Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sławice Szlacheckie i Pojałowice – Gmina Miechów”.

Gmina Miechów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, Sienkiewicza 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miechów
    Sienkiewicza 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    REGON: 000523940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sławice Szlacheckie i Pojałowice – Gmina Miechów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławice Szlacheckie w km 0+000-0+990, dł. 0.990 km, Gmina Miechów.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie; 4. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 5. utwardzenie pobocza z kostki bezfazowej; 6. utwardzenie poboczy z kruszywa; 7. roboty wykończeniowe; 8. zabezpieczenie sieci wodociągowej; 9. wykonanie oznakowania.Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz STWIORB.Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 140378K w miejscowości Sławice Szlacheckie i Pojałowice w km 0+000 - 0+630, dł. 0,630 km, Gmina Miechów.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie; 4. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 5. utwardzenie poboczy; 6. roboty wykończeniowe; 7. wykonanie oznakowania.Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 4) zdolności technicznej lub zawodowej :w zakresie zadania częściowego nr 1 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę obejmującą zrealizowanie robót budowlanych polegających na budowie / przebudowie / rozbudowie / odbudowie / remoncie (poza remontem cząstkowym) drogi/dróg publicznych, o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości całej inwestycji min. 1 000 000 zł brutto.w zakresie zadania częściowego nr 2 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę obejmującą zrealizowanie robót budowlanych polegających na budowie / przebudowie / rozbudowie / odbudowie / remoncie (poza remontem cząstkowym) drogi/dróg publicznych, o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości całej inwestycji min. 500 000 zł brutto.Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy.W zakresie zadania częściowego nr 1:b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;W zakresie zadania częściowego nr 2:b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Uwaga: Kierownicy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz.628) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach