Przetargi.pl
„Przebudowa dróg na terenie Gminy Opole Lubelskie” - CZĘŚĆ I – Przebudowa drogi gminnej nr 108299L w miejscowości Wrzelowiec ul. Graniczna o dł. 462,12 mb na działce nr 1 - CZĘŚĆ II - Przebudowa drogi gminnej Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb, - (realizowana w ramach zadania pn.: „ Przebudowa dróg gminnych Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb i drogi gm. Nr 113477L ETAP II na odcinku 2.458,63 mb w m. Niezdów”)

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg na terenie Gminy Opole Lubelskie” - CZĘŚĆ I – Przebudowa drogi gminnej nr 108299L w miejscowości Wrzelowiec ul. Graniczna o dł. 462,12 mb na działce nr 1 - CZĘŚĆ II - Przebudowa drogi gminnej Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb, - (realizowana w ramach zadania pn.: „ Przebudowa dróg gminnych Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb i drogi gm. Nr 113477L ETAP II na odcinku 2.458,63 mb w m. Niezdów”)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg na terenie Gminy Opole Lubelskie” 2. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: - CZĘŚĆ I – Przebudowa drogi gminnej nr 108299L w miejscowości Wrzelowiec ul. Graniczna o dł. 462,12 mb na działce nr 1 - polegać będzie na wykonaniu na istniejącej warstwie brukowca o grubości ok. 25 cm nawierzchni o konstrukcji złożonej z podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o śr. gr. 8 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 grubości 4 cm i warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 o grubości 4 cm o szerokości zmiennej od 3,50m do 5,50m (w miejscu mijanek) wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Projektuje się również obustronne poszerzenia o zmiennej szerokości o konstrukcji złożonej z warstwy mrozoochronnej z piasku stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm i warstwie z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. - CZĘŚĆ II - Przebudowa drogi gminnej Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb, - (realizowana w ramach zadania pn.: „ Przebudowa dróg gminnych Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb i drogi gm. Nr 113477L ETAP II na odcinku 2.458,63 mb w m. Niezdów”) - polegać będzie na wykonaniu na nawierzchni bitumicznej o konstrukcji złożonej z 20 cm podbudowy z kruszywa 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, 5cm warstwy wiążącej z AC PMB 16W 25/55-60 oraz 4 cm warstwy ścieralnej z AC PMB 11S 45/80-50 o szerokości zmiennej od 3,0m do 4,0/5,0m (w miejscu mijanek) wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,5m. Na odcinku około 280m projektuje się kryty rów z przepustem o średnicy 50 cm. Natomiast na odcinku 51,0 m projektuje się ściek korytkowy zakończony wpustem deszczowym. 3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wdroży zatwierdzony projekt organizacji ruchu drogowego oraz zakupi konieczne oznakowanie. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa , stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu drogowego. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 8. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach