Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych ulica Jasna i Fabryczna w Sokółce

Urząd Miejski w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7110900 , fax. 085 7110911
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sokółce
    Plac Kościuszki 1 1
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7110900, fax. 085 7110911
    REGON: 00052335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych ulica Jasna i Fabryczna w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowa dróg gminnych ulica Jasna i Fabryczna w Sokółce, w zakresie: 1)roboty pomiarowe - 0,420 km 2)ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej - 58,0 m2, 3)rozebranie nawierzchni z betonu gr 15 cm - 7,0 m2, 4)rozebranie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej gr 4 cm - 30,0 m2, 5)rozbiórka chodników z płyt betonowych 35x35 - 42,0 m2, 6)rozebranie obrzeży betonowych 6x20 - 66,0 m 7)rozróbka chodników z płyt betonowych 50x50 - 39,5 m2, 8)wykonanie nasypów - 47,3 m2, 9)wykonanie wykopów - 1850,2 m2, 10)założenie rur osłonowych śr. 110/6,3 na kable telekomunikacyjne - 9,0 m 11)przełożenie kabla telekomunikacyjnego w ul. Fabrycznej - 30,0 m 12)regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 17 szt. 13)regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 15 szt. 14)regulacja pionowa kratek ściekowych - 16 szt. 15)profilowanie i zagęszczenie podłoża - 2 786,0 m2, 16)wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie gr 15 cm - 2 786,0 m2, 17)wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 25 - 125,0 m2, 18)wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna gr 25 cm - 2 661,0 m2, 19)wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa górna 10 cm - 2 661,0 m2, 20)wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 15 cm na wjazdach - 747,5 m2, 21)oczyszczenie warstw konstrukcyjnych - 2 661,0 m2, 22)skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 2 661,0 m2, 23)wykonanie warstwy wiążącej gr 4 cm z mieszanek mineralno asfaltowych - 2 661,0 m2, 24)wykonanie warswy ścieralnej gr 4 cm z mieszanek mineralno asfaltowych - 2 661,0 m2, 25)ustawienie krawężników 15x30 - 838,0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1.udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o pow. min. 2 600 m2 każda, 2.potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o pow. min. 2 600 m2 każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach