Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz

Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olkusz
    Rynek 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    REGON: 276258010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Pazurku z zewnętrznymi i wewnętrznymi instalacjami wod.-kan. i energii elektrycznej, zewnętrznymi odcinkami instalacji wodnej i energii elektrycznej, zbiornikiem szambo na działce nr ew. gr. 74/13 w Pazurku, zgodnie z dokumentacją projektową oraz roboty związane z budową przyłączy wody i energii elektrycznej wraz instalacją fotowoltaiczną.Uwaga: Zgodnie z dokumentacją projektową, wykonany został stan 0 (fundamenty) wraz z rurociągami PCV kanalizacyjnymi oraz szambem. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu budowy ww. budynku, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 11 do SWZ. Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać: 1. Roboty w zakresie przyłącza wodociągowego włącznie z projektem przyłącza i przyłącza elektrycznego z uzyskaniem warunków przyłączenia do sieci.2. Projekt budowlany i wykonawczy instalacji PV wraz z przedmiarem, kosztorysem inwestorskim, specyfikacją techniczną w zakresie instalacji PV poprzedzony analizą zapotrzebowania oraz możliwości technicznych montażu wraz z oceną stanu zaprojektowanej konstrukcji dachowej.3. Zgodne z opracowanym projektem wykonanie "małej instalacji fotowoltaicznej " na dachu budynku świetlicy .Instalacja włączona będzie do instalacji wewnętrznej budynku świetlicy.4. Dostawę i montaż podstawowego wyposażenia kuchni zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 11.3 do SWZ.5. Dokumentację powykonawczą odbiorową zawierającą w szczególności: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń instalacji, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 Prawa Budowlanego.6. Terminowe przekazanie do eksploatacji przedmiotu Umowy, w tym uzyskanie wymaganej przepisami prawa ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do prawidłowego użytkowania Świetlicy w Pazurku.Budowa budynku spotkań wiejskich wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan. i elektryczną, szczelnym zbiornikiem na nieczystości ciekłe na dz. nr ew. gr. 529 w Wiśliczce, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz roboty związane z budową przyłączy wody i energii elektrycznej wraz instalacją fotowoltaiczną.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy ww. budynku. Zakres prac, które pozostają do wykonania, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 12 do SWZ obejmuje w szczególności:1. Roboty w zakresie przyłącza wodociągowego włącznie z projektem przyłącza i przyłącza elektrycznego z uzyskaniem warunków przyłączenia do sieci.2. Ocieplenie budynku z użyciem rusztowań zewnętrznych,3. Wykonanie podbitki, 4. Wykonanie podkładu na gruncie,4. Wykonanie instalacji wewnętrznych,5. Prace związane z wykonaniem instalacji odgromowej,6. Prace tynkarskie,7. Przewidziano ogrzewanie elektryczne, w związku z tym należy wykonać instalację gniazd wtykowych zasilających grzejniki elektryczne – 1 grzejnik w każdym pomieszczeniu. Moc grzejników należy dobrać do kubatury danego pomieszczenia, 8. Prace malarskie,9. Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, parapety, wyłaz na poddasze10. Prace wykończeniowe,11 . Dostawę i montaż podstawowego wyposażenia sali spotkań zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 12.3 do SWZ. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 12. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego instalacji PV wraz z przedmiarem, kosztorysem inwestorskim, specyfikacją techniczną w zakresie instalacji PV poprzedzony analizą zapotrzebowania oraz możliwości technicznych montażu wraz z oceną stanu zaprojektowanej konstrukcji dachowej.13. Zgodne z opracowanym projektem wykonanie "małej instalacji fotowoltaicznej " na dachu budynku świetlicy .Instalacja włączona będzie do instalacji wewnętrznej budynku świetlicy.14. Dokumentację powykonawczą odbiorową zawierającą w szczególności: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń instalacji, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 Prawa Budowlanego.15. Terminowe przekazanie do eksploatacji przedmiotu Umowy, w tym uzyskanie wymaganej przepisami prawa ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do prawidłowego użytkowania budynku spotkań wiejskich w WiśliczceBudowa budynku gospodarczego wraz z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., C.O., elektryczną, szczelnym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, utwardzeniem terenu na działce nr ew. gr. 1071 w Zadolu Kosmolowskim, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz roboty związane z budową przyłączy wody i energii elektrycznej wraz instalacją fotowoltaiczną. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy ww. budynku. Zakres prac, które pozostają do wykonania, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 13 do SWZ, obejmuje w szczególności: 1. Roboty w zakresie przyłącza wodociągowego włącznie z projektem przyłącza i przyłącza elektrycznego z uzyskaniem warunków przyłączenia do sieci. Po uzyskaniu warunków uzgodnić projekt przyłącza z właścicielem sieci,2. Ocieplenie budynku z użyciem rusztowań zewnętrznych,3. Wykonanie instalacji wewnętrznych,4. Prace związane z wykonaniem instalacji odgromowej,5. Wykonanie podbitki,6. Prace tynkarskie,7. Prace związane z wykonaniem ogrzewania elektrycznego, 8. Prace malarskie,9. Montaż stolarki drzwiowej, wyłaz na poddasze,10. Prace wykończeniowe,11. Dostawę i montaż podstawowego wyposażenia pomieszczenia gospodarczego, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 13.3 do SWZ,Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 12. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego instalacji PV wraz z przedmiarem, kosztorysem inwestorskim, specyfikacją techniczną w zakresie instalacji PV poprzedzony analizą zapotrzebowania oraz możliwości technicznych montażu wraz z oceną stanu zaprojektowanej konstrukcji dachowej.13. Zgodne z opracowanym projektem wykonanie "małej instalacji fotowoltaicznej " na dachu budynku świetlicy .Instalacja włączona będzie do instalacji wewnętrznej budynku świetlicy.14. Dokumentację powykonawczą odbiorową zawierającą w szczególności: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń instalacji, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 Prawa Budowlanego.15. Terminowe przekazanie do eksploatacji przedmiotu Umowy, w tym uzyskanie wymaganej przepisami prawa ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do prawidłowego użytkowania budynku w Zadolu Kosmolowskim.Modernizacja obiektu mieszczącego Zespół Szkolno – Przedszkolny i zespół mieszkań komunalnych w Braciejówce w zakresie budowy/przebudowy pokrycia dachowego wraz z ociepleniem, wymianą okien, instalacji C.O., OZE i niezbędnymi pracami towarzyszącymi, w formule "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z załączonym PFU, stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń lub przeprowadzenie wymaganych zgłoszeń w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, a następnie wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych,2. Modernizację dachu nad całym budynkiem wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi, w tym z odtworzeniem pomieszczeń mieszkalnych, które zlokalizowane są w przestrzeni dachowej,3. Wymianę instalacji wodociągowej w segmencie szkolno-przedszkolnym wraz z instalacjami towarzyszącymi,4. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w segmencie szkolno-przedszkolnym oraz w segmencie sali gimnastycznej wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi, jak np. uzupełnienie ubytków po demontażu istniejących instalacji oraz malowanie,5. Montaż instalacji fotowoltaicznej na południowej stronie połaci dach Sali gimnastycznej wraz z instalacją odgromową i monitoringiem wizyjnym,6. Wymianę oświetlenia budynku szkoły i Sali gimnastycznej na oświetlenie typu LED z zachowaniem normatywnego natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, 7. Dostosowanie terenu segmentu szkolno-przedszkolnego oraz segmentu sali gimnastycznej do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami,8. Dostosowanie obiektu szkolno – przedszkolnego do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami,9. Przeniesienie lokalizacji źródła ciepła – likwidacja istniejącej kotłowni gazowej w piwnicy segmentu A i wykonanie nowej kotłowni gazowej zewnętrznej wyposażonej w dwa kotły gazowe (ogrodzone, umieszczone w szafie do montażu zewnętrznego), na elewacji zachodniej segmentu A wraz z modernizacją instalacji gazu.10. wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,11. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,12. dostarczenie innych niezbędnych dokumentów zgromadzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszących się do jego realizacji.Przebudowa istniejącego węzła cieplnego wraz z instalacjami towarzyszącymi (rurociąg wraz z wymiennikownią i robotami towarzyszącymi) w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Integracyjnym nr 1 w Olkuszu, w formule "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z załączonym PFU - stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń lub przeprowadzenie wymaganych zgłoszeń w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, a następnie wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych,2. W zakresie instalacji sanitarnych:- kompletną wymianę węzła cieplnego uwzględniając wymianę węzłów rozdzielczych na poszczególne pawilony (B, C, D, stara sala, przedszkole) wraz z wymianą rurociągów zasilających i powrotnych między pomieszczeniem węzła cieplnego a węzłami rozdzielczymi. 3. W zakresie instalacji eklektycznej:- demontaż starej i montaż nowej instalacji oświetlenia ogólnego oraz ewakuacyjnego pomieszczeń,- nową instalację gniazd wtykowych jednofazowych i siłowych ogólnych,- nowe zasilanie węzła cieplnego,- rozdzielnia AKPIA węzła cieplnego. 4. W zakresie branży architektonicznej: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej), - wymianę zadaszenia nad szybem montażowym służącym do transportu urządzeń węzła z poziomu terenu do pomieszczenia węzła, - wydzielenie nowego pomieszczenia węzła, - remont wszystkich pomieszczeń wchodzących w skład węzła, - dostosowanie zespołu pomieszczeń węzła cieplnego do obecnych wymagań ochrony przeciwpożarowej,5. wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii6. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego / zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy,7. dostarczenie innych niezbędnych dokumentów zgromadzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszących się do jego realizacji.Modernizacja Szkoły Podstawowej w Sienicznie: sala gimnastyczna, OZE, miejsca postojowe, prace towarzyszące, w formule "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z załączonym PFU, stanowiącym Załącznik nr 16 do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń lub przeprowadzenie wymaganych zgłoszeń w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, a następnie wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych,2. Wymianę instalacji C.O. w budynku na nową w obrębie sali gimnastycznej,3. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej na sali gimnastycznej,4. Montaż „małej instalacji fotowoltaicznej” wraz z robotami towarzyszącymi,5. Wymianę instalacji elektrycznej oraz montaż opraw oświetlenia typu LED w pomieszczeniu sali gimnastycznej,6.Wymianę istniejącej podłogi na sali gimnastycznej (parkiet) na posadzkę sportową,7. Wymianę drzwi wewnętrznych do sali od strony korytarza,8. Malowanie sali gimnastycznej z uzupełnieniem ubytków w ścianach po pracach demontażowych i montażowych instalacyjnych,9. Dostosowanie pomieszczenia sali gimnastycznej do obecnych wymagań ochrony przeciwpożarowej, przy założeniu, ze sala gimnastyczna tworzy odrębną strefę pożarową,10. Dostosowanie obiektu do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami,11. Wykonanie miejsc postojowych przy budynku szkoły,12. Wykonanie utwardzenia nawierzchni wraz z murem oporowym oraz przebudową sieci wodociągowej,13. wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,14. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,15. dostarczenie innych niezbędnych dokumentów zgromadzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszących się do jego realizacji.Modernizacja SP nr 1: termomodernizacja, wymiana pokrycia dachowego, prace towarzyszące, konserwacja elewacji, w formule "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z załączonym PFU, stanowiącym Załącznik nr 17 do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń lub przeprowadzenie wymaganych zgłoszeń w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, a następnie wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych,2. Termomodernizację obiektu, zgodnie z definicją termomodernizacji zawartą w Wytycznych Generalnego Konserwatora Zabytków z uwzględnieniem:- docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją,- wykonania powłoki malarskiej termoizolacyjnej na sali gimnastycznej,- wymiany okien w całym obiekcie,- wykonania powłoki elewacyjnej, natryskowej zabezpieczającej przed degradacją elewacji przez warunki atmosferyczne,- rozbudowy wentylacji grawitacyjnej w całym obiekcie,- budowę 3 zbiorników z instalacją kanalizacji deszczowej,- budowę szybu windowego wraz z montażem windy,- modernizacji dachu nad całym obiektem wraz z elementami powiązanymi jak: rynny, rury spustowe, wyłazy dachowe, kominy,- wymianę instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku wraz z pracami towarzyszącymi, w tym uzupełnienie ubytków po demontażach i malowanie pomieszczeń,- dostosowanie segmentu szkolnego oraz segmentu Sali gimnastycznej do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami,- modernizację węzła cieplnego w budynku szkoły,3. wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,4. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,5. dostarczenie innych niezbędnych dokumentów zgromadzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszących się do jego realizacji.Modernizacja zbiorników retencyjnych wraz z systemem zarządzania kanalizacją deszczową, obejmująca: Zadanie 1 Działania zapobiegawczo – ratownicze (przebudowa/modernizacja 5 zbiorników retencyjnych, modernizacja kanału rzeki Baby i Witeradówki), w formule "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z załączonym PFU - stanowiącym Załącznik nr 18 do SWZ Zakres przedsięwzięcia według PFU - z wyłączeniem zakresu: 2.2.1 opisanego jako: Witeradówka: przebudowa rejonu wlotu odcinka otwartego do odcinka zarurowanego z modernizacją kraty, który nie będzie realizowany w ramach niniejszego zamówienia.Planowany zakres robót obejmuje w szczególności:1. przebudowę i modernizację 5 zbiorników retencyjnych, 2. przebudowę i umocnienia koryta rzek: Baby i Witeradówki na wybranych odcinkach, 3. wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,4. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego / zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy,5. dostarczenie innych niezbędnych dokumentów zgromadzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszących się do jego realizacji.Zadanie 2 Budowa inteligentnego systemu zarządzania kanalizacją deszczową, w formule "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z załączonym PFU – stanowiącym załącznik nr 18 do SWZPlanowany zakres prac obejmuje w szczególności: - inwentaryzację systemu kanalizacji deszczowej, inwentaryzację geodezyjną studni, oraz innych obiektów (wylotów do odbiorników i komór na sieci), wraz z przygotowaniem bazy danych do aplikacji eksploatacyjnej,- wideofilmowanie (kamerowanie) wybranych odcinków sieci kanalizacji deszczowej,- czyszczenie wybranych odcinków kanalizacji deszczowej,- odtworzenie przepustowości szczególnie uszkodzonych odcinków kanalizacji deszczowej ,- dostarczenie i wdrożenie aplikacji GIS do inwentaryzacji, zarządzania i eksploatacji systemu kanalizacji deszczowej oraz w zakresie zarządzania systemem opłat do PGWWP,- budowę modelu hydrodynamicznego zintegrowanego 1D+2D kanalizacji deszczowej dla stanu istniejącego z uwzględnieniem warunków zmian klimatu dla roku 2050,- budowa systemu pomiarowego i kampania pomiarowa na kanalizacji deszczowej wraz z zakupem urządzeń pomiarowych,- wskazanie lokalizacji koniecznych interwencji polegających na przebudowie odcinków kanalizacji, budowie zbiorników retencyjnych lub budowie obiektów zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z koncepcjami dla 5 wybranych lokalizacji obiektowych,- wskazanie priorytetowych działań na kanalizacji deszczowej w jednostkach odwodnieniowych (zlewniach) w formie wytycznych planowania przestrzennego i wytycznych do lokalizacji zielononiebieskiej infrastruktury. W nawiązaniu do powyższego zakres prac obejmuje także:- opracowanie dokumentacji technicznej, w tym projektów budowlanych i projektów technicznych, wykonanych na dzień sporządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa, - uzyskanie wymaganych przepisami polskiego prawa niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz innych decyzji formalnych i elementów dokumentacji formalno-prawnej, w tym także prawa do tymczasowego zajęcia terenu oraz infrastruktury technicznej dla celów realizacji robót budowlanych oraz usług umożliwiających wejście w teren; w przypadku braku prawa do dysponowania nieruchomością oraz infrastrukturą techniczną na cele budowlane oraz cele realizacji usług Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania robót oraz usług zamiennych lub wykonania pozostałych możliwych do wykonania prac.Pozyskanie dokumentacji formalno-prawnej, prawa do tymczasowego zajęcia terenu dla celów realizacji robót budowlanych oraz usług, organizacji robót budowalnych oraz usług i zaplecza Wykonawcy oraz poniesienie kosztów z tego tytułu należą do Wykonawcy. W przypadku konieczności wyjścia poza istniejący pas drogowy lub pozyskania dodatkowych terenów, wynikających z niezbędnych rozwiązań projektowych, Wykonawca pozyska wszelkie decyzje i uzgodnienia oraz wszystkie materiały do ich pozyskania, umożliwiające wejście w teren, na własny koszt.Pełnienie funkcji inwestora zastępczego z funkcją inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz”.Zakres prac obejmuje pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego z funkcją inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań opisanych w Częściach od 1-8. Podstawowe obowiązki Inwestora Zastępczego z funkcją Inspektora Nadzoru obejmują m.in. - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane,- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Szczegółowy wykaz obowiązków i zakres czynności Inwestora Zastępczego zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5.9 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) – dla Części 165.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) – dla Części 435.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) – dla Części 523.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) – dla Części 677.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych) – dla Części 795.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) – dla Części 8Dla Części 2, 3 oraz 9 wadium nie jest wymagane.2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Pekao S.A., numer rachunku 03 1240 4748 1111 0000 4868 9878. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Olkusz, Rynek1, 32-300 Olkusz,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału. Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w Rozdziale II Podrozdziale 7 SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach