Przetargi.pl
Dostawa sceny podestowej o minimalnych wymiarach 3,56 x 6 m w ramach zadania Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi.

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2790021 , fax. 086 2790021
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1 1
    18-507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2790021, fax. 086 2790021
    REGON: 00053133500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sceny podestowej o minimalnych wymiarach 3,56 x 6 m w ramach zadania Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sceny podestowej o minimalnych wymiarach 3,56 x 6 m, Montaż oraz przeszkolenie osób w zakresie montażu i demontażu dostarczonych podestów, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Udzielenie min. 24 - miesięcznej gwarancji liczonej od dnia następnego od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, i podpisania przez przedstawicieli obu stron protokołu odbioru ilościowo - jakościowego Autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia na terenie RP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. Zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Rozdział VI: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. foldery/prospekty/informacje producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań techniczno - użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną