Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 2762W I 2763W – UL. KRASZEWSKIEGO I MAJOWEJ W OTWOCKU

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 806 421 , fax. 227 806 421
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 36
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 227 806 421, fax. 227 806 421
    REGON: 14848593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 2762W I 2763W – UL. KRASZEWSKIEGO I MAJOWEJ W OTWOCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych Nr 2762W i ul. 2763W w Otwocku na odcinku od skrzyżowania ulic Mieszka I z ulica Karczewskiego do wjazdu na stacje paliw przy ulicy Kołłątaja (Orlen) oraz na odcinku od wjazdu do stacji paliw (BP) do istniejącej nowej nawierzchni wykonywanej w ramach modernizacji linii kolejowej Nr 7, oraz od skrzyżowania ulicy Majowa z ulica Bagatela do pętli autobusowej w Otwocku – Mlądz. 2. Informację: a) Zadanie będzie realizowane w województwie mazowieckim, na terenie Gminy Otwock, 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane należy wykonać na trzech odcinkach: - odcinek Nr 1 o długości około 1 886 mb – skrzyżowania ulic Mieszka I z ulica Karczewskiego do wjazdu na stacje paliw przy ulicy Kołłątaja (Orlen), - odcinek Nr 2 o długości około 76 mb,- odcinku od wjazdu do stacji paliw (BP) do istniejącej nowej nawierzchni wykonywanej w ramach modernizacji linii kolejowej Nr 7, - odcinek Nr 3 o długości około 4 528 mb – od skrzyżowania ulicy Majowa z ulica Bagatela do pętli autobusowej w Otwocku – Mlądz Miejsca wykonywanych prac z podziałem na odcinki zostały zaznaczone na załączonej do SiWZ mapce poglądowej. b) Wykonanie oraz wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robot budowlanych (Zamawiający rekomenduje wykonywanie robot budowlanych pod ruchem, zamknięcie połówkowe) c) Wykonanie warstwy wiążącej jezdni o grubości 4 cm, zmiennej szerokość, o dwóch pasach ruchu po min. 3,50 m, spadek poprzeczny jezdni daszkowy lub jednostronny w kierunku poboczy drogi: - odcinek 1 (ul. Kraszewskiego) o szerokości min. 7 m, od skrzyżowania z ul. Mieszka I do ul. Turystycznej, - odcinek Nr 2 (ul. Majowa) o szerokości min. 7 m, po uprzednim frezowaniu nawierzchni jezdni – na całym odcinku, - odcinek Nr 3 (ul. Majowa) o szerokości min. 7 m, od skrzyżowania z ulicą Bagatela do ul. Otwockiej d) Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni o grubości 4 cm, zmiennej szerokości, o dwóch pasach ruchu po min. 3,50 m, spadek poprzeczny jezdni daszkowy lub jednostronny w kierunku poboczy drogi: - odcinek Nr 1 (ul. Kraszewskiego) – na całej długości, - odcinek Nr 2 (ul. Majowa) – na całej długości, - odcinek Nr 3 (ul. Majowa) - od skrzyżowania z ulicą Bagatela do ul. Wołodyjowskiego (dowiązanie do istniejącej warstwy ścieralnej) oraz od ul. Mlądzkiej do ul. Kreciej, e) W miarę potrzeb wykonanie korekcyjnego frezowania f) wykonanie poboczy na odcinkach drogi o szerokości min. 1 m umocnionego kruszywem: - odcinek Nr 1 strona lewa pobocza o długości 456 mb, strona prawa 426 mb, - odcinek Nr 3 strona lewa pobocza o długości 0 mb, strona prawa 3 630 mb, g) wykonanie chodników i zjazdów na odcinkach: - odcinek Nr 1 (ul. Kraszewskiego) strona lewa od ul. Wczasowej do ul. Świderskiej, - odcinek Nr 1 (ul. Majowa) strona lewa od działki nr ew. 54 obr. 3 – Otwock (około 40 mb przed skrzyżowaniem z ul. Wąską) do skrzyżowania z ul. Kołłątaja, - odcinek Nr 2 (ul. Majowa) strona lewa, strona prawa na całej długości, - odcinek Nr 3 (ul. Majowa) strona lewa od ul. Otwockiej do ul. Wołodyjowskiego oraz na odcinku od ul. Mlądzkiej do pętli autobusowej, strona prawa od ul. Otwockiej do zatoki autobusowej za skrzyżowaniem z ul. Kolorową, h) Niwelacja wysokościowa na zjazdach indywidualnych oraz publicznych, i) Wykonanie dodatkowego odwodnienia na wysokości działki ew. 186 z obr. 104 – Otwock (projektowane studnie o średnicy 1200 mm w nawierzchni jezdni) j) Regulacja wysokościowej: zasuw wodociągowych oraz innych elementów istniejącej infrastruktury technicznej w przebudowywanym pasie drogowym, k) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu l) Zagospodarowanie pasa drogowego pasami zieleni 4. Pełen zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 5. Płatność końcowa będzie dokonywana na podstawie faktury końcowej do której Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół odbioru końcowego podpisany przez Zamawiającego oraz Inspektora bez uwag. 6. Wprowadzenie na teren budowy nastąpi protokolarnie w obecności Zamawiającego, Wykonawcy ora Inspektora nadzoru po uzyskaniu przez Wykonawcę czasowej organizacji ruchu, lecz nie później niż 15 dni od daty podpisania umowy. 7. Wymienione wyżej roboty należy wykonać za pomocą wykwalifikowanego personelu i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 8. Pracę należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. 9. Przed przystąpieniem do prac zmiennych należy wykonać przekopy kontrolne celem zlokalizowania niezinwentaryzowanych sieci uzbrojenia terenu. 10. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 11. Materiały, pracowników oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). 1Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, należy złożyć wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W sytuacji, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca zamiast dokumentu, o którym mowa: 1) w ust. 8 pkt 1 skalda informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokumentów w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, 2) w ust. 8 pkt 4-7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zwarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 20. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 pkt 1 i pkt 2 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zaś dokument, o którym mowa w ust. 13 pkt 2 lit. a nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 22. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w a, składa dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 23. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16–20 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione powyżej. 24. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2018 r. poz. 1993). 25. Jeżeli wykonawcanie złoży w wyznaczonym terminie, o którym mowa powyżej, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp., oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia, lub poprawienia oferta dostawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawca warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym składane są oświadczenia lub dokumenty. 26. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każde z nich dotyczą. 27. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 lub 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tergo wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 353).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach