Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych – ul. Piaskowej, ul. Krasickiego i ul. Górnej w Ozorkowie

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, Wigury 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    Wigury 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    REGON: 000525613
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych – ul. Piaskowej, ul. Krasickiego i ul. Górnej w Ozorkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej - ul. Górnej w Ozorkowie”, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi: - ul. Górna w Ozorkowie – odcinek ok. 133m.obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, dowiązanie istniejących zjazdów i dojść pieszych do posesji do planowanej szerokości jezdni), regulację wysokościową istniejącej infrastruktury teletechnicznej (zasuwy wodociągowe, gazowe, studnie teletechniczne itp.), wymianę krawężników, wykonanie oznakowania, zagospodarowanie terenów zielonych.Nawierzchnię jezdni, drogi dla pieszych, zjazdów należy wykonać w konstrukcji zgodnej z zapisami PFU. W przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa należy dokonać nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego, a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych - ul. Piaskowej, ul. Krasickiego w Ozorkowie”, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg: - ul. Piaskowa w Ozorkowie – odcinek ok. 140m;- ul. Krasickiego w Ozorkowie – odcinek ok. 135m.obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, drogi dla pieszych wraz ze zjazdami i dojściami pieszymi do posesji, regulację wysokościową istniejącej infrastruktury teletechnicznej (zasuwy wodociągowe, gazowe, studnie teletechniczne itp.), wymianę krawężników, wykonanie oznakowania, zagospodarowanie terenów zielonych.Nawierzchnię jezdni, drogi dla pieszych, zjazdów należy wykonać w konstrukcji zgodnej z zapisami PFU. W przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa należy dokonać nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego, a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wymagane jest wykazanie co najmniej :dla części 1 - wykonanie należycie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie / przebudowie drogi o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł.dla części 2 - wykonanie należycie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie / przebudowie drogi o wartości robót nie mniejszej niż 700.000,00 zł. z zastosowaniem załącznika nr 5 do SWZ dla poszczególnych części.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.Dla Części 1 i Części 2 Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej;- pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej – załącznik nr 6 do SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach