Przetargi.pl
Dostawa 2 używanych lekkich samochodów gaśniczych dla jednostek OSP z Gminy Buczek

Gmina Buczek ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, ul. Główna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6774495 , fax. 043 6774786
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Buczek
    ul. Główna 20 20
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 043 6774495, fax. 043 6774786
    REGON: 00053258200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buczek.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 używanych lekkich samochodów gaśniczych dla jednostek OSP z Gminy Buczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest dostawa 2 lekkich używanych samochodów gaśniczych o następujących parametrach: 1. Samochody rok produkcji: od 2004 r., 2. Silnik wysokoprężny, moc silnika min. 58 kW 3. Kolor samochodów czerwony oznaczony napisem Straż, wyposażony w sygnalizację wg. obowiązujących przepisów oraz radiostację np. typu Motorola GM 360 4. Samochód musi posiadać przeszkloną kabinę osobową i boczne drzwi przesuwne, przedział bagażowy-drzwi tylne dzielone, nie przeszklone, otwierane na boki, oryginalną ścianę grodziową przeszkloną, nowe opony, min. wysokość pojazdu 2,5 m , min. długość 5,5 m ,ABS, wspomaganie, regulację świateł drogowych. 6.Samochód importowany musi posiadać komplet dokumentów do rejestracji w wydziale komunikacji -jako samochód specjalny . 7.Kabina: min. 1+5 osób . 8. Dodatkowe wyposażenie: - pełnowymiarowe koło zapasowe - hak holowniczy 9 .Gwarancja na dostarczony samochód: min.12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2,5 tys. zł należy wnieść (w formach dopuszczonych przez z ustawę)do dnia 21.08.2008 do godz.14 .00 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zwrot i zatrzymanie wadium odbywa się na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. . - zał. nr 1 do oferty 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju gdzie ma siedzibę , wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokument stanowiący - zał. nr 2 do oferty Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w SIWZ.Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu wyżej wymienionych wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych ( zawartych w rozdziale II SIWZ) odrzuca się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buczek.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach