GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg
- Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
ul. Miszewska 8A
09-472 Słupno, woj. mazowieckie
REGON: 611015997 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych – ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą – Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno – OFMP – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn:„Przebudowa dróg gminnych – ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą – Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno – OFMP – etap I”. Etap I obejmuje:- budowę ulicy Królewskiej na długości 337 mb zgodnie z projektem - budowę skrzyżowania z ulicą Mazowiecką wraz z wyprowadzeniem na długości 20 mb jezdni a następnie włączenie w istniejący przebieg. Odcinek ulicy Mazowieckiej przewidziany do realizacji ca 40 mb.Okres udzielonej gwarancji: – min. 60 m-cy na wykonane roboty budowlane.2. CPV: 45000000-7.3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II.4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj.:roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, prace ogólnobudowlane, wykonanie podbudowy, ułożenie warstwy asfaltowej, mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej.6. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował organizację pracy w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańców (dojazdy do posesji) i innych użytkowników oraz dojazdy służb komunalnych, ratowniczych i porządkowych. Na każdym etapie realizacji zadania należy zachować przejezdność drogi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:a) aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi o długości min. 300,00 mb z betonu asfaltowego, jako jedno zadanie,b) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj: jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń* - kierownik budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17