Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 120605C (ul. Garncarska), 120630C (ul. Ks. Chojeckiego) i 120633C (ul. Zduńska) w Rypinie

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 120605C (ul. Garncarska), 120630C (ul. Ks. Chojeckiego) i 120633C (ul. Zduńska) w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych nr 120605C – ul. Garncarska, 120630C – ul. Ks. Chojeckiego oraz 120633C – ul. Zduńska w Rypinie. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: a) ul. Garncarska i ul. Ks. Chojeckiego: - wyrównawczego, miejscowego frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej w ilości około 1 650 m2 (przyjęto około 70% powierzchni), - rozbiórki miejscowych uzupełnień nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm w miejscach wykonywanych przyłączy wod. – kan. z wyrównaniem ubytków mieszanką mineralno – bitumiczną AC 11W w ilości około 60 m2, - wyrównania całości istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną AC 11W w ilości około 230 T (przyjęto średnio 100 kg/m2), - skropienia nawierzchni emulsją asfaltową (podbudowa, warstwa wyrównawcza) w ilości około 5 200 m2, - warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej AC 8S gr. 4 cm w ilości około 2 850 m2, - regulacji wysokościowej istniejących krawężników najazdowych 15x22 cm w ilości około 60 mb z przełożeniem kostki na części zjazdów w ilości około 120 m2, - odcinkowej rozbiórki istniejących krawężników drogowych na ławie betonowej (km 0+00 do km 0+133, oraz km 0+00 do km 0+073) w ilości około 200 mb z rozbiórką na tym odcinku nawierzchni chodników i zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej w ilości około 430 m2, - nowych krawężników betonowych (15x30 cm oraz 15x22 cm) na ławie betonowej z oporem km 0+00 do km 0+133 oraz km 0+00 do km 0+073 w ilości około 200 mb, - nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo – cementowej z wyrównaniem i uzupełnieniem istniejącej warstwy odsączającej z piasku (km 0+00 do km 0+133 oraz km 0+00 do km 0+073) w ilości około 380 m2, - zjazdów z posesji z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie z betonu B-10 gr. 12 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm w ilości około 45 m2, - wymiany studzienek wpustów ulicznych wód deszczowych (studnie betonowe Ø500 z osadnikiem i wpustem żeliwnym D-400) w ilości 10 szt., - regulacji pionowej włazów do studzienek k.s i k.d w ilości 15 szt., zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 8 szt., - malowania oznakowania poziomego przejść dla pieszych w ilości około 50 m2. b) ul. Zduńska: - rozbiórki istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych i podbudowy z brukowca (tzw. „kocie łby”) w ilości około 210 m2, - rozbiórki krawężników drogowych na ławie betonowej z oporem (część krawężników do ponownego montażu) w ilości około 80 mb, - korytowania na głębokość 20 cm (usunięcie istniejącej warstwy odsączającej) w ilości około 210 m2, - warstwy stabilizacji gr. 15 cm z mieszanki gruntowo – cementowej 3 5 MPa w ilości około 210 m2, - podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm w ilości około 210 m2, - skropienia podbudowy oraz warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości około 430 m2, - podbudowy z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej (AC 11W) gr. 5 cm i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej (AC 8S) gr. 4 cm w ilości około 210 m2, - rozbiórki istniejących nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo – cementowej (część kostki do ponownego ułożenia) w ilości około 145 m2, - nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo – cementowej, z wyrównaniem i uzupełnieniem istniejącej warstwy odsączającej z piasku (część kostki z wcześniejszej rozbiórki) w ilości około 145 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają uproszczona dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 9, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24 lipca 2019 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiarów. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarami. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach