Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Jordanów Śląski w podziale na 2 zadania

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Jordanów Śląski w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg powiatowych na terenie gminy Jordanów Śląski w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1968D w miejscowości Dankowice, gmina Jordanów Śląski, na odcinku od skrzyżowania z drogą nr 1967D do końca miejscowości Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie modernizacji nawierzchni drogi powiatowej nr 1968D w celu polepszenia parametrów technicznych na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1967D (ul. Słoneczna) do końca miejscowości Dankowice w gminie Jordanów Śląski, 2) remont istniejącego chodnika i utwardzenie zatoki autobusowej celem poprawy bezpieczeństwa pieszych użytkowników drogi. ZAKRES ROBÓT DLA ZADANIA 1: Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (obręb Dankowice dz.nr 256 dr, obręb Jordanów Śląski AM1. Roboty polegać będą na: 1) wykonaniu robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, 2) wycince kolidujących drzew, 3) wykonaniu robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją – cięcie piłą spalinową nawierzchni bitumicznych, rozbiórka: płyt chodnikowych, nawierzchni tłuczniowej, nawierzchni zjazdów z kostki betonowej i bitumicznej, krawężników i obrzeży na ławie betonowej, 4) wykonaniu robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie na długości drogi wzdłuż prawej krawędzi pod planowane poszerzenie, wzdłuż chodnika wykonanego w 2017r na odcinku pobocza między chodnikiem a jezdnią, po rozbiórce chodnika z kostki z podbudową w celu uzyskania planowanej rzędnej robót ziemnych, 5) profilacyjnym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8cm, 6) skropieniu emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, 7) ułożeniu geosiatki z włókien szklanych na długości poszerzenia, 8) ułożeniu warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu 4cm ( 100 kg/m2), 9) ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4cm, 10) poszerzeniu drogi wzdłuż prawej krawędzi jezdni oraz wzdłuż lewej krawędzi na długości chodnika wybudowanego w 2017r. (podbudowa i warstwy górne nawierzchni), 11) ułożeniu chodnika z kostki betonowej brukowej, 12) wykonaniu utwardzenia zatoki autobusowej na wysokości posesji nr 16 (lokalizacja znaku D-15) z kostki betonowej brukowej – kolor czerwony, 13) rozbiórce obrzeży betonowych oddzielających jezdnię od chodnika z kostki betonowej brukowej wybudowanego w 2017r., 14) wyrównaniu linii nowowybudowanych zjazdów z linią krawężnika na długości chodnika wykonanego w 2017r. (poprzez rozbiórkę kostki betonowej wraz z podbudową), 15) utwardzeniu zjazdów kostką betonową brukową gr. 8cm w kolorze czerwonym na szerokości wjazdów w granicach pasa drogowego, 16) utwardzeniu poboczy gruntowych kruszywem kamiennym 0-31,5 wzdłuż prawej krawędzi jezdni o szer. 0,75m dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni, 17) wykonaniu niezbędnych elementów odwodnienia drogowego – wpusty wraz z przykanalikami z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej, 18) wykonaniu wyniesionego przejścia dla pieszych, 19) montażu znaków pionowych oraz wykonaniu oznakowania poziomego (przejścia dla pieszych – 2 szt., linie krawędziowe, linia środkowa oraz przystanek), 20) regulacji wysokościowej istniejących elementów infrastruktury sieciowej: studzienek, włazów, itp, 21) wyrównaniu terenu i obsianu trawą wzdłuż remontowanego chodnika w szerokości pasu drogowego, 22) sprzątaniu terenu budowy. UWAGI: 1) Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. 2) Zjazd i skrzyżowania o nawierzchni bitumicznej wykonać w mieszance mineralno-asfaltowej. 3) Przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych na szerokościach istniejących bram, lecz nie szerzej niż szerokość jezdni. Jezdnia od chodnika oddzielona będzie wyniesionym krawężnikiem betonowym 15x30 cm, zjazdy krawężnikiem najazdowym 15x22, krawężniki ustawione na ławach betonowych z oporem gr. 15 cm z betonu C 12/15. 4) Po wykonaniu frezowania profilującego istniejącej nawierzchni bitumicznej - wzdłuż styku istniejącej nawierzchni z projektowanym poszerzeniem - należy wyfrezować koryto szer. ok. 0,50m i głębokości 0-8cm, w którym ułożona zostanie odpowiednio poszerzona warstwa wiążąca z konstrukcji poszerzenia i wzmocniona geosiatką wzmacniającą z włókien szklanych szerokości 1m. Zamierzenie ma na celu polepszenie stanu technicznego oraz walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi nr 1968D w miejscowości Dankowice gmina Jordanów Śląski, poprzez doprowadzenie do poprawy bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa pieszych użytkowników drogi przez remont istniejącego chodnika, budowę zatoki dla autobusu szkolnego i utwardzonego pobocza wzdłuż całej długości drogi w m. Dankowice. Zadanie 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1987D w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wilczkowice, gmina Jordanów Śląski Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika w celu przeniesienia ruchu pieszego z jezdni i poboczy oraz poprawy bezpieczeństwa pieszych użytkowników drogi ZAKRES ROBÓT DLA ZADANIA 2 Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (obręb Wilczkowice dz.nr 129, 130/1 AM1 dr) od wysokości wejścia do kościoła do istniejącej wiaty autobusowej. Roboty polegać będą na: 1) wykonaniu robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, 2) wycince kolidujących drzew, 3) wykonaniu robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją – cięcie piłą spalinową nawierzchni bitumicznej wzdłuż planowanego chodnika, rozbiórka: płyt chodnikowych, nawierzchni tłuczniowej, nawierzchni zjazdów z kostki betonowej i bitumicznej, krawężników i obrzeży na ławie betonowej, 4) wykonaniu robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie pod planowany chodnik na długości ok. 450mb w celu uzyskania planowanej rzędnej robót ziemnych, 5) profilowaniu i zagęszczeniu koryta pod nawierzchnię chodnika, 6) ułożeniu chodnika z kostki betonowej brukowej, 7) utwardzeniu zjazdów kostką betonową brukową gr. 8cm w kolorze grafit na szerokości wjazdów w granicach pasa drogowego, 8) odtworzeniu nawierzchni jezdni wzdłuż długości chodnika (podbudowa i warstwy górne nawierzchni), 9) utwardzeniu poboczy gruntowych kruszywem kamiennym 0-31,5 wzdłuż prawej krawędzi jezdni o szer. 1m dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni, 10) wykonaniu niezbędnych elementów odwodnienia drogowego – wpusty wraz z przykanalikami z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej, 11) montażu znaków pionowych oraz wykonaniu oznakowania poziomego (przejścia dla pieszych), 12) regulacji wysokościowej istniejących elementów infrastruktury sieciowej: studzienek, włazów, itp, 13) wyrównaniu terenu i obsianie trawą wzdłuż wykonywanego chodnika w szerokości pasu drogowego, 14) sprzątaniu terenu budowy. UWAGI: 1) Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni chodnika. 2) Skrzyżowania o nawierzchni gruntowej wykonać o nawierzchni tłuczniowej. 3) Przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych na szerokościach istniejących bram, lecz nie szerzej niż szerokość jezdni. Jezdnia od chodnika oddzielona będzie wyniesionym krawężnikiem betonowym 15x30 cm, zjazdy krawężnikiem najazdowym 15x22, krawężniki ustawione na ławach betonowych z oporem gr. 15 cm z betonu C 12/15. Zamierzenie ma na celu poprawę bezpieczeństwa pieszych użytkowników drogi przez budowę chodnika wzdłuż drogi w m. Wilczkowice Szczegółowy opis zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2 zawarty jest w opisach przedmiotu zamówienia, opisach technicznych i kosztorysach ofertowych, stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ od nr 6.1. do nr 6.6. szczegółowe wymagania stawiane wykonawcom zostały opisane w projekcie do umowy stanowiącym załącznik 5.1. i 5.2 do SIWZ. Mapy lokalizacyjne oraz inne niezbędne dokumenty do realizacji zadań ujęte zostały w załączonych do SIWZ plikach. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy najpóźniej na 7 dni od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy. 3) Wykonawca na czas realizacji umowy zobowiązuje się do prowadzenia dziennika budowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres rzeczowy przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 5) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć teren budowy oraz teren zaplecza budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie budowy i w bezpośrednim jego sąsiedztwie. Wykonawca zobowiązuje się skutecznie zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich. 6) Wykonawca zobowiązuje się, przed rozpoczęciem prac, sporządzić i przedstawić Zamawiającemu inwentaryzację stanu istniejącego wraz z dokumentacją fotograficzną oraz przedłożyć zestawienie elementów przeznaczonych do rozbiórki, przebudowy, regulacji itp., z podaniem ich ilości oraz parametrów charakterystycznych (np. długość, średnica, itp.). 7) Wykonawca w cenie złożonej oferty zapewni systematyczne bieżące odprowadzanie wody (odwodnienie) z terenów wykopów. 8) W pobliżu drzew i krzewów Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem ostrożności i odpowiednim zabezpieczeniem drzewostanu. 9) Według suwerennej decyzji Wykonawcy ewentualnie wystąpić o: warunki przyłączenia energii elektrycznej dla terenu/zaplecza budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, doprowadzenie wody z wodociągu do terenu zaplecza/budowy, doprowadzenie energii ( np. do ogrzewania), zezwolenie na zrzut ścieków i inne media. W każdym takim przypadku Wykonawca ponosi wszelkie koszty zużycia, funkcjonowania, eksploatacji mediów. 10) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi wymogami BHP oraz p. poż., zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego. 11) Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby, przy pomocy których będzie realizowany przedmiot umowy, będą ubrane w odzież umożliwiającą ich identyfikację. 12) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach z określeniem terminu rozpoczęcia i zakończenia robót). 13) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku objętym robotami. 14) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić na piśmie Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzoru nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury. 15) Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach służb zewnętrznych odpowiednich gestorów sieci. 16) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury. 17) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekaże je Zamawiającemu. 18) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 19) Wykonawca z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych będzie skutecznie informować Zamawiającego o planowanym terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) celem przeprowadzenia/dokonania ich odbioru. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca skutecznie nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu zgodnego z wymogami technicznymi bez dodatkowego wynagrodzenia 20) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikające z konieczności zapobieżenia awarii. 21) Zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. 22) Wykonawca zobowiązuje się przed przystąpieniem do robót sporządzić Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. 23) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 24) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 25) Wykonawca na czas trwania robót zobowiązuje się zapewnić kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działających w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku konieczności zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiającym. 26) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego oraz nadającego się do użytkowania. 27) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 28) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wszelkich zaleceń i poleceń wpisanych do dziennika budowy. 29) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z terenu budowy na drogę publiczną. 30) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 31) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 32) Ryzyko Wykonawcy obejmuje ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia (w tym bez ograniczeń robót, urządzeń, materiałów, sprzętu, nieruchomości i ruchomości) Wykonawcy i osób trzecich. 33) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 34) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 35) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 36) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 37) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 38) Wykonawca własnym staraniem i zgodnie z wyceną w złożonej ofercie wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt docelowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784 z późn. zm.). 39) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017r. poz. 784). 40) Wykonawca złoży w siedzibie Zamawiającego, celem zatwierdzenia, projekt organizacji ruchu tymczasowego (w 2 egz.) dla zabezpieczenia robót wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym z wymaganymi opiniami, zgodnie z ww. rozporządzeniem w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 41) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy oraz utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 42) Wykonawca w cenie złożonej oferty zapewni obsługę geodezyjną i geotechniczną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 43) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety. 44) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej (w wersji elektronicznej) przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa – DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa – pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 45) Wykonawca zobowiązuje się używać materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji przetargowej, a ponadto: a) dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE. 2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011r.) i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570 z późn. zm.) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP, b) nadające się do zastosowania i gwarantujące odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy, a także bezpieczeństwo prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektu budowlanego, c) zapewniające spełnienie przez obiekt budowlany wymogów podstawowych, odpowiednich dla przedmiotu umowy, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.). 46) Wykonawca przed wykonaniem robót lub wbudowaniem wszelkich wyrobów budowlanych przedstawi do akceptacji Zamawiającemu wszystkie rozwiązania robocze, próbki wyrobów budowlanych wraz z wymaganymi świadectwami, atestami itp. 47) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 48) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty obrazujące realizację przedmiotu umowy: inwentaryzację fotograficzną ogrodzeń, 49) Wykonawca w 1 egz. w formie papierowej opracuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową i powykonawczą dla całego przedmiotu umowy (operat kolaudacyjny). 50) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu w formie pisemnej gotowość do końcowego odbioru przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorze do czasu podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 51) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót, odtworzy tereny zielone i pobocza na całej powierzchni, która uległa zniszczeniu podczas prowadzonych robót. 52) W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania. 53) Wykonawca w zakresie wykonania robót budowlanych zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z nowych wyrobów budowlanych własnych, o których mowa w dokumentacji. 54) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych dane potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych. 55) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przed wbudowaniem wyrobów budowlanych uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie zastosowania tych materiałów, przedkładając próbki oraz okazując dokumenty wymagane ustawami: Prawo budowlane, o wyrobach budowlanych i dokumentacją. 56) Na każde żądanie Zamawiającego w zakresie dodatkowego zbadania jakości robót wykonanych z wyrobów budowlanych Wykonawcy, Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, fachowy zespół wykonawczy, oraz materiały do wykonania badań. Koszt wykonania ww. badań obciąża Wykonawcę. 57) Wykonawca zobowiązany jest to załatwienia wszelkich spraw formalno - technicznych związanych między innymi z budową i przebudową odwodnienia i innej infrastruktury występującej na terenie prowadzonych robót. 58) Wykonawca wykona wszelkie badania laboratoryjne zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i przekaże je Zamawiającemu. 59) Za ewentualne szkody powstałe w czasie prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. Ponadto dodatkowo w ramach obowiązków Wykonawcy dot. realizacji Zadania 1 Wykonawca uzgodni warunki gwarancyjne na obszarze realizacji końcowego odcinka w zakresie chodnika i poboczy z Wykonawcą zadania zakończonego w 2017r. pn. „PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKÓW W MIEJSCOWOŚCI DANKOWICE I POPOWICE, GMINA JORDANÓW ŚLĄSKI” - Przedsiębiorstwem Handlowo – Usługowym ZURB Andrzej Żurek, Elżbieta Żurek. OBOWIĄZEK ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW NA UMOWĘ O PRACĘ: Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 108 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1) dla Zadania 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1968D w miejscowości Dankowice, gmina Jordanów Śląski, na odcinku od skrzyżowania z drogą nr 1967D do końca miejscowości: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) wycinka drzew, c) wykonanie robót rozbiórkowych, d) wykonanie robót ziemnych koparkami i ręcznie, e) profilowanie i zagęszczenie podłoża, f) wykonanie frezowania nawierzchni, g) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury sieciowej, h) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, i) wykonanie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem, j) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, k) utwardzenie poboczy kruszywem, l) wykonanie ław betonowych z oporem i zwykłych dla: krawężników, obrzeży, m) ustawianie na ławach betonowych krawężników betonowych i obrzeży betonowych, n) układanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm - na chodnikach, zjazdach, zatoce autobusowej, o) układanie nawierzchni bitumicznych, p) wykonanie odwodnienia jezdni – wbudowanie studni wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, przykanalików i rur odpływowych, ich montaż, połączenie i wbudowanie, q) roboty transportowe – przewóz materiałów na budowę i wywóz samochodami: gruzu, rumoszu, ziemi, r) wykonanie zieleni – plantowanie i sianie trawy, s) montaż znaków pionowych oraz wykonanie oznakowania poziomego, t) sprzątanie terenu budowy. 2) dla Zadania 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1987D w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wilczkowice, gmina Jordanów Śląski: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) wycinka drzew, c) wykonanie robót rozbiórkowych, d) wykonanie robót ziemnych koparkami i ręcznie, e) profilowanie i zagęszczenie podłoża, f) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury sieciowej, g) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, h) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, i) utwardzenie poboczy kruszywem, j) wykonanie ław betonowych z oporem i zwykłych dla: krawężników, obrzeży, k) ustawianie na ławach betonowych krawężników betonowych i obrzeży betonowych, l) układanie nawierzchni bitumicznych, m) układanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm -na chodnikach, zjazdach, n) wykonanie odwodnienia jezdni – wbudowanie studni wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, przykanalików i rur odpływowych, ich montaż, połączenie i wbudowanie, o) roboty transportowe – przewóz materiałów na budowę i wywóz samochodami : gruzu, rumoszu, ziemi, p) wykonanie zieleni – plantowanie i sianie trawy, q) montaż znaków pionowych oraz wykonanie oznakowania poziomego, r) sprzątanie terenu budowy. 3) Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 4) Pozostałe informacje dotyczące realizacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz dokumentowania, kontroli i kar umownych zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1 i 5.2 do SIWZ (odpowiednio dla zadań). 5) Obowiązek określony w pkt. 1 i 2 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1 i 2..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 – 14.600,00 zł (słownie: czternaście tysięcy sześćset złotych 00/100) Zadanie 2 – 2.900,00 (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach