Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych , włączających tereny stref ekonomiczno-przemysłowych w krajowy system transportowy

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych , włączających tereny stref ekonomiczno-przemysłowych w krajowy system transportowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa dróg gminnych włączających tereny stref ekonomiczno- przemysłowych w krajowy system transportowy. W zakres zamówienia wchodzą trzy etapy robót, tj.; 1.1 - Przebudowa drogi gminnej w ulicy Powstańców Wielkopolskich w Mniszkowie - polegająca na : - poszerzeniu istniejącej nawierzchni do 6 m, miejscami do 5,5 m, na odcinku o długości 710,7 m, wraz z przebudową rowów, odwodnieniem, zatokami autobusowymi, zjazdami i chodnikami; 1.2 - Przebudowa drogi gminnej relacji droga krajowa nr 12 - miejscowość Stok na odcinku droga krajowa nr 12 do Specjalnej Strefy Ekonomicznej (Starachowice) w miejscowości Stok Gmina Mniszków i Przebudowa skrzyżowania DK nr 12 z drogą gminną Jawor - Stok, polegająca na : -przebudowie skrzyżowania w/w dróg na odcinku o długości 278,05m ,przebudowie drogi gminnej na odcinku 1009,03 m wraz z rozbudową drogi łączącej drogę gminną ze Specjalną Strefą Ekonomiczną na odcinku 450,1 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą 1.3 -Przebudowa drogi gminnej relacji droga powiatowa nr 1501 E miejscowość Syski gmina Mniszków, polegająca na : - rozbudowie drogi gruntowej na odcinku 1200 m o szerokości jezdni 6 m , wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz - budowie nowego odcinka tej drogi o długości 741,30 m o szerokości jezdni 6 m wraz z infrastruktura towarzyszącą oraz - przebudowie istniejącego odcinka tej drogi o długości 781,46 m przez miejscowość Syski w kierunku wschodnim 1.4 - Zakres zadania przewiduje również rozwiązania kolizji przebudowywanych dróg z istniejącą infrastrukturą towarzyszącą, tj. liniami energetycznymi n.n. , liniami telefonicznymi, budowę oświetlenia drogowego na skrzyżowaniu z drogą krajową. 1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - przedmiary robót, - projekty budowlane (część tekstowa i graficzna ) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Kod CPV 45 23 3120-6, 45 23 31 29-9, 45 232310-8 1.6 Miejsce realizacji inwestycji : miejscowości: Mniszków , Jawor -Kolonia, Stok ,Syski 1.7 Zamówienie projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa I Infrastruktura transportowa, Działanie I.1 Drogi z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1.8 Dopuszcza się możliwość wykonania części zamówienia przez Podwykonawców w części dot. branży energetycznej (usuwanie kolizji z liniami n.n., budowa oświetlenia ulicznego) lub branży telekomunikacyjnej (usuwanie kolizji ).Wyklucza się jednocześnie możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia dot. robót budowlanych z branży drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Tryb.,Oddział w Błogiem, Błogie Szlacheckie 49, 26-341 Mniszków Nr r-ku bankowego: 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium do postępowania znak: ZP 341 ) 5) 09 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zawierała wadium wniesionego we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Pzp. Terminowe wniesienie wadium ( w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Zwrot wadium, zatrzymanie wadium nastąpi na podstawie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj, prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) udokumentują, że wykonali z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające rodzajem, wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wybudowali min. 2 drogi o długości nie mniejszej niż 2 000 mb z infrastrukturą towarzyszącą, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b)dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia wskazanymi w STWiOR; c) dysponują lub będą dysponować osobami (kierownikiem budowy) posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych i telekomunikacyjnych, do kierowania robotami budowlanymi i aktualny wpis na listę członków samorządu zawodowego inżynierów budownictwa uprawniający do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dopuszcza się uprawnienia w ograniczonym zakresie); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000 PLN, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, tj.: spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. Opis sposobu oceny warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a opisane przez Zamawiającego w pkt. V i VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ (lub tożsame) W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis/zaświadczenie składa każdy z nich; 4) wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich długości, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z pkt.V.1.2) (wzór nr 4); 5) oświadczenie , że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia wskazanymi w STWiOR (wzór nr 5); Jeżeli Wykonawca oświadczy, iż będzie dysponował narzędziami i urządzeniami, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór nr 6); Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. V.1.2) .c) SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a o których mowa w pkt. V.1.2) c) SIWZ, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: -decyzje o nadaniu uprawnień oraz -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa uprawniającym do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączne doświadczenie, potencjał techniczny i potencjał kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Dokumenty muszą być złożone przynajmniej przez jednego z Wykonawców); 8) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; 9) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzający posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości przez Zamawiającego lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości- co najmniej 4 000 000 PLN 10) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, tj.: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z Wykonawców); 11) Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), -pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; -stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -KOSZTORYSY OFERTOWE sporządzone metodą uproszczoną na podstawie przedmiaru robót, projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Kosztorys nie będzie podlegać sprawdzeniu i służyć będzie, jako element pomocniczy. -dowód wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) -informację na temat gwarancji na przedmiot zamówienia ( nie mniej niż 36 m-cy od dnia odbioru bezusterkowego robót 12) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1. pkt. 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W)w dokumenty, o których mowa w ppkt. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1. pkt. 3) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) przez Wykonawcę. Oświadczenia winny być złożone w oryginale 14) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 15) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach