Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych ul. Jesionowej i Akacjowej oraz Poziomkowej i Jagodowej

Urząd Miejski w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56100 Wołów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 13 05 , fax. 71 319 13 03
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wołowie
    Rynek 34
    56100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 13 05, fax. 71 319 13 03
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych ul. Jesionowej i Akacjowej oraz Poziomkowej i Jagodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Przebudowa dróg ul. Jesionowa, ul. Akacjowa w Wołowie Ulicę Jesionową oraz Akacjową zaprojektowano jako drogę klasy D (dojazdową) o nawierzchni z kostki betonowej. Obie projektowane ulicę mają przekrój jednojezdniowy, dwupasowy, ruch odbywać się będzie dwukierunkowo. Ulica Akacjowa jest drogą bez przejazdu. Z uwagi na charakter przebudowywanych ulic (drogi dojazdowe zlokalizowane poza centrum miasta, zabudowa jednorodzinna) zostały one oznakowane jako strefa zamieszkania. Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa ruchu, zwiększenie uwagi kierowców na osoby piesze mogące poruszać się na całej szerokości jezdni postanowiono nie wyodrębniać chodników oraz jezdni przy pomocy wyniesionych krawężników, projektując jezdnię i chodniki w jednej płaszczyźnie. Szczegółowe rozwiązania przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji projektowej. Ulica Jesionowa Projektowana szerokość jezdni 6.00m. Promienie łuków kołowych r=40-100m. Na łuku kołowym o promieniu R=40m zaprojektowano poszerzenia jezdni do szerokości 7.00m. Zmianę szerokości jezdni przewidziano na odcinku przejściowym o długości 10m. Krawędzie jezdni w obrębie skrzyżowania z ulicą Żeromskiego zaokrąglono łukami o promieniu r = 8,00m. Geometria skrzyżowania z ul. Uskorską pozostaje bez zmian. W związku z wymianą krawężników na skrzyżowaniach konieczne jest odtworzenie nawierzchni bitumicznej ulicy Uskorskiej oraz Żeromskiego. Konstrukcję jezdni w miejscach połączenia krawędzi nawierzchni bitumicznych należy zabezpieczyć siatką stalową. Szerokość projektowanych zjazdów indywidualnych wynosi 3,00-3,50m. Na połączeniu z krawędzią jezdni wykonano skosy 1:1 i długości 1m. Projektowane zjazdy indywidualne należy dopasować do stanu istniejącego. Wzdłuż krawędzi jedni zaprojektowano chodniki. Na ulicy Jesionowej zaprojektowano chodniki obustronne, wykorzystując cały dostępny pas drogowy pomiędzy krawędzią jezdni a istniejącymi granicami działek. Nawierzchnia chodników - kostka betonowa. Szerokość chodników i dojść pieszych zmienna (min. 1.50m). Projektowane chodniki połączono z istniejącymi chodnikami na ul. Uskorskiej oraz Żeromskiego. Zaprojektowano ścieki uliczne z jednego rzędu kostki betonowej 16x16cm. W miejscu włączeń projektowanych zjazdów indywidualnych do jezdni należy wykonać skosy 1:1 o wielkości 1m. Zmianę wysokości krawężnika z 0-2 na 6-16cm należy wykonać na odcinku min. 2m, z zachowaniem normatywnego pochylenia podłużnego chodnika. Ulica Akacjowa Projektowana szerokość jezdni 6.00m. Promienie łuków kołowych r=200m. Na końcowym odcinku ul. Akacjowej przewidziano plac do zawracania, wyokrąglony łukami o promieniu 6.00m. Zjazdy indywidualne o szerokość 3,00-3,50m zaprojektowano z kostki betonowej. Na połączeniu z krawędzią jezdni wykonano skosy 1:1 i długości 1m. Projektowane zjazdy indywidualne należy dopasować do stanu istniejącego. Na ulicy Akacjowej do ok. km 0+034 chodnik poprowadzono tylko wzdłuż prawej krawędzi jedni. Na dalszym odcinku, do skrzyżowania z ul. Jesionową chodnik biegnie obustronnie. Szerokość lewego chodnika na ul. Akacjowej na odcinku 0+034 – 0+068 wynosi 1.5m, na dalszym odcinku chodnik zaprojektowano do granicy pasa drogowego. Szerokość prawego chodnika ul. Akacjowej jest stała i wynosi 2.0m. Pomiędzy proj. prawym chodnikiem a granicami działek/ogrodzeniami przewidziano wykonanie zieleńca oraz zaprojektowano dojścia piesze do istniejących posesji. W km 0+109.00 zaprojektowano plac do selektywnej zbiórki odpadów. Nawierzchnia placu z kostki betonowej. Plac do selektywnej zbiórki odpadów o wymiarach 8.00m x 2.20/2.30m oddzielony od jezdni chodnikiem o szerokości 1.50m. Zaprojektowano ścieki uliczne z jednego rzędu kostki betonowej 16x16cm. Zmianę wysokości krawężnika z 0-2 na 12-16cm należy wykonać z zachowaniem normatywnego pochylenia podłużnego chodnika. Rozwiązania wysokościowe Projektowane rzędne wysokościowe dostosowano do stanu istniejącego. Pochylenie poprzeczne projektowanych nawierzchni utwardzanych w obrębie jezdni i chodników zawiera się w zakresie 1,0 – 3,0%. Pochylenie podłużne zawiera się w przedziale od 0,30 do 6,0% i umożliwia spływ wód deszczowych i roztopowych. Dla dojść pieszych przyjęto maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne, jak dla pochylni odkrytej wynoszące 8%. Ze względu na bardzo duże różnice wysokości pomiędzy rzędnymi zjazdów i dojść pieszych po stronie lewej i prawej ul. Akacjowej, odcinkowo zaprojektowano pochylenia poprzeczne projektowanych nawierzchni w kierunku granicy pasa drogowego. W celu przechwycenia wód opadowych i roztopowych spływających z nawierzchni na tych odcinkach zaprojektowano odwodnienie liniowe. W obrębie skrzyżowania z ulica Żeromskiego nie przekroczono maksymalnego dopuszczalnego pochylenia podłużnego niwelety drogi podporządkowanej, wynoszącego 3%. W celu umożliwienia dopasowania wysokościowego proj. nawierzchni do istniejących posesji, na ulicy Akacjowej, w km ok. 0+020.0 - 0+033.5 wyniesiono krawężnik na 12cm. Do posesji na ul. Akacjowej w km ok. 0+053 zaprojektowano schody o nawierzchni z kostki betonowej. Przyjęto wysokość stopnia 0,14m, szerokość stopnia 0,6-0,85m. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Jesionowej w zakresie km 0+000,00 – km 0+060,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, • wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k ≥ 8 m/dobę gr. 20 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Jesionowej w zakresie km 0+060,00 – km 0+150,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, • wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k ≥ 8 m/dobę gr. 10 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Jesionowej w zakresie km 0+150,00 – km 0+226,20 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, • wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k ≥ 8 m/dobę gr. 20 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Akacjowej w zakresie km 0+000,00 – km 0+100,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Akacjowej w zakresie km 0+100,00 – km 0+127,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, • wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k ≥ 8 m/dobę gr. 10 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja dojść pieszych oraz chodnika na ul. Uskorskiej Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kostka betonowa szara/czerwona grubości 8 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mech. gr. 10 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Konstrukcja placów do selektywnej zbiórki odpadów Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kostka betonowa grafitowa grubości 8 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mech. gr. 10 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej – wymiana całej konstrukcji nawierzchni jezdni Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • beton asfaltowy AC 11 S 50/70 grubości 5 cm, • beton asfaltowy AC 16 W 50/70 grubości 6 cm, • siatka stalowa o rozmiarze oczek: 118x80mm i wytrzymałości na rozciąganie poprzecznie 50kN/m; podłużnie 40kN/m • beton asfaltowy AC 22 P 50/70 grubości 7 cm, • kruszywo łamane 0/31.5 stabilizowane mech. gr. 20 cm • kruszywo stabilizowane cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm. Odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej – wymiana warstwy ścieralnej i wiążącej jezdni • Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • beton asfaltowy AC 11 S 50/70 grubości 5 cm, • beton asfaltowy AC 16 W 50/70 grubości 6 cm, • siatka stalowa o rozmiarze oczek: 118x80mm i wytrzymałości na rozciąganie poprzecznie 50kN/m; podłużnie 40kN/m, • Istniejąca konstrukcja jezdni po frezowaniu korekcyjnym. Odtworzenie istniejącej nawierzchni chodników z betonowych płyt chodnikowych Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • płytki betonowe szare 35x35x5 cm grubości 5 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mech. gr. 15 cm. Odtworzenie całej konstrukcji istn. nawierzchni z kostki betonowej po wykonaniu odcinka kanalizacji deszczowej Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – powtórne ułożenie rozebranej kostki betonowej, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, • wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k ≥ 8 m/dobę gr. 20 cm, • zasypka kanału kanalizacji deszczowej – grunt sypki. Odwodnienie liniowe Zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci korytek odwadniających wykonanych z polimerobetonu, z rusztem żeliwnym. Klasa obciążenia C250. Korytka odwadniające na ul. Akacjowej (na odcinku od km 0+033.80 do km 0+067.80): • szerokość zewnętrzną korytka min 0,16m • wysokość zewnętrzną min. 0,21m. • minimalne wymiary wewnętrzne 0,10 x 0,17m. Korytka odwadniające na ulicy Jesionowej oraz na ul. Akacjowej (zjazd km 0+070.00) • korytka z dodatkowym pochyleniem dna (min. 0.5%) ul. Jesionowa, (min. 3%) ul. Akacjowa • szerokość zewnętrzną korytka min 0,29m i wysokość zewnętrzną min. 0,25m. • minimalne wymiary wewnętrzne 0,20 x 0,18m. Odprowadzenie wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej z korytka należy wykonać poprzez rur PVC fi110. Korytka odwodnienia linowego posadowić na ławie z betonu C-20/25 zgodnie z zaleceniami producenta. Odwodnienie Przewidziano wykonanie kanału z rur kielichowych łączonych na uszczelki o spadkach i zagłębieniach zgodnych z załączonymi profilami. Projektowaną sieć kanalizacji deszczowej należy wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej na działce nr 31/2 – AM 44, w ul. Dębowej. Włączenie do projektowanych studni rewizyjnych należy wykonać w miejscach fabrycznie wykonanych przejść szczelnych. Projektuje się wykonanie studni rewizyjnych 1000 z prefabrykowanych elementów betonowych kl. C35/45 z fabrycznie wykonanymi przejściami szczelnymi do montażu rur kanalizacyjnych oraz z wmontowanymi stopniami typu ciężkiego. Prefabrykowane elementy uszczelnia się za pomocą uszczelek gumowych. Dno studzienne powinno posiadać fabrycznie wykonaną kinetę, której niweleta dna powinna być dostosowana do spadków kanałów. Studnie zaopatrzyć we włazy kanałowe klasy D400 wg PN-EN 124:2000, z wypełnieniem betonowym. Włazy kanałowe należy dostosować do niwelety jezdni. Regulację wysokości osadzenia włazu należy wykonać przy pomocy pierścieni wyrównujących (dystansowych) o łącznej wysokości mniejszej niż 0,45 m, łączonych za pomocą zaprawy betonowej. Projektuje się wykonanie studzienek ściekowych (wpustów deszczowych) 500 z prefabrykowanych elementów betonowych kl. C35/45 z fabrycznie wykonanym przejściem szczelnym do montażu rur kanalizacyjnych. Projektuje się kraty żeliwne proste, klasy D400 wg PN-EN 124:2000. Wszystkie wpusty należy wyposażyć w kosz ze stali ocynkowanej na zanieczyszczenia stałe. Wpusty wykonać bez syfonu z osadnikiem głębokości min.0,50 m. Oświetlenie drogowe Oświetlenie ulic Jesionowej i Akacjowej w Wołowie dz. nr 88, 112, 125/2 M-44 projektuje się jako linię kablową wykonaną kablem YAKXS 4x35 mm2 z lampami sodowymi wysokoprężnymi o mocy 50 W i 70W na słupach rurowych stalowych ocynkowanych rozmieszczonymi wzdłuż jednej krawędzi drogi. Oświetlenie ul. Jesionowej wykonać na słupach rurowych ocynkowanych wysokości ok. 9 m (ostateczną wysokość, w przedziale 8 – 10 m, uzgodnić z Inwestorem) posadowionych na własnych fundamentach, rozmieszczonymi co ok. 30 m wzdłuż jednej krawędzi ulicy. Na ww. słupach zamontować oprawy z lampami wysokoprężnymi 70 W (lub inne podobnej mocy, lub typu LED uzgodnione z Inwestorem). Oświetlenie ul. Akacjowej wykonać na słupach rurowych ocynkowanych wysokości ok. 5 m (ostateczną wysokość, w przedziale 4 – 6 m, uzgodnić z Inwestorem) posadowionych na własnych fundamentach, rozmieszczonymi co ok. 25 m wzdłuż jednej krawędzi ulicy. Na ww. słupach zamontować oprawy z lampami wysokoprężnymi 50 W (lub inne podobnej mocy, lub typu LED uzgodnione z Inwestorem). Sterowanie oświetlenia odbywać się będzie z projektowanej szafki sterowniczej. Zasilanie szafki wykonać z projektowanej i wykonywanej przez właściciela sieci szafki pomiarowej, której lokalizację właściciel sieci przewiduje przy istniejącym złączu kablowym ZK-3a zlokalizowanym przy dz. nr 111. Zasilanie szafki sterowniczej wykonać kablem YKYXS 4x16 mm2 lub YAKXS 4x35 mm2. Niniejsze opracowanie obejmuje budowę szafki sterowniczej i linii kablowej oświetlenia drogowego wraz z latarniami. Wykonanie szafy pomiarowej jest w gestii właściciela sieci i objęte będzie odrębnym opracowaniem. Zieleń Do wycinki przewidziano 35,5m2 zakrzaczeń oraz 24 drzewa, do zabezpieczenia przewidziano 5m2 zakrzaczeń. Część II - Przebudowa dróg ul. Poziomkowa, ul. Jagodowa w Wołowie Ulicę Poziomkową oraz Jagodową zaprojektowano jako dwukierunkowe drogi klasy D (dojazdowe) o przekroju jednojezdniowym i nawierzchni z kostki betonowej. Z uwagi na charakter przebudowywanych ulic (drogi dojazdowe zlokalizowane poza centrum miasta, zabudowa jednorodzinna) przewidziano oznakowanie jako strefę zamieszkania analogiczne do pozostałych ulic na osiedlu. Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa ruchu, zwiększenie uwagi kierowców na osoby piesze mogące poruszać się w całej szerokości jezdni oddzielono chodniki od jezdni krawężnikami betonowymi wyniesionymi na wysokość 2cm. Ulica Poziomkowa Ulica Poziomkowa łączy się od strony południowej w ulica Łąkową, a od strony wschodniej włącza się do ulicy Wrzosowej. Projektowana szerokość jezdni to 5.00-5.50m. Promienie łuków kołowych wynoszą od 12.50 – 125.0m. Na łuku kołowym o promieniu R=12.50m na zaprojektowano poszerzenie jezdni, do szerokości 6.05m. W związku z wymianą krawężników na połączeniach z ul. Wrzosową oraz Łąkową konieczne jest odtworzenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej oraz fragmentu nawierzchni bitumicznej po wykonaniu wodociągu na ulicy Wrzosowej. Zaprojektowano zjazdy indywidualne z kostki betonowej. Projektowane zjazdy indywidualne należy dopasować do stanu istniejącego. Wzdłuż krawędzi jedni zaprojektowano chodniki. Szerokość chodników jest zmienna przy zachowaniu szerokości minimalnej 1.50m. Szerokość dojść pieszych to 1.50m. Nawierzchnię chodników i dojść pieszych zaprojektowano z kostki betonowej. Projektowane chodniki połączono z istniejącym chodnikiem na ul. Wrzosowej. Zaprojektowano place do selektywnej zbiórki odpadów w km ok. 0+070 (wymiary 8.00x2.50m) oraz 0+225 (wymiary 5.00x2.50m) o nawierzchni z kostki betonowej. Zaprojektowano zatokę postojową w km 0+073.75 – 0+222.05 z 24 miejscami postojowymi, umożliwiającą parkowanie równoległe pojazdów osobowych. Przyjęto normatywny wymiar stanowiska postojowego 6.00x2.50m. W celu uspokojenia ruchu w obszarze strefy zamieszkania zaprojektowano progi zwalniające w km 0+040.00, 0+150.00 oraz 0+255.00. W obrębie progu zwalniającego podniesiono nawierzchnię jezdni o 10cm. Wymiary progu zwalniającego 3.00x4.40m (dla jezdni o szerokości 5.5m) oraz 3.00x4.25m (dla jezdni o szerokości 5.0m). Zmiana wysokości nawierzchni na odcinku rampy najazdowej o szerokości 0.80m. Ulica Jagodowa Ulica Jagodowa na obu końcach włącza się do ulicy Poziomkowej. Projektowana szerokość jezdni to 5.00-5.50m. Promienie łuków kołowych wynoszą od 12.0 – 500.0m. Na łuku kołowym o promieniu R=12.00m zaprojektowano poszerzenie jezdni, do szerokości 5.70m. Zaprojektowano zjazdy indywidualne z kostki betonowej. Szerokość zjazdów wynosi 3,50m Projektowane zjazdy indywidualne należy dopasować do stanu istniejącego. Wzdłuż krawędzi jedni zaprojektowano chodniki. Szerokość chodników jest zmienna przy zachowaniu szerokości minimalnej 1.50m. Szerokość dojść pieszych 1.50m. Nawierzchnię chodników i dojść pieszych zaprojektowano z kostki betonowej. Zaprojektowano plac do selektywnej zbiórki odpadów w km ok. 0+041 (wymiary 5.00x2.50m) o nawierzchni z kostki betonowej. Zaprojektowano zatokę postojową w km 0+012.00 – 0+041.00 z 4 miejscami postojowymi, umożliwiającą parkowanie równoległe pojazdów osobowych. Przyjęto normatywny wymiar stanowiska postojowego 6.00x2.50m. W celu uspokojenia ruchu w obszarze strefy zamieszkania zaprojektowano progi zwalniające w km 0+088.50 oraz 0+131.00. W obrębie progu zwalniającego podniesiono nawierzchnię jezdni o 10cm. Wymiary progu zwalniającego 3.00x4.40m (dla jezdni o szerokości 5.5m) oraz 3.00x4.25m (dla jezdni o szerokości 5.0m). Zmiana wysokości nawierzchni na odcinku rampy najazdowej o szerokości 0.80m. Rozwiązania wysokościowe Rzędne wysokościowe dostosowano do stanu istniejącego. Pochylenie poprzeczne projektowanych nawierzchni utwardzanych zawiera się w zakresie 1,0 – 4,0%. Pochylenie podłużne zawiera się w przedziale od 0,30 do 3,0% i umożliwia spływ wód deszczowych i roztopowych. Do odprowadzenia wód opadowych z pasa drogowego zaprojektowano odwodnienie liniowe. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja jezdni ulicy Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 12 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=2,5 MPa gr. 25 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 posadowionym na ławie z betonu C-20/25 (PN EN 206-1:2003). Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 0-16 cm. Zejście krawężnika z 6-16 cm na 0-2 cm należy wykonać na odcinku min 2m. Konstrukcja progów zwalniających na jezdni Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa szara gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=2,5 MPa gr. 47 cm. Konstrukcja chodników Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 10 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=1,5 MPa gr. 15 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Od strony jezdni, placów do selektywnej zbiórki odpadów i miejsc postojowych chodniki ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 posadowionym na ławie z betonu C-20/25 (PN EN 206-1:2003). Konstrukcja dojść pieszych Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 10 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Konstrukcja miejsc postojowych Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • warstwa ścieralna – kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 10 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=1,5 MPa gr. 15 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 posadowionym na ławie z betonu C-20/25 (PN EN 206-1:2003). Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 0-16 cm. Zejście krawężnika z 6-16 cm na 0-2 cm należy wykonać na odcinku min 2m. Konstrukcja zjazdów indywidualnych Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 10 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=1,5 MPa gr. 15 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Konstrukcja placów do selektywnej zbiórki odpadów (SZO) Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 10 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=1,5 MPa gr. 15 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 posadowionym na ławie z betonu C-20/25 (PN EN 206-1:2003). Konstrukcja nawierzchni z kruszywa Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • kruszywo łamane 0/63 stab. mech. gr. 25 cm. Konstrukcja odtworzeń istniejących nawierzchni z kostki betonowej Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • rozebranie i powtórne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, • podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, • istniejąca konstrukcja. Konstrukcja odtworzenia całej konstrukcji istniejących nawierzchni z kostki betonowej po wykonaniu wodociągu Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • odtworzenie nawierzchni – powtórne ułożenie rozebranej kostki betonowej, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 12 cm, • kruszywo stab. cementem o Rm=2,5 MPa gr. 25 cm, • zasypka wodociągu – zgodnie z opracowaniem branży sanitarnej. Konstrukcja odtworzenia całej konstrukcji istniejących nawierzchni bitumicznej po wykonaniu wodociągu • Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: • beton asfaltowy AC 11 S 50/70 grubości 5 cm, • beton asfaltowy AC 16 W 50/70 grubości 6 cm, • beton asfaltowy AC 22 P 50/70 grubości 7 cm, • kruszywo łamane 0/31.5 stabilizowane mech. gr. 20 cm, • kruszywo stabilizowane cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm, • zasypka wodociągu – zgodnie z opracowaniem branży sanitarnej. Odwodnienie liniowe i przyłącze kanalizacji deszczowej Zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci korytek odwadniających wykonanych z polimerobetonu, z rusztem żeliwnym otwartym. Klasa obciążenia D400. Podstawowe parametry korytka odwadniającego (bez dodatkowego spadku dna): • szerokość zewnętrzną korytka min 0,39m, • wysokość zewnętrzną min. 0,40m, • minimalne wymiary wewnętrzne h=0,33m , szer. = 0,30m. Podstawowe parametry korytka odwadniającego (z dodatkowym spadkiem dna 0,5%): • szerokość zewnętrzną korytka min 0,35m, • wysokość zewnętrzną min. 0,385m, • minimalne wymiary wewnętrzne h=0,36m , szer. = 0,30m. Odprowadzenie wód z korytka przewidziano za pomocą dekla z króćcem odpływowym za pomocą rury fi300 do studni fi600 (przyłącze kanalizacyjne), a następnie do rowu prowadzącego wody opadowe do cieku Juszka. Korytka odwodnienia linowego posadowić na ławie z betonu C-20/25 zgodnie z zaleceniami producenta. Należy wykonać wyprowadzenie ze studni rurą fi400 i zaślepić. Studnię kanalizacyjna fi600 z tworzywa sztucznego należy posadowić zgodnie z zaleceniami producenta. Rów odprowadzający wody opadowe i roztopowe do rzeki Juszka Projektuje się kanał Ø400 wraz z wylotem do projektowanego rowu odwadniającego w km 0+192.00. Trasa projektowanego rowu odwadniającego na znacznym odcinku pokrywa się z trasą istniejącego rowu odwadniającego. W zawiązku z jego złym stanem technicznym konieczne jest zaprojektowanie nowego rowu odwadniającego. Wody z rowu odwaniającego zostaną odprowadzone za pomocą projektowanego wylotu w km 0+019.85 do projektowanego odcinka kanalizacji deszczowej – kanału Ø800 o długości 5.0m. Wody z projektowanej kanalizacji deszczowej – kanału Ø800 zostaną następnie odprowadzone za pomocą projektowanego wylotu do rzeki Juszka, zlokalizowanego w km 14+085 wg pikietażu rzeki. Wodociąg Zaprojektowano sieć wodociągową o średnicy Ø110mm z rur PEHD o spadku i zagłębieniu zgodnym z załączonymi profilami. Sieć projektuje się poprowadzić od czynnego wodociągu Ø90mm z rur PVC posadowionego na dz. nr 12 ul. Poziomkowa, wraz ze spięciem z istniejącą siecią wodociągową Ø110mm z rur PVC posadowioną na dz. nr 15/14 ul. Wrzosowa. Zieleń Łącznie przewidziano do wycięcia 63 drzew oraz 105m2 krzewów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla części I przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100, części II przedmiotu zamówienia w wysokości 25 000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100, 3. Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach