Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych: Zadanie Nr 1 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1593 N na odcinku o długości 1400m do miejscowości Pruski’’, Zadanie Nr 2 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373 N na odcinku od skrzyżowania z drogą W-538 do wiaduktu kolejowego’’

Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13200 Działdowo, ul. Lidzbarska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 972 239 , fax. 236 972 239
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
    ul. Lidzbarska 31
    13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 972 239, fax. 236 972 239
    REGON: 13038269900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych: Zadanie Nr 1 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1593 N na odcinku o długości 1400m do miejscowości Pruski’’, Zadanie Nr 2 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373 N na odcinku od skrzyżowania z drogą W-538 do wiaduktu kolejowego’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych: Zadanie Nr 1 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1593 N na odcinku o długości 1400m do miejscowości Pruski’’, Zadanie Nr 2 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373 N na odcinku od skrzyżowania z drogą W-538 do wiaduktu kolejowego’’. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 2.1 przedmiarze robót – Załącznik Nr 5a i Nr 5b do niniejszej SIWZ, 2.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ, Zamówienie obejmuje również: organizację placu budowy, badania zagęszczenia podłoża i podbudów, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz innych robót wymaganych technologią. 3. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z póź.zm.) osób wykonujących wszystkie czynności okreslone w zamówieniu. 6.1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu wskazanym w SIWZ, umowie, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na: 1.1 Zadanie Nr 1 w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.2 Zadanie Nr 2 w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:BGŻ O/Działdowo nr 09 2030 0045 1110 0000 0207 9720 na dokumencie przelewu podać tytuł wpłaty a także nr postępowania: 2/2017).: Przebudowa dróg powiatowych: Zadanie Nr 1 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1593 N na odcinku o długości 1400m do miejscowości Pruski’’, lub Zadanie Nr 2 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373 N na odcinku od skrzyżowania z drogą W-538 do wiaduktu kolejowego’’ lub wymienić nazwy obydwu zadań w przypadku złożenia oferty na dwa zadania. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek NBP, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu NBP, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu NBP z żądaniem zapłaty). 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach