Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 1492Z ul. Sprzymierzonych i nr 1471Z ul. 1 Maja w Gryfinie

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 1492Z ul. Sprzymierzonych i nr 1471Z ul. 1 Maja w Gryfinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu drogowego, tj. ulic 1 Maja i Sprzymierzonych w Gryfinie na łącznej długości ok. 900 mb wraz z wykonaniem następujących prac: 1) budowa drogi manewrowej przy budynku dworca PKP, polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej oraz masy bitumicznej; 2) budowa ciągów pieszych; 3) przebudowa istniejących parkingów; 4) przebudowa wejścia z tunelu przy dworcu PKP; 5) przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w obrębie skrzyżowania ulic 1 Maja i Energetyków; 6) przebudowa oświetlenia ulicznego; 7) przebudowa odwodnienia drogi oraz kolidującego uzbrojenia; 8) wykonanie małej architektury i zieleni; 9) wprowadzenie stałej organizacji ruchu; 10) wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu przy współudziale środków finansowych z funduszu. 2. Z uwagi na różne programy, z których Zamawiający pozyskali środki finansowe na realizację, przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie 1 (Inwestor: Gmina Gryfino) - polegające na: 1) przebudowie dróg powiatowych, tj. droga nr 1492Z ul. Sprzymierzonych oraz odcinek drogi nr 1471Z ul. 1 Maja (od skrzyżowania z ul. Sprzymierzonych do skrzyżowania z ul. Parkową, od km 0+0,00 do km 0+387,00) wraz z chodnikiem i skrzyżowaniem na długości ok. 400 mb; 2) przebudowie drogi manewrowej przy budynku dworca PKP (DWORZEC PKP od km 0+0,00 do km 0+140,79); 3) przebudowie miejsc postojowych w ciągu ulicy 1 Maja przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie. Szczegółowy zakres robót budowlanych dla zadania 1 został zawarty w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ. Zadanie nr 2 (Powiat Gryfiński) – polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 147Z ul. 1 Maja (od skrzyżowania z ulicą Parkową do nabrzeża) na długości ok. 430 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych dla zadania 2 został zawarty w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ. Zadanie 3 (Inwestor: Gmina Gryfino) – polegające na przebudowie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej niezbędnej do przyszłej realizacji przebudowy ul. Energetyków w związku z wcześniejszą przebudową ul. 1 Maja (zadanie nr 2). Szczegółowy zakres robót budowlanych dla zadania 3 został zawarty w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5c do SIWZ. 3. Wykonawca zapewni w szczególności: 1) Realizację robót w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wykonywanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zrealizowania wszelkich prac bezpośrednio nieujętych w SIWZ oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (dalej: „SST”), a bez których nie można wykonać zamówienia, w tym: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, wszelkie naprawy, zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy (np. zaopatrzenie w wodę, energię elektryczną itp.), dozorowanie budowy, sporządzenie planu BIOZ, projekt organizacji ruchu na czas robót, ewentualne zajęcia i opłaty innych terenów wchodzących w proces inwestycyjny, prace geodezyjne oraz inne czynności niezbędne i konieczne do kompleksowego wykonania Przedmiotu Umowy. 3) Biorąc pod uwagę, iż pracę będą prowadzone na działkach PKP S.A. Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie wszelkie niezbędne koszty związane z zajęciem ww. terenu oraz uzyskać uzgodnienia prowadzenia prac budowlanych z zarządcą infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 4. Przed wejściem na plac budowy należy przedłożyć Zamawiającemu harmonogram prac uzgodniony z Zamawiającym, Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 5. Po stronie Wykonawcy leży: zapewnienie dostawy mediów do celów związanych z wykonywaniem robót budowlanych, jak również utylizacja elementów, które uległy rozbiórce, demontażowi z terenu objętego zamówieniem, transport wszelkich materiałów na miejsce Inwestycji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, SST, SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach