświetleniowych, 9. usunięcie kolizji z siecią teletechniczną: rozbiórka studni kablowych, przełożenie odcinka kanalizacji, budowa kanalizacji kablowej, przeciąganie kabli, przepięcia kabli, 10. wykonanie koryta pod jezdnię, chodniki, zjazdy z wywiezieniem nadmiaru gruntu, 11. profilowanie i zagęszczanie podłoża, 12. wykonanie warstw konstrukcyjnych pod jezdnią, chodnikami i zjazdami, 13. ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm oraz obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej wraz z oporem, 14. wykonanie warstwy wiążącej jezdni gr. 6 cm z MMA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, 15. wykonanie warstwy ścieralnej jezdni gr. 5 cm z SMA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, 16. wykonanie nawierzchni chodnikówo i zjazdów z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 17. założenie nowych trawników wraz z przygotowaniem podłoża, 18. regulacja wysokościowa studni rewizyjnych oraz skrzynek zaworowych, 19. wykonanie ścianki czołowej z kamienia, 20. montaż barier stalowych energochłonnych, 21. umocnienie skarp płytami ażurowymi, 22. umocnienie dna rowu kamieniem brukowym, 23. oczyszczenie rowu z namułów wraz z wywozem, 24. montaż nowych słupków i znaków drogowych, 25. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, 26. uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez wyrównanie gruntu i uzupełnienie nawierzchni trawiastych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi zakresu etapu I. UWAGA! 1. Zamówienie nie obejmuje rozbiórki budynku zlokalizowanego przy ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) na działce ewidencyjnej nr 513/3 oraz 513/5 obr. 0006 – budynek został rozebrany. 2. Zamówienie obejmuje rozbiórkę budynku zlokalizowanego przy ul. Mikołaja Reja 1a (dawna ul. Janka Krasickiego 1a) na działce ewidencyjnej nr 513/6 obr. 0006. Rozbiórka budynku będzie możliwa od 1 lipca 2017 r. 3. Na zmodernizowanym obwodzie oświetleniowym należy zastosować oprawy ze źródłem światła LED (projekt przewiduje oprawy sodowe). Charakterystyka oprawy LED: Moc całkowita - 55W, nominalny strumień świetlny - 6100 L/m, utrzymanie strumienia - 80% @tg25, optyka rozsył światłości 5068 lub 5103, szczelność komory optycznej IP66, szczelność komory osprzętu IP66, odporność na uderzenie szkło IK08, oporność aerodynamiczna 0,060m2, korpus i pokrywa odlew aluminiowy, klosz szkło płaskie, odporność na przepięcia 10kV, klasa ochronności elektrycznej II, montaż na wysięgniku lub szczycie słupa fi 42-60mm. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Mapa z zakresem etapu I przedsięwzięcia 2. dokumentacja techniczna: projekty budowlane i wykonawcze (w zakresie obejmującym I etap realizacyjny) 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (w zakresie obejmującym I etap realizacyjny) 4. przedmiar robót (w zakresie obejmującym I etap realizacyjny) 5. informacja o zmianie opraw oświetleniowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach