Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego

POWIAT NOWODWORSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765-32-00 , fax. 22 765-32-01
  • Data zamieszczenia: 2023-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWODWORSKI
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765-32-00, fax. 22 765-32-01
    REGON: 013270034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2411W relacji od drogi wojewódzkiej nr 571 - Borkowo - Błędowo – Szczypiorno – Pomiechówek.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2411W relacji od drogi wojewódzkiej nr 571 - Borkowo - Błędowo – Szczypiorno – Pomiechówek na odcinku o długości 800 metrów przez miejscowości Szczypiorno oraz Kosewko w gminie Pomiechówek. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje korekcyjne frezowanie nawierzchni jezdni, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, wykonanie utwardzonych poboczy z tłucznia kamiennego, a także wykonanie oznakowania poziomegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1-3 do SWZ.Część 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2414W relacji Swobodnia – Falbogi Borowe – Błędowo. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2414W relacji Swobodnia – Falbogi Borowe – Błędowo na odcinku o długości 1150 metrów przez miejscowość Błędowo w gminie Pomiechówek. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje korekcyjne frezowanie nawierzchni jezdni, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego oraz wykonanie oznakowania poziomego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1-3 do SWZ.Część 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 2424W relacji Nasielsk – Nuna.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2424W relacji Nasielsk – Nuna na odcinku o długości 2050 metrów przez miejscowości Nasielsk i Paulinowo w gminie Nasielsk. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje korekcyjne frezowanie nawierzchni jezdni, remont chodników z kostki brukowej oraz nawierzchni bitumicznej, wykonanie nowej nawierzchni wraz z poszerzeniem z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, oznakowania poziomego oraz robót drogowych towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1-3 do SWZCzęść 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 2418W relacji Smoszewo – Wólka Smoszewska oraz drogi powiatowej nr 2419W relacji Mochty – Smok. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2418W relacji Smoszewo – Wólka Smoszewska na odcinku o długości 1230 metrów oraz przebudowę drogi powiatowej nr 2419W relacji Mochty - Smok przez miejscowości Wólka Smoszewska oraz Mochty-Smok w gminie Zakroczym. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych wraz z poszerzeniem, wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego oraz robót drogowych towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1-3 do SWZ.Część 5: Przebudowa drogi powiatowej nr 3002W relacji Miączynek – Smoszewo – Nowe Trębki – Kroczewo. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3002W relacji Miączynek – Smoszewo – Nowe Trębki - Kroczewo na odcinku o długości 740 metrów przez miejscowość Smoszewo w gminie Zakroczym. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz robót drogowych towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1-3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:części nr 1 – 15 000,00 zł,części nr 2 – 21 000,00 zł,części nr 3 – 54 000,00 zł,części nr 4 – 18 000,00 zł,części nr 5 – 8 000,00 zł.Szczegółowe informacje zasad wnoszenia wadium znajdują się w dziale IX SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Odnośnie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż:1) posiadane doświadczenie:część 1: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy / jednego zlecenia), polegającą na remoncie / budowie / przebudowie drogi publicznej, której elementem było układanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni co najmniej 4 000 m2.część 2: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy / jednego zlecenia), polegającą na remoncie / budowie / przebudowie drogi publicznej, której elementem było układanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni co najmniej 6 000 m2.część 3: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy / jednego zlecenia), polegającą na remoncie / budowie / przebudowie drogi publicznej, której elementem było układanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni co najmniej 12 000 m2.część 4: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy / jednego zlecenia), polegającą na remoncie / budowie / przebudowie drogi publicznej, której elementem było układanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni co najmniej 10 000 m2.część 5: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy / jednego zlecenia), polegającą na remoncie / budowie / przebudowie drogi publicznej, której elementem było układanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni co najmniej 3 000 m2.W/w terminy „remont”, „przebudowa”, „budowa” należy definiować zgodniez zapisami art. 3 pkt 6, 7a oraz 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.).W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, jest on zobowiązany wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy / jednego zlecenia), polegającą na remoncie / budowie / przebudowie drogi publicznej, której elementem było układanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni odpowiadającej co najmniej sumie powierzchni nawierzchni bitumicznej wymaganej przez Zamawiającego dla tych części zamówienia, w których Wykonawca składa ofertę.Dodatkowe wymagania (obowiązują dla części 1 - 5):W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum / spółka cywilna), są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości co najmniej jeden z nich.W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot, na zasoby, którego Wykonawca się powołuje.Zamawiający dopuszcza, by w sytuacji składania przez Wykonawcę oferty wspólnej (konsorcjum / spółka cywilna) lub w przypadku powoływania się na zasoby innych niż Wykonawca podmiotów w celu wykazania spełnianiaw/w warunku, Wykonawcy wspólnie lub Wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby (przy zachowaniu w/w zasad), wykazali spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego, jedynie w sytuacji, gdy podmiot, który wykazał spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającegow zakresie w/w kategorii robót, będzie faktycznie wykonywał tę część zamówienia, co do której wykazał posiadane zdolności.Odnośnie doświadczenia zdobytego uprzednio przez Wykonawców w ramach wspólnie zrealizowanego zamówienia z innym Wykonawcą / Wykonawcami (konsorcjum / spółka cywilna) Zamawiający wskazuje, iż Wykonawcy mogą posługiwać się nim w celu wykazania spełniania postawionego przez Zamawiającego warunku w niniejszym postępowaniu wyłącznie w sytuacji, gdy bezpośrednio uczestniczyli w wykonywaniu wykazywanych robót budowlanych w zakresie kategorii robót wymaganych przez Zamawiającego w ramach tego warunku.2) personel:część 1: dysponuje co najmniej jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.część 2: dysponuje co najmniej jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.część 3: dysponuje co najmniej jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.część 4: dysponuje co najmniej jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.część 5: dysponuje co najmniej jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.Kierownik budowy powinien posiadać wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.).W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza, by warunek udziału w postępowaniu dla więcej niż jednej części zamówienia był wykazany poprzez dysponowanie przez Wykonawcę tymi samymi osobami / tą samą osobą w każdej z części zamówienia, na które składana jest oferta.Wykonawca może wykazać również osoby posiadające uprawnienia odpowiadające ww. uprawnieniom budowlanym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także osoby, posiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 334).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowyo Europejskim Obszarze Gospodarczym, w rozumieniu art. 4a ustawyz dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 551), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnionymi wyżej, jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi wskazanymi przez Zamawiającego, oraz:- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych – lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych – zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum / spółka cywilna), są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia co najmniej jeden z nich – lub - że warunek ten spełniają wspólnie (łącznie).W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia co najmniej Wykonawca, lub co najmniej podmiot udostępniający zasoby, lub – że warunek ten spełniają wspólnie (łącznie) Wykonawca i podmiot, na zasoby, którego Wykonawca się powołuje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach