Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie

Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 590 112 , fax. 525 590 112
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
    ul. Przemysłowa 6
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 590 112, fax. 525 590 112
    REGON: 9236162800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr 1030C w ciągu ulic Główna, Wczasowa, Madera i nr 1031C ul. Szkolna w Cekcynie. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych; 2) rozbiórkę budynku jednorodzinnego położonego na działce nr 885 przy ulicy Szkolna 10; 3) rozbiórkę ogrodzeń na działkach nr 863, 884 i 885 przy ulicy Szkolna 8-10 wraz z bramami i furtkami; 4) rozbiórkę przepustu w km 0+600,60 ulicy Szkolnej; 5) rozbiórkę muru oporowego na działce nr 814/4 przy Mokrej oraz budowę nowego muru oporowego typu L; 6) budowę muru oporowego typu L w ul. Szkolnej km 0+576; 7) regulację pionową studzienek sieci podziemnych; 8) zabezpieczenie sieci teletechnicznej OPL rurami osłonowymi; 9) wymianę pokryw i ram na typu ciężkiego na studniach OPL; 10) rozwiązanie kolizji elektroenergetycznych z siecią nN 0,4kV, w tym usunięcie kolidującego słupa energetycznego na skrzyżowaniu ulic Szkolna i Główna i przebudowę linii napowietrznej na podziemną wraz z przyłączami; 11) demontaż istniejącego oświetlenia drogowego na słupach energetycznych; 12) budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączami do istniejącej sieci energetycznej; 13) budowę odwodnienia ulic i skrzyżowań poprzez kanalizację deszczową; 14) budowę przepompowni wód deszczowych; 15) budowę przyłącza do przepompowni wód deszczowych; 16) wykonanie włączenia kanalizacji deszczowej w ulicy Parkowej do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej; 17) budowę i regulację rowów przydrożnych przy ul. Wczasowej i Madera na odcinku od km 0+800,00 do km 1+750,00 z obsianiem skarp i dna mieszanką traw oraz lokalnymi umocnieniami skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi; 18) budowę przepustów pod zjazdami oraz przepustu pod koroną drogi; 19) rozwiązanie kolizji z siecią wodociągową; 20) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej; 21) przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych 1030C i 1031C – ul. Szkolna i ul. Główna – zmiana geometrii skrzyżowania z budową wyspy dzielącej; 22) przebudowę nawierzchni dróg powiatowych z dostosowaniem do obciążenia ruchem KR2 (ul. Szkolna) i KR3 (ul. Główna, Wczasowa, Madera); 23) budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1030C na odcinku od km 0+158,30 (ul. Wczasowa) do km 1+964,60 (ul. Madera); 24) budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1031C (ul. Szkolna) na odcinku od km 0+322,60 do 0+724,00; 25) budowę i przebudowę chodników, opasek i zjazdów do posesji; 26) budowę pętli autobusowej na działkach nr 863, 884 i 885 przy ulicy Szkolnej 10 wraz z chodnikami, wiatą autobusową i ławkami; 27) budowę i przebudowę zjazdów na drogi publiczne (gminne); 28) budowę azyli dla pieszych oraz wysp spowalniających ruch; 29) budowę zatoki parkingowej do parkowania prostopadłego przy ul. Szkolnej 2 i 4; 30) budowę zatoki parkingowej do parkowania równoległego na ul. Szkolnej (przy ul. Mokrej); 31) budowę zatok parkingowych do parkowania prostopadłego i równoległego w ulicy Głównej i Wczasowej; 32) budowę zatoki parkingowej przy ulicy Parkowej; 33) budowę zatok do kontroli pojazdów; 34) umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi; 35) humusowanie i obsianie skarp i powierzchni nieutwardzonych mieszanką traw; 36) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 roboty budowlane 45 11 12 00 - 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 11 27 10 - 5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45 23 32 20 - 7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 23 33 20 - 8 fundamentowanie dróg 45 23 31 62 - 2 roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45 23 32 22 - 1 roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania 45 23 32 90 - 8 instalowanie znaków drogowych 45 23 13 00 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45 31 61 10 - 9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45 23 24 52 - 5 roboty odwadniające 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, zatwierdzonym decyzją Starosty Tucholskiego Nr CEKC.75.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 15 września 2016 r. oraz w projekcie wykonawczym stanowiącymi Załącznik nr 7 do SIWZ (dokumentacja projektowa), a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 7. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowego uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. Dołączony przedmiar robót stanowi element
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, pokój nr 1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego S.A. 22 1560 0013 2343 8687 7000 0002. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach