Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH” – UL. PRZEMYSŁOWA W KOBIÓRZE – ODC. PÓŁCNOCNY

Gmina Kobiór ogłasza przetarg

  • Adres: 43210 Kobiór, ul. Kobiórska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2188182; 2188288; 2188529 , fax. 0-32 218 82 88
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiór
    ul. Kobiórska 5
    43210 Kobiór, woj. śląskie
    tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, fax. 0-32 218 82 88
    REGON: 27625770700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobior.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH” – UL. PRZEMYSŁOWA W KOBIÓRZE – ODC. PÓŁCNOCNY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na odcinku o długości 816,00mb od wjazdu z ul. Plichtowickiej do ul. Kobiórskiej (droga powiatowa S-4146), celem osiągnięcia parametrów kategorii ruchu drogowego KR-2 z nawierzchnią ulepszoną. Planuje się oczyszczenie mechanicznie istniejącej powierzchni pasa drogowego, uzupełnienie ubytków (wyboje) asfaltobetonem na gorąco oraz wykonanie profilowania przekroju poprzecznego w miejscach zdeformowanych. Krawędzie jezdni wg. planu zagospodarowania będą wniesione w teren prze geodetę i ustabilizowane szpilkami stalowymi. Po oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu nawierzchni bitumem na gorąco, zostanie ułożona mechanicznie warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC 8S grubości 6 cm. W ostatniej fazie robót, wzdłuż krawędzi jezdni zostaną wykonane opaski z drobnego destruktu asfaltobetonowego o szerokości 0,50m ( średnia grubość 8cm). Uzbrojenie terenu: W pasie planowanych robót nie występuje uzbrojenie podziemne za wyjątkiem KM 0+762 ,00 , gdzie na głębokości ok. 2,50m (poza zasięgiem planowanych robót nawierzchniowych), przebiega kabel telefoniczny. Powyższe uzbrojenie ze względu na powierzchniowy charakter planowanych robót drogowych, nie stwarza zagrożeń kolizyjnych w czasie ich realizacji i eksploatacji odnowionej nawierzchni drogi. Dane techniczne: Projektowana kategoria ruchu drogowego - KR 2 Szybkość projektowa - 40 km/ godz. Długość przebudowywanego odcinka drogi - 816,00 m Szerokość podstawowa proj. pasa jezdnego - 4,50 i 4,00 m Spadki poprzeczne dwustronne jezdni - 2,0 % Spadki poprzeczne opasek pobocza - 3,0 % Powierzchnia nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5cm - 3.521,75 m2 Powierzchnia opasek jezdni (szer. 0,50m) - 816,00 m2 Uwaga 1: Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w: a. Dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do siwz) b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (załącznik nr 5 do siwz) c. Przedmiarze robót (załącznik nr 6 do siwz) d. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz) e. Wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:  wymogami opisanymi w SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót,  ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) z aktami wykonawczymi do ustawy,  ustawą Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi do ustawy,  Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570).  Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.  Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy PZP Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. Uwaga 2: Jeżeli dokumentacja przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuje nazwę producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Gminy Kobiór: Bank Spółdzielczy Pszczyna nr konta: 19 8448 0004 0017 6154 2024 0235 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: GK.271.08.2018, Przetarg nieograniczony na realizację zadania p.n.: „Przebudowa dróg gminnych” – ul. Przemysłowa w Kobiórze – odc. północny „Wniesienie wadium w pieniądzu”– oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Skarbnikowi Gminy Kobiór wadium w osobnej kopercie opisanej: "Wadium – nr sprawy: GK.271.08.2018 Przetarg nieograniczony na realizację zadania p.n. „Przebudowa dróg gminnych” – ul. Przemysłowa w Kobiórze – odc. północny 3. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do siwz) w zakresie wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki wymagane w postępowaniu, o których mowa w SIWZ. Wykonawca, który bierze udział samodzielnie i nie powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. Wykonawca, który bierze udział samodzielnie lecz powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia (w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby) warunki udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. Forma oświadczenia: Oświadczenie winno być złożone w oryginale, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Oświadczenie sporządzone w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) i ust. 5 pkt 1). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Forma oświadczenia/dokumentów: Oświadczenie o którym mowa w pkt a) winno być złożone w oryginale, a dokumenty lub informacje o których mowa w pkt b) w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców podpisuje odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Oświadczenie i/lub dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Uwaga: Zamawiający zastrzega, iż przed zawarciem umowy może zażądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przedłożenia:  kopii uprawnień budowlanych lub dokumentów uprawniających do świadczenia usług transgranicznych wraz z przedłożeniem aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,  umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,  dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy Zamawiający zażąda ww. dokumentów a Wykonawca do terminu zawarcia umowy ich nie dostarczy, zostanie to potraktowane jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach