Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Zalewo.

Gmina Zalewo ogłasza przetarg

  • Adres: 14230 Zalewo, ul. Częstochowska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 588 377 , fax. 89 758 82 72
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
    ul. Częstochowska 8
    14230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 588 377, fax. 89 758 82 72
    REGON: 51074363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Zalewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Zalewo. Przedmiot zamówienia składa się z II części. Część I „Przebudowa drogi gminnej Nr G000052 Dobrzyki - Koziny”. Zakres robót obejmuje w szczególności: regulację parametrów geometrycznych drogi, doziarnienie istniejącej nawierzchni drogi kruszywem naturalnym 0/31,5 mm w tym 30% kruszywa łamanego 0/31,5 mm, wykonanie stabilizacji gruntu cementem wraz z pielęgnacją nawierzchni w okresie stabilizacji, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni stabilizowanej cementem przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej (lub asfaltu) i grysu kamiennego bazaltowego 8-12mm (warstwa dolna) oraz 5-8 mm (warstwa górna), wykonaniu chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, montaż oznakowania pionowego, regulację i poprawę odwodnienia. Część II „Przebudowa drogi gminnej Nr G000001 Bajdy - Gajdy”. Zakres robót obejmuje w szczególności: regulację parametrów geometrycznych drogi, doziarnienie istniejącej nawierzchni drogi kruszywem naturalnym 0/31,5 mm w tym 30% kruszywa łamanego 0/31,5 mm, wykonanie stabilizacji gruntu cementem wraz z pielęgnacją nawierzchni w okresie stabilizacji, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni stabilizowanej cementem przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej (lub asfaltu) i grysu kamiennego bazaltowego 8-12mm (warstwa dolna) oraz 5-8 mm (warstwa górna), montaż oznakowania pionowego, regulację i poprawę odwodnienia. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), projektach stałej organizacji ruchu oraz przedmiarach robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cześć I i II - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Formularz Oferty - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1a i/lub Załącznik Nr 1b do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów ( Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (jednolity tekst: Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ). 3. Dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz.1126 ze zm.) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ do dokumentów i oświadczeń , zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., o którym mowa powyżej. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 składne jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 7.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2 Rozdziału VII, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający informuje, że nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów , o których mowa w pkt 15 rozdz. VII SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach