Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew 2018r

Gmina Rozdrażew ogłasza przetarg

  • Adres: 63708 Rozdrażew, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 221 305 , fax. 627 221 370
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozdrażew
    ul. Rynek 3
    63708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 221 305, fax. 627 221 370
    REGON: 25085518500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew 2018r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew. Szczegółowy opis przedmiotu został określony w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Przebudowa drogi gminnej nr 764554 w miejscowości Dzielice poprzez wykonanie następującej konstrukcji jezdni: a) poszerzenie jezdni + wjazdy z pełną podbudową na pow. 737,8m² b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4[cm], (2.315,4m2) c) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 3[cm], (2.261 m2) Długość trasy wynosi 544,0[mb], szerokość 4,0[mb] (obmiary zgodne z przedmiarem i kosztorysem ofertowym). 2.Przebudowa drogi gminnej nr 764556 w miejscowości Rozdrażew -ul. Kompanii Rozdrażewskiej poprzez wykonanie następującego zakresu robót: a)kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy 400mm 201,7 mb b)umocnienie skarpy i dna rowu płytami prefabrykowanymi 361, 5 m² c)montaż krawężników betonowych 15x30 cm 176 mb d)chodniki z kostki betonowej o grubości 60 mm 293 m² e) podbudowa betonowa (stabilizacja Rm=2,5MPa) o grubości 10[cm], (236,8 m²) f) podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm o grubości 15[cm], (169,6m2) g) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 8[cm], (287,4m2) h) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W dla KR 1-2 o gr. 4[cm], (141,6m2) Długość trasy wynosi 167,0[mb] (obmiary zgodne z przedmiarem i kosztorysem ofertowym). Uwaga: Wymienione w przedmiarze robót nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 roku poz. 1579 z późn. zm.). Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: - wszystkich robót, które określa przedmiar robót/kosztorys ofertowy, - dokumentacji powykonawczej geodezyjnej (inwentaryzacja), - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót i przedłożenia zatwierdzonego przez Starostę 1 egzemplarza u Zamawiającego co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót, w celu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego do organu zarządzającego ruchem i właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu. Dodatkowe informacje Zamawiającego Plac budowy Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. Tabele R (robocizna), M (materiały), S (sprzęt) - załączone do kosztorysu ofertowego nie muszą być wypełniane, a obrazują poglądowo zakres prac i nakładów jakie należy ponieść. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć plac budowy zgodnie z przepisami ochrony ppoż. i bhp. Urządzenia i materiały, stosowane przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słowniezłotych:dziesięćtysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804, ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew numer konta: 78 8409 0001 0200 0215 2000 0001 Na poleceniu przelewu należy wpisać„Wadium - Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew 2018 r”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 10.05.2018 r. do godz. 9:30 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.b-e. muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy PZP: a) dotyczące kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12-23 i art.24 ust.5 pkt.1-4 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach