Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Kosakowo 2018 r.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69
    81198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Kosakowo 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic na ternie Gminy Kosakowo. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części : 1) Część 1: przebudowa ul. Widokowej w Mostach – Etap I 2) Część 2: przebudowa ul. Baryki, Dunina, Poświatowskiej, Herberta w Pogórzu 3) Część 3: przebudowa ul. Brzechwy i Karpińskiego w Suchym Dworze Część I: przebudowa ul. Widokowej w Mostach – Etap I W ramach inwestycji wykonuje się: - jezdnię ul. Widokowej (DR1) o szerokości 5,00 m, długości 289,89 m ograniczoną z obu stron opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm wtopionym w powierzchnię jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i pochyleniu poprzecznym obustronnym o wartości 2,00% skierowanym w stronę krawędzi jezdni. -jezdnię ul. Widokowej (DR3) o szerokości 5,00 m, długości 53,18 m ograniczoną z jednej strony opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm wtopionym w powierzchnię jezdni natomiast z drugiej strony krawężnikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym na 10 cm ponad powierzchnię jezdni, o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2,00% skierowanym w stronę lewej krawędzi jezdni. - jezdnię ul. Widokowej (DR4) o szerokości 5,00 m TYLKO NA ODCINKU DO KOŃCA ŁUKÓW WLOTU DR4 W DR2 – ZGODNIE Z RYSUNKIEM „WIDOKOWA ETAP I” ORAZ „WIDOKOWA ETAP I – SZCZEGÓŁ” Ul. Widokowa wyposażona zostanie z obustronne pobocze o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa oraz powierzchnie chłonne zlokalizowane pomiędzy poboczami a granicą pasa drogowego. Nawierzchnie zjazdów indywidualnych wykonana zostanie z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm. Na połączeniu nawierzchni jezdni i zjazdu wykonać należy opornik betonowy 12x25 wtopiony lub krawężnik najazdowy 15x22. Na łukach, zakończeniach nawierzchni, połączeniu nawierzchni zjazdów i jezdni oraz w obrębie skrzyżowań krawędzie jezdni umocnić należy zgodnie z planem sytuacyjnym opornikiem betonowym 12x25 cm lub krawężnikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym na 10 cm ponad powierzchnię jezdni. Włączenie zjazdu indywidualnego do przedmiotowych jezdni złagodzono skosem 1:1 (1,00 m x 1,00 m). Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek, chodniki) wyregulować należy do rzędnych niwelety jezdni. Teren niezagospodarowany w pasie drogowym działek objętych inwestycją należy poddać humusowaniu i obsiać trawą. POZOSTAŁE ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ PRIJEKTOWO TECHNICZNĄ I SWIZ. Część II: przebudowa ul. Baryki, Dunina, Poświatowskiej, Herberta w Pogórzu W ramach inwestycji wykonuje się: - jezdnię ul. Baryki o szerokości 5,00 m, długości 113,30 m, nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczonej obustronnie obrzeżem betonowym 12x25 cm wtopionym. - jezdnię ul. Dunina o szerokości 5,00 m i długości 141,23 m, nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczoną obustronnie obrzeżem betonowym 12x25 cm wtopionym. -jezdnię ul. Herberta o szerokości 5,50 m, długości 113,65 m, nawierzchni z mieszanki mineralno–asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczoną obustronnie obrzeżem betonowym 12x25 cm wtopionym. - jezdnię ul. Poświatowskiej o szerokości 5,00 m i długości 108,30 m, nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczoną obustronnie obrzeżem betonowym 12x25 cm wtopionym. Przedmiotowe ulice wyposażone zostaną w obustronne pobocze o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa oraz powierzchnie chłonne zlokalizowane pomiędzy poboczami a granicą pasa drogowego. Nawierzchnie zjazdów indywidualnych wykonana zostanie z kruszywa łamanego, naturalnego 0-31,5 mm. Na połączeniu nawierzchni jezdni i zjazdu wykonać należy opornik betonowy 12x25 wtopiony lub krawężnik najazdowy 15x22. Na łukach, zakończeniach nawierzchni, połączeniu nawierzchni zjazdów i jezdni oraz w obrębie skrzyżowań krawędzie jezdni umocnić należy zgodnie z planem sytuacyjnym opornikiem betonowym 12x25 cm lub krawężnikiem betonowym 15x22cm i 15x30 cm wyniesionym na 10 cm ponad powierzchnię jezdni. Włączenie zjazdu indywidualnego do przedmiotowych jezdni złagodzono skosem 1:1 (1,00 m x 1,00 m). Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek, chodniki) wyregulować należy do rzędnych niwelety jezdni. Teren niezagospodarowany w pasie drogowym działek objętych inwestycją należy poddać humusowaniu i obsiać trawą. POZOSTAŁE ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ PRIJEKTOWO TECHNICZNĄ I SWIZ. Część III: przebudowa ul. Brzechwy i Karpińskiego w Suchym Dworze ul. Brzechwy: W ramach inwestycji wykonuje się: - jezdnię ul. Brzechwy (DR1) o szerokości 4,50 m, długości 118,56 m, nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczoną obustronnie od km 0+000,00 do 0+0,64,84 obrzeżem betonowym 12x25 cm wtopionym oraz od km 0+064,84 do 0+118,56 krawężnikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym 12 cm ponad powierzchnię jezdni. Ul. Brzechwy wyposażona zostanie z obustronne pobocze o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa, plac do zawracania o wymiarach min. 12,0 x 12,5 m oraz powierzchnie chłonne zlokalizowane pomiędzy poboczami a granicą pasa drogowego. - jezdnię ul. Brzechwy (DR2) o szerokości 5,00 m, długości 31,24 m, nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczoną obustronnie obrzeżem betonowym 12x25 cm wtopionym. Nawierzchnie zjazdów indywidualnych wykonana zostanie z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm. Na połączeniu nawierzchni jezdni i zjazdu wykonać należy opornik betonowy 12x25 wtopiony. Na łukach, zakończeniach nawierzchni, połączeniu nawierzchni zjazdów i jezdni oraz w obrębie skrzyżowań krawędzie jezdni umocnić należy zgodnie z planem sytuacyjnym opornikiem betonowym 12x25 cm lub krawężnikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym na 12 cm ponad powierzchnię jezdni. Włączenie zjazdu indywidualnego do przedmiotowych jezdni złagodzono skosem 1:1 (1,00 m x 1,00 m). Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek, chodniki) wyregulować należy do rzędnych niwelety jezdni. Teren niezagospodarowany w pasie drogowym działek objętych inwestycją należy poddać humusowaniu i obsiać trawą. POZOSTAŁE ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ PRIJEKTOWO TECHNICZNĄ I SWIZ. ul. Karpińskiego w Suchym Dworze W ramach inwestycji wykonuje się: - jezdnię ul. Karpińskiego o szerokości 5,88 m, długości 57,69 m, nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej i pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2% skierowanym w kierunku krawędzi jezdni, ograniczoną obustronnie krawężnikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym 12 cm ponad powierzchnię jezdni. Połączenia krawędzie jezdni ulicy Karpińskiego oraz ulicy Brzechwy w obrębie skrzyżowania wyokrąglono łukami o promieniach 6,00 m. Ul. Karpińskiego wyposażona zostanie w plac do zawracania o wymiarach 9,0 m x 11,90 m. Wzdłuż jezdni po obu stronach występują istniejące krawężniki przeznaczone do regulacji wysokościowej. Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek, chodniki) wyregulować należy do rzędnych niwelety jezdni. Teren niezagospodarowany w pasie drogowym działek objętych inwestycją należy poddać humusowaniu i obsiać trawą. POZOSTAŁE ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ PRIJEKTOWO TECHNICZNĄ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) na każdą część zamówienia. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 1 SIWZ z dopiskiem Przetarg - PRZEBUDOWA DROG NA TERENIE GMINY KOSAKOWO 2017r. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego przed upływem terminu (dotyczy dnia i godziny) składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej został dołączony do oferty. 5. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w terminie wskazanym w pkt 4 powyżej, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w: 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający Zamawiającemu oddzielne przechowywanie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale I pkt 1 SIWZ. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium w powyższych formach należy wnieść na okres związania ofertą określony w Rozdziale X niniejszej SIWZ. 8. Uwaga! Zamawiający uzna wadium złożone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej za ważne w przypadku, gdy będzie sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała w stosunku do Wykonawcy co najmniej jedna z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy . 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 12 niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, na wniosek Wykonawcy, zaliczone będzie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach