Gmina Miechów ogłasza przetarg
- Adres: 32-200 Miechów, Sienkiewicza 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miechów
Sienkiewicza 25
32-200 Miechów, woj. małopolskie
REGON: 000523940 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sławice Szlacheckie i Pojałowice – Gmina Miechów”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławice Szlacheckie w km 0+000-0+990, dł. 0.990 km, Gmina Miechów.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie; 4. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 5. utwardzenie pobocza z kostki bezfazowej; 6. utwardzenie poboczy z kruszywa; 7. roboty wykończeniowe; 8. zabezpieczenie sieci wodociągowej; 9. wykonanie oznakowania.Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz STWIORB.Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 140378K w miejscowości Sławice Szlacheckie i Pojałowice w km 0+000 - 0+630, dł. 0,630 km, Gmina Miechów.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie; 4. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 5. utwardzenie poboczy; 6. roboty wykończeniowe; 7. wykonanie oznakowania.Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz STWIORB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 4) zdolności technicznej lub zawodowej :w zakresie zadania częściowego nr 1 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę obejmującą zrealizowanie robót budowlanych polegających na budowie / przebudowie / rozbudowie / odbudowie / remoncie (poza remontem cząstkowym) drogi/dróg publicznych, o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości całej inwestycji min. 1 000 000 zł brutto.w zakresie zadania częściowego nr 2 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę obejmującą zrealizowanie robót budowlanych polegających na budowie / przebudowie / rozbudowie / odbudowie / remoncie (poza remontem cząstkowym) drogi/dróg publicznych, o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości całej inwestycji min. 500 000 zł brutto.Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy.W zakresie zadania częściowego nr 1:b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;• jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;W zakresie zadania częściowego nr 2:b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.:• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Uwaga: Kierownicy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz.628) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1646).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno-użytkowych dróg na terenie Gminy Gołcza w 2024 r.
Dodano: 2024-06-26 - Remont podjazdu do budynku Samorządowego Przedszkola nr 142 w Krakowie na os. Przy Arce 4
Dodano: 2024-06-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Wadowskiej w Krakowie
Dodano: 2024-06-25 - Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa skrzydła Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymbarku na cele dydaktyczno-administracyjne z urządzeniem kotłowni oraz budowa nowego dojazdu do placówki.
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
Dodano: 2024-06-24 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 62 w Krakowie przy ul. Ćwikłowej 1
Dodano: 2024-06-21 - Modernizacja pomieszczeń na I piętrze wraz ze znajdującym się pod nim stropem w budynku Urzędu Miasta i Gminy Czarny Dunajec
Dodano: 2024-06-21 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39
Dodano: 2024-06-21 - Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wodno- kanalizacyjnej w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Wąskiej 5-7 (2)
Dodano: 2024-06-21