Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew 2020 r.

Gmina Rozdrażew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-708 Rozdrażew, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 221 305 , fax. 627 221 370
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozdrażew
    ul. Rynek 3
    63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 221 305, fax. 627 221 370
    REGON: 25085518500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew. 1. Szczegółowy opis przedmiotu został określony w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 761586 w miejscowości Grębów poprzez wykonanie następującej konstrukcji jezdni: a) korytowanie drogi 914 m³ b) stabilizowanie cementem 2000 m² c) pełna podbudowa na pow. 2000 m² d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4cm, 1 800 m2 e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm, 1 800 m2 Długość trasy wynosi 400 mb, szerokość 4,5mb (obmiary zgodne z przedmiarem i kosztorysem ofertowym). 2) Przebudowa drogi gminnej nr 764588 w miejscowości Nowa Wieś poprzez wykonanie następującego zakresu robót: a) plantowanie poboczy 1 224 m² b) skropienie nawierzchni asfaltem 1851, 5 m² c) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 3cm, 2001,5 m2 d) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm, 1 851,5 m2 Długość trasy wynosi 612,0 mb, szerokość 3,0 mb (obmiary zgodne z przedmiarem i kosztorysem ofertowym). 3) Przebudowa drogi gminnej nr 764592 w miejscowości Trzemeszno poprzez wykonanie następującej konstrukcji jezdni: a) korytowanie drogi 396,9 m³ b) stabilizowanie cementem 969 m² c) pełna podbudowa na pow. 924 m² d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4cm, 880 m2 e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm, 880 m2 Długość trasy wynosi 220 mb, szerokość 4,0 mb (obmiary zgodne z przedmiarem i kosztorysem ofertowym). Uwaga: Wymienione w przedmiarze robót nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 roku poz. 1843 z późn. zm.). Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: - wszystkich robót, które określa przedmiar robót/kosztorys ofertowy, - dokumentacji powykonawczej geodezyjnej (inwentaryzacja), - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót, w celu zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem i zawiadomienia właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu. Dodatkowe informacje Zamawiającego Plac budowy Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. Tabele R (robocizna), M (materiały), S (sprzęt) - załączone do kosztorysu ofertowego nie muszą być wypełniane, a obrazują poglądowo zakres prac i nakładów jakie należy ponieść. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć plac budowy zgodnie z przepisami ochrony ppoż. i bhp. Urządzenia i materiały, stosowane przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (słowniezłotych:dwanaścietysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804, ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew numer konta: 78 8409 0001 0200 0215 2000 0001 Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium-Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew 2020 r”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 04 maja 2020 r. do godz.09:30 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.b-e. muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy PZP: a) dotyczące kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12-23 i art.24 ust.5 pkt.1-4 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach