Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
    REGON: 01525966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zamówienia jest dostosowanie ciągów pieszych, oraz miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych poprzez niwelowanie barier architektonicznych w na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w celu ułatwienia większego dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz do ich większej samodzielności. Zakres robót polega na usunięciu barier architektonicznych po przez obniżenie lub wymianę krawężników oraz przełożenie nawierzchni chodników płaszczyzna chodnika musi być wyniesiona do płaszczyzny ciągu pieszego. chodnik powinien być podporządkowany ciągom pieszym i w możliwie mały sposób ingerować w przestrzeń przeznaczoną dla pieszych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonywaniu prac brukarskich i pomocniczych, w tym budowlanych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 2.Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 3.Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument/-y należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 4.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 5.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Dokument należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku składania oferty pisemnie. 6. Informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) Dokument należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 7. Kosztorys ofertowy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ) Dokument należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 8. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Dokument należy złożyć: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza – w przypadku składania oferty elektronicznie; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w notarialnie potwierdzonej kopii – w przypadku składania oferty pisemnie. 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.)) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach