Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LATOWICZ

Gmina Latowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-334 Latowicz, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
    ul. Rynek 6
    05-334 Latowicz, woj. mazowieckie
    tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
    REGON: 71158273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://latowicz.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LATOWICZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część a) Przebudowa drogi gminnej nr 220727W (ulicy Grundowej) w Latowiczu-III etap Obecnie droga gminna 220727W (ulicy Grundowa) na odcinku od km 0+468 do km 0+934 jest drogą o nawierzchni tłuczniowej i żwirowej szerokości zmiennej 5,0 - 5,5m . Posiada pobocza gruntowe o nieregularnej szerokości. Istniejące w pasie drogowym rowy nie zapewniają należytego odprowadzenia wody opadowej i roztopowej i wymagają odmulenia i wyprofilowania. Dostęp do nieruchomości przyległych do pasa drogowego odbywa się bezpośrednio z drogi oraz za pośrednictwem zjazdów wymagających przebudowy. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej 220727W (ulicy Grundowej) na odc. od km 0+468 do km 0+934 o długości 466m. Na zakres zadania składa się: 1) wzmocnienie istniejącej podbudowy drogi warstwą gr. 20cm kruszywa łamanego naturalnego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, szerokość podbudowy 5,2m, Zastosować kruszywo łamane-dolomit dewoński (szary). Kruszywo użyte do wykonania podbudowy musi spełniać normę PN-EN 13043 lub PN-EN 13242. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację zamawiającego i inspektora nadzoru na zastosowane kruszywo. 2) wykonanie dwóch warstw nawierzchni drogi z betonu asfaltowego BA 0/16mm, warstwa wiążąca gr. 4cm + warstwa ścieralna gr. 4cm, szerokość nawierzchni 5m, 3) wykonane obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75m i grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, nasyp pod pobocze o gr. do 18cm należy wykonać z pospółki, teren pasa drogowego przyległy do pobocza zniwelować za pomocą gruntu rodzimego lub dowiezionego, 4) wykonanie progu zwalniającego z oznakowaniem poziomym, 5) odmulenie i wyprofilowanie istniejących rowów wskazanych w dokumentacji projektowej. Obustronne rowy na odcinku 0+482,00 – 0+891,75 długości 409,75m wskazanym w dokumentacji projektowej należy umocnić płytami betonowymi 35x35x7 cm Płyty betonowe układać na podsypce piaskowej gr. min. 3 cm, 6) wydłużenie istniejącego przepustu w km 0+715,97 km 7) wykonanie w pasie drogowym ścieżki rowerowej o szer. 2,0 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4cm na podbudowie gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , ścieżka ograniczona obrzeżem, 8) przebudowa zjazdów na posesje wskazanych w dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem przepustu z rur PVC o średnicy 0,3 m, zjazdy wykonać z kostki betonowej gr. 8cm, zjazdy wykonać zgodnie z rys. „Szczegół zjazdu indywidualnego” zamieszczonego w dokumentacji projektowej 9) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z załączoną stałą organizacją ruchu na drodze, w tym dokonanie zgłoszenia wprowadzenia stałej organizacji ruchu w Zarządzie Ruchu w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim zgodnie z odpowiednimi przepisami, 10) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego- progu zwalniającego wraz z wykonaniem oznakowania progu zwalniającego w postaci „kocich oczek”, 11) dostosowanie rzędnych wysokościowych wszystkich studni i zasuw infrastruktury technicznej do docelowych wysokości elementów pasa drogowego. Przez obszar realizacji robót tj. dz. ew. 916 i 863 w Latowiczu przebiega sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna, siec energetyczna oraz sieć gazowa, 12) przeniesienie na swój koszt wszystkich zaewidencjonowanych znaków geodezyjnych, (jeśli występują) 13) usunięcie na koszt wykonawcy wszystkich kolizji z infrastrukturą techniczną, jeśli wystąpią w trakcie wykonywania robót 14) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przy realizacji zadania: tyczenie w terenie zgodnie z projektem budowlanym, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 15) ustanowienie kierownika budowy ,prowadzenie wymaganej dokumentacji budowy –dziennika budowy i przygotowanie operatu powykonawczego 16) dokonanie w organie administracji architektoniczno-budowlanej w imieniu i na rzecz zamawiającego skutecznego zakończenia budowy- przebudowy drogi gminnej wraz z przebudową zjazdów w ramach istniejącego pasa drogowego na działkach nr 863, 916, położonych w miejscowości Latowicz realizowanej na podstawie pozwolenia na budowę nr 1079/10 z dnia 18 października 2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt przebudowy drogi gminnej w miejscowości Latowicz na dz. ew. 863 i 916 stanowiący załącznik nr A.6 do SIWZ oraz rysunki zamienne do projektu, Projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr A.7do SIWZ , przedmiar robót stanowiący załącznik nr A.8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Wszystkie wymienione dokumenty łącznie opisują przedmiot zamówienia, co oznacza, ze wykonawca powinien wykonać roboty budowlane wymienione chociażby w jednym z nich. W przypadku rozbieżności w opisie robót lub ilości robót pomiędzy projektem budowlanym ,opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ a przedmiarem robót wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty zawarte w projekcie budowlanym (z uwzględnieniem rysunków zamiennych) i opisie przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ,a w dalszej kolejności w przedmiarze robót i pozostałych dokumentach kontraktowych. Termin wykonania Przebudowy drogi gminnej 220727W (ulicy Grundowej) - 30 kwiecień 2021r. W podanym terminie wykonawca powinien zakończyć wszystkie roboty budowlane, dokonać w imieniu i na rzecz zamawiającego skutecznego zakończenia budowy w organie administracji architektoniczno-budowlanej, skompletować dokumentację odbiorową i zgłosić zakończenie zadania zamawiającemu. W przypadku braku zatwierdzenia na moment zgłoszenia zadania do odbioru inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonawca może przedłożyć szkice inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca przedstawi zestawienie rzeczowo-finansowe wykonanych prac lub kosztorys powykonawczy. Z uwagi na przyjęty w umowie ryczałtowy charakter wynagrodzenia wymienione dokumenty mają charakter stricte informacyjny i nie mają wpływu na ustalenie ostatecznego wynagrodzenia wykonawcy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu szczegółową kalkulację oferowanej ceny sporządzoną na podstawie wzoru zamieszczonego w załączniku nr A.9 do SIWZ -szczegółowa kalkulacja oferowanej ceny (kosztorys ofertowy) ul. Grundowa. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonawca może wykonać na podstawie wzoru zamieszczonego w załączniku nr A.10 do SIWZ. Harmonogram rzeczowo finansowy powinien uwzględniać odbiór robót o wartości co najmniej 30% wartości kontraktu w 2021r. Część b) Przebudowa drogi gminnej 220710W Latowicz-Chyżyny. Obecnie droga gminna 220722W w m. Oleksianka jest drogą o nawierzchni tłuczniowej i betonowej i szerokości zmiennej 3,5 -5,0m . Posiada pobocza gruntowe o nieregularnej szerokości. Odwodnienie drogi następuje do istniejących rowów znajdujących się w pasie drogowym. Dostęp do przyległych do pasa drogowego nieruchomości odbywa się bezpośrednio z drogi. Zadanie obejmuje: 18.10. roboty ziemne i profilowanie istniejącej nawierzchni drogi, 18.11. wzmocnienie podbudowy drogi warstwą gr. 15cm kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm na odcinku długości 898m i szerokości zmiennej 3,7m-5,2m, Zastosować kruszywo łamane-dolomit dewoński (szary). Kruszywo użyte do wykonania podbudowy musi spełniać normę PN-EN 13043 lub PN-EN 13242. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację zamawiającego i inspektora nadzoru na zastosowane kruszywo, 18.12. wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-asfaltowej z dwóch warstw nawierzchni, warstwa wiążąca z mieszanki AC11W D50/70 gr. 4 cm i warstwa ścieralna z mieszanki AC8S D50/70 gr. 4cm. Po przebudowie droga na odc. od km 0+000 do km 0+420 będzie miała jedną jezdnię z dwoma pasami ruchu o szer. 2,5m. Na dalszym odcinku od km 0+420 do km 0+898 droga będzie miała jedną jezdnię jednopasmową o szer. 3,5m. 18.13. wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o szer. 0,75m i gr. 15cm, nasyp pod pobocze należy wykonać z pospółki, teren pasa drogowego przyległy do pobocza zniwelować za pomocą gruntu rodzimego lub dowiezionego, 18.14. przebudowa skrzyżowania z drogą wewnętrzną, 18.15. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z załączoną stałą organizacją ruchu na drodze, w tym dokonanie zgłoszenia wprowadzenia stałej organizacji ruchu w Zarządzie Ruchu w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim zgodnie z odpowiednimi przepisami 18.16. odmulenie i wyprofilowanie istniejących rowów, 18.17. dostosowanie rzędnych wysokościowych wszystkich elementów infrastruktury technicznej (studni, zasuw )do docelowych rzędnych wysokościowych drogi , 18.18. przeniesienie na swój koszt wszystkich zaewidencjonowanych znaków geodezyjnych, (jeśli występują), 18.19. usuniecie na koszt wykonawcy wszystkich kolizji z infrastrukturą techniczną, jeśli wystąpią w trakcie wykonywania robót, 18.20. wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przy realizacji zadania: tyczenie w terenie zgodnie z projektem budowlanym, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 18.21. prowadzenie wymaganej dokumentacji budowy (wykonania robót) i przygotowanie operatu powykonawczego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis techniczny (projekt) Przebudowy drogi gminnej 220722W w miejscowości Oleksianka, gmina Latowicz, powiat miński, stanowiący załącznik nr B.6 do SIWZ, Projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr B.7 do SIWZ ,przedmiar robót stanowiący załącznik nr B.8 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Wszystkie wymienione dokumenty łącznie opisują przedmiot zamówienia, co oznacza, ze wykonawca powinien wykonać roboty budowlane wymienione chociażby w jednym z nich. W przypadku rozbieżności w opisie robót lub ilości robót pomiędzy projektem budowlanym ,opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ a przedmiarem robót wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty zawarte w projekcie budowlanym i opisie przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i pozostałych dokumentach kontraktowych. Termin wykonania Przebudowy drogi gminnej nr 220722W w miejscowości Oleksianka - 30 kwiecień 2021r. Przez termin wykonywania zamawiający rozumie zakończenie wszystkich robót budowlanych, skompletowanie dokumentacji odbiorowej i zgłoszenie zakończenia zamawiającemu. W przypadku braku zatwierdzenia na moment zgłoszenia zadania do odbioru zatwierdzonej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonawca może przedłożyć szkice inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu szczegółową kalkulację oferowanej ceny sporządzoną na podstawie wzoru zamieszczonego w załączniku nr B.9 do SIWZ - szczegółowa kalkulacja oferowanej ceny (kosztorys ofertowy) Przebudowa drogi gminnej nr 220722W w miejscowości Oleksianka. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji umowy. Harmonogram rzeczowo finansowy wykonawca może wykonać na podstawie wzoru zamieszczonego w załączniku nr B.10 do SIWZ. Harmonogram rzeczowo finansowy powinien uwzględniać odbiór robót o wartości, co najmniej 30% wartości kontraktu w 2021r. Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca przedstawi zestawienie rzeczowo-finansowe wykonanych prac lub kosztorys powykonawczy. Z uwagi na przyjęty w umowie ryczałtowy charakter wynagrodzenia wymienione dokumenty mają charakter stricte informacyjny i nie mają wpływu na ustalenie ostatecznego wynagrodzenia wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) na każdą cześć zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach