Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w ramach projektów: „ Przebudowa drogi gminnej nr 118009L w miejscowości Ostrów Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 0,532”, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. gruntów 8/3 w miejscowości Wilkołaz Górny, gm. Wilkołaz”, „ Przebudowa drogi w miejscowości Obroki gm. Wilkołaz na działce o nr ew. 294 na odcinku długości 0,464 km”, Przebudowa drogi gminnej nr 118055L na odcinku długości 0,360km w miejscowości Wilkołaz Trzeci”, „Przebudowa drogi gminnej nr 118053L od km 0+005,60 do km 1+123,50 w miejscowości Obroki, gm. Wilkołaz” współfinansowanych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 818 212 695
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 818 212 695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w ramach projektów: „ Przebudowa drogi gminnej nr 118009L w miejscowości Ostrów Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 0,532”, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. gruntów 8/3 w miejscowości Wilkołaz Górny, gm. Wilkołaz”, „ Przebudowa drogi w miejscowości Obroki gm. Wilkołaz na działce o nr ew. 294 na odcinku długości 0,464 km”, Przebudowa drogi gminnej nr 118055L na odcinku długości 0,360km w miejscowości Wilkołaz Trzeci”, „Przebudowa drogi gminnej nr 118053L od km 0+005,60 do km 1+123,50 w miejscowości Obroki, gm. Wilkołaz” współfinansowanych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) Określenie zakresu zamówienia: Część I zamówienia – Przebudowa istniejącej drogi w miejscowości Ostrów Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 0,532. Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 532,0 m , Zadanie obejmuje: : roboty przygotowawcze, zabezpieczenie sieci podziemnych, roboty ziemne na poszerzeniu, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni bitumicznej, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe. Część II zamówienia - Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. gruntów 8/3 w miejscowości Wilkołaz Górny, gm. Wilkołaz Przebudowa istniejącej drogi gminnej od krawędzi drogi powiatowej nr 2726L Wilkołaz – Zakrzówek Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 267 m , Zadanie obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, zabezpieczenie sieci podziemnych, odwodnienie korpusu drogowego , wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe. Część III zamówienia – Przebudowa drogi w miejscowości Obroki gm. Wilkołaz na działce o nr ew. 294 na odcinku długości 0,464 km Przebudowa istniejącej drogi gminnej w miejscowości Obroki w km 0 + 518 do km 0+982 . Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 464,0 m , Zadanie obejmuje : roboty przygotowawcze, zabezpieczenie sieci podziemnych, roboty ziemne – wykonanie koryta, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni bitumicznej, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe. Część IV zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 118055L na odcinku długości 0,360km w miejscowości Wilkołaz Trzeci Przebudowa istniejącej drogi gminnej w Wilkołaz Trzeci w km 0 + 550 do km 0+910 . Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 360,0 m , Zadanie obejmuje : roboty przygotowawcze, roboty ziemne na poszerzeniu, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni bitumicznej, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe Część V zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 118053L od km 0+005,60 do km 1+213,50 w miejscowości Obroki, gm. Wilkołaz Przebudowa istniejącej drogi gminnej w miejscowości Obroki 0+005,60 do km 1+123,50 . Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 1118 m , Zadanie obejmuje: dostosowanie spadków poprzecznych i podłużnych na odcinkach prostych oraz łukach drogi do obowiązujących przepisów technicznych, korektę przebiegu drogi w istniejących granicach pasa drogowego ( poszerzenie jezdni), odtworzenie podbudowy i warstwy z masy na odcinkach objętych rozbiórką, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie warstwy wzmacniającej na istniejącej nawierzchni, budowę mijanek dla pojazdów, korektę łuków poziomych, uzupełnienie pobocza gruntowego wraz z humusowaniem i obsianiem trawą. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, - zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy, - drogi tymczasowe i montażowe, - obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), - zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy, - ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu, - uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy, - prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego ( nadzór inwestorski), - zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dokumentacja budowlana, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót mające charakter pomocniczy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, które dla ofert częściowych przedstawia się następująco: - dla części I – 9.000,00 PLN ( słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), - dla części II – 6.000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), - dla części III – 8.000,00 PLN ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - dla części IV – 7.000,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100, - dla części V – 20.000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Nr konta: 41 8717 1035 2002 2000 0143 0004 1. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - „Wadium – Znak sprawy: IG.271.9.2019 część ……… 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej Przebudowa dróg gminnych w ramach projektów: „ Przebudowa drogi gminnej nr 118009L w miejscowości Ostrów Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 0,532”, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. gruntów 8/3 w miejscowości Wilkołaz Górny, gm. Wilkołaz”, „ Przebudowa drogi w miejscowości Obroki gm. Wilkołaz na działce o nr ew. 294 na odcinku długości 0,464 km”, Przebudowa drogi gminnej nr 118055L na odcinku długości 0,360km w miejscowości Wilkołaz Trzeci”, „Przebudowa drogi gminnej nr 118053L od km 0+005,60 do km 1+1213,50 w miejscowości Obroki, gm. Wilkołaz” część ……. , nie otwierać przed 14.08.2019 r. godz. 11:10 Dokument musi być złożony w sekretariacie (pokój nr 3) Urzędu Gminy, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 14.08.2019 r. do godz. 11:00 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14.08.2019 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1a lub 1b lub 1c lub 1d lub 1e do SIWZ), podpisanym przez umocowanych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d lub 2c do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3a lub 3b lub 3c lub 3d lub 3e do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4a lub 4b lub 4c lub 4d lub 4e do SIWZ), 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych Zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 7) Dowód wniesienia wadium B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach