Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarocin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-technicznych w formie projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z wszystkimi pracami uzupełniającymi w zakresie uzyskania uzgodnień i ustaleń dokonywanych w trakcie procesu projektowego włącznie z opracowaniem zgłoszenia nie wymagającego/ wymagającego pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zgody na realizację n/w zadań i realizacja robót polegających na wybudowaniu dróg wg opracowanych przez niego dokumentacji projektowych oraz zgodnie z SIWZ i dokumentacjami projektowymi stanowiącymi załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ I: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI JAROCIN: a) Przebudowa ulicy Brdowej w Jarocinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 519,20 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Szerokość jezdni od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Kurpiowską powinna wynosić 5,00 m a jezdnia na tym odcinku powinna być dwukierunkowa. W dalszej części opracowania przewiduje się jednokierunkową jezdnię o szerokości 3,50 m. Należy również zaprojektować i wybudować po jednej stronie drogi chodnik o nawierzchni z kostki betonowej. Szerokość chodnika powinna wynosić 2,00 m a ze względu na dostępną szerokość pasa drogowego w razie konieczności powinna być zmniejszona do min. 1,25 m. W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować kanalizację deszczową zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWIK Jarocin. W ramach zadania należy również zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi wydanymi przez Zakład Usług Komunalnych w Jarocinie. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Brdowej w Jarocinie” stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Przebudowa ulicy Kurpiowskiej w Jarocinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 170,30 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych z przykanalikami włączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWIK Jarocin. W ramach zadania należy również zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi wydanymi przez Zakład Usług Komunalnych w Jarocinie. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Kurpiowskiej w Jarocinie” stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Przebudowa ulicy Odrzańskiej w Jarocinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 135,80 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 4,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać jako powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w tereny przyległe. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Odrzańskiej w Jarocinie” stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ II: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI WITASZYCE: a) Przebudowa ulicy Radosnej w Witaszycach Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 157,80 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym 2%. W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji deszczowej z tworzyw sztucznych o średnicy od Ø300 – Ø600 mm. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Radosnej w Witaszycach” stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Przebudowa ulicy Jarzębinowej w Witaszycach Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 216,30 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m o pochyleniu poprzecznym dwustronnym 2%.W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji deszczowej z tworzyw sztucznych o średnicy od Ø300 i klasy SN8. UWAGA: Istniejącą sieć kanalizacji deszczowej należy zamulić. Zamulanie rurociągów należy wykonać poprzez wypełnienie przestrzeni między ściankami przewodów materiałem sypkim- można stosować mieszaniny piasku, pyłów, żużla i cementu lub piasku z wodą. Końcówki zabetonować. W przypadku studni likwidowanych usunąć właz, pierścień odciążający oraz kręgi. Należy zamurować ( zabetonować ) w istniejących studniach, które pozostają, niepotrzebne wloty. Wszystkie istniejące przyłącza należy przełączyć do nowej sieci kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Jarzębinowej w Witaszycach” stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Przebudowa ulicy Pogodnej w Witaszycach Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 204,60 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m o pochyleniu poprzecznym dwustronnym 2%.W celu odwodnienia pasa drogowego należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji deszczowej z tworzyw sztucznych o średnicy od Ø400 i Ø500 mm i klasy SN8. UWAGA: Istniejącą sieć kanalizacji deszczowej należy zamulić. Zamulanie rurociągów należy wykonać poprzez wypełnienie przestrzeni między ściankami przewodów materiałem sypkim- można stosować mieszaniny piasku, pyłów, żużla i cementu lub piasku z wodą. Końcówki zabetonować. W przypadku studni likwidowanych usunąć właz, pierścień odciążający oraz kręgi. Należy zamurować ( zabetonować ) w istniejących studniach, które pozostają, niepotrzebne wloty. Wszystkie istniejące przyłącza należy przełączyć do nowej sieci kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Pogodnej w Witaszycach” stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ III: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI GOLINA: a) Przebudowa ulicy Brzozowej w Golinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 122,50 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Brzozowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Brzozowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n.” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ. b) Przebudowa ulicy Sosnowej w Golinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 229,30 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Sosnowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego . Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Sosnowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n.” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ. c) Przebudowa ulicy Klonowej w Golinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 114,30 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Klonowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego . Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Klonowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” ; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ. d) Przebudowa ulicy Bukowej w Golinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 114,00 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy również wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem budowlanym p.n. „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego” (w zakresie ul. Bukowej) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Bukowej w Golinie”; Projekcie budowlanym p.n.” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”; Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego, które stanowią załącznik do SIWZ. e) Przebudowa ulicy Polnej w Golinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 1071,80 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 4,50 m oraz pochyleniu poprzecznym odprowadzającym wodę w tereny przyległe. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Polnej w Golinie” stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ IV: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI WILKOWYJA: a) Przebudowa ulicy Bukowej w Wilkowyi Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 96,40 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Bukowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Przebudowa ulicy Grabowej w Wilkowyi Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 73,60 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Grabowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Przebudowa ulicy Klonowej w Wilkowyi Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 74,50 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Klonowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ. d) Przebudowa ulicy Świerkowej w Wilkowyi Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 72,70 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,00 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Świerkowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Przebudowa ulicy Jesionowej w Wilkowyi Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 73,00 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,50 m o pochyleniu odwróconego daszku w kierunku osi jezdni o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Jesionowej w Wilkowyi” stanowiącym załącznik do SIWZ. f) Przebudowa ulicy Sosnowej w Wilkowyi Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 440,50 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 - 5,50 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Ponadto należy zaprojektować i wybudować po jednej stronie drogi chodnik o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 2,00 m a ze względu na dostępną szerokość pasa drogowego w razie konieczności powinna być zmniejszona do min. 1,25 m. Odwodnienie jezdni należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do kanalizacji deszczowej, którą należy wybudować w ramach zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową p.n. „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja, ul. Sosnowa (działka geod. nr 293/10, 496/2, 294/24) obręb ewid. Wilkowyja, jedn. ewid. Jarocina” oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja ul. Sosnowa. W ramach zadania należy także zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi z Zakładu Usług Komunalnych w Jarocinie. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Sosnowej w Wilkowyi”; Projekcie budowlanym pn. „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja, ul. Sosnowa (działka geod. nr 293/10, 496/2, 294/24) obręb ewid. Wilkowyja, jedn. ewid. Jarocina oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla budowy sieci kanalizacji deszczowej – Wilkowyja ul. Sosnowa, które stanowią załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ V: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI CIELCZA: a) Przebudowa ulicy Maratońskiej w Cielczy Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 269,54 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać do nowoprojektowanych wpustów deszczowych połączonych przykanalikami z rur do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Maratońskiej w Cielczy” stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Przebudowa ulicy Sportowej w Cielczy Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 236,84 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni należy wykonać do nowoprojektowanych wpustów deszczowych, połączonych przykanalikami z rur do istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Sportowej w Cielczy” stanowiącym załącznik do SIWZ. c) Przebudowa ulicy Olimpijskie w Cielczy Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 67,77 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szerokości 3,50 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2%.Odwodnienie jezdni należy wykonać do nowoprojektowanych wpustów deszczowych, połączonych przykanalikami z rur do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Maratońskiej i Sportowej. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Olimpijskiej w Cielczy” stanowiącym załącznik do SIWZ. UWAGA: W ramach zadania związanego z przebudową ulicy Sportowej i Maratońskiej w Cielczy należy zaprojektować (wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnienia wynikające z prawa budowlanego) i wybudować sieć wraz z przyłączami z przeznaczeniem pod gazociąg o parametrach: • Ul. Sportowa - sieć PE Ø 63 długości 190 m, - przyłącza PE Ø 25 (5 sztuk) łączna długość 38 m, - przyłącza PE Ø 32 (3 sztuki) łączna długość 14,3 m, - odgałęzienia PE Ø 32 (1 sztuka) długość 47 m. • Ul. Maratońska - sieć PE Ø 63 długości 250 m - przyłącza PE Ø25 (13 sztuk) łączna długość 58 m. W ofercie należy uwzględnić również wykonanie próby szczelności i czyszczenia gazociągu. CZĘŚĆ VI: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEMIN: a) Przebudowa ulicy Leśnej w Siedleminie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 346,00 m o nawierzchni mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 2%. Odwodnienie jezdni wykonać jako powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w tereny przyległe. W ramach zadania należy również zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego zgodnie z wytycznymi z Zakładu Usług Komunalnych z Jarocina. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy ul. Leśnej w Siedleminie” stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ VII: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIESZKÓW: a) Przebudowa drogi do szkoły w Mieszkowie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 230,70 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 4,00 m o pochyleniu poprzecznym odprowadzającym wodę do osi jezdni. Odwodnienie jezdni należy wykonać do projektowanych wpustów deszczowych i poprzez przykanaliki do kanalizacji deszczowej projektowanej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWIK w Jarocinie. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy drogi do szkoły w Mieszkowie” stanowiącym załącznik do SIWZ. CZĘŚĆ VIII: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI RADLIN: a) Przebudowa drogi w kierunku przejazdu kolejowego od posesji nr 19 w Radlinie Należy zaprojektować i wykonać jezdnię długości 361,30 m nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 m o pochyleniu poprzecznym odprowadzającym wodę w tereny przyległe. Szczegółowy zakres został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym pn. „Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy drogi w kierunku przejazdu kolejowego od posesji nr 19 w Radlinie” stanowiącym załącznik do SIWZ. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45232452-5 Roboty odwadniające 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia SIWZ TOM IV – PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują: prace projektowe, roboty przygotowawcze, roboty związane z podbudową i nawierzchnią, roboty związane z elementami ulic, roboty związane z odwodnieniem, roboty związane z oświetleniem ulic, roboty wykończeniowe (oznakowanie pionowe i poziome dróg), roboty ogólne (obsługa geodezyjna). Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 2) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w ust. 5.5.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5.5.1. czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 280.000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jarocin, Cielcza, Golina, Mieszków, Radlin, Siedlemin, Wilkowyja, Witaszyce” Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie dokumentu elektronicznego w postaci gwarancji bankowej / poręczeniowej, spełniającego wymogi rozporządzenia dot. elektronicznego dokumentu bankowego. Dokument ten winien być utrwalony na elektronicznym nośniku informacji i podpisany za pomocą podpisu elektronicznego przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, w sposób który zapewniałby przez cały okres przechowywania dokumentu (czyli co najmniej przez okres wymaganego zabezpieczenia oferty wadium) możliwość dokonania kontroli integralności dokumentu, weryfikacji podpisu elektronicznego (lub danych identyfikujących) oraz możliwość odczytania wszystkich informacji zawartych w gwarancji wadialnej. Natomiast po upływie okresu przechowywania - usunięty z nośnika, tak aby nie było możliwe odtworzenie dokumentu. Wykonawca może doręczyć dokument elektroniczny (e-gwarancję bankową) poprzez fizyczne przekazanie nośnika informacji z dokumentem w ofercie (np. płyta CD, pendrive, komputerowy dysk wymienny) lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, poprzez e-mail. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię papierowego dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach