Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych Nr 108857B Winna Stara – Winna-Wilki i Nr 108858B Winna Stara – Winna-Chroły

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 145 , fax. 862 771 066
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    ul. Mickiewicza 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 145, fax. 862 771 066
    REGON: 45067015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych Nr 108857B Winna Stara – Winna-Wilki i Nr 108858B Winna Stara – Winna-Chroły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową dróg gminnych Nr 108857B i Nr 108858B na odcinku Winna Stara – Winna-Wilki w km rob. 0+000 – 0+500 oraz , na odcinku dr. powiatowa Nr 2104B - Winna Stara w km rob. 0+000 – 0+662, o łącznej długości 1162,00 m, przewidziane do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną i warunkami określonymi dla Wykonawcy robót. Inwestycja realizowana będzie w istniejących pasach drogowych dróg ozn. nr ewid. 178, 69/1, 69/2, 70 i 179. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe wraz z odtworzeniem pasa drogowego, - karczowanie krzaków i podszyć rzadkich w tym podcięcie nawisających konarów drzew ok. 0,05 ha, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm o pow. ok. 2948 m2, - demontaż znaków drogowych szt. 2, - wykonanie robót ziemnych z wbudowaniem w miejscu 220,17 m3, - wykonanie wykopów z transportem urobku na odl. do 1 km ok. 1908,4 m3, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5 cm ok. 60 m2, - wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm – warstwa ścieralna – AC 11S lub AC 16S, szer. 5,50m, pow. pow. 6497,85 m2, - wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm – warstwa wiążąca – AC 11S lub AC 16S, szer.5,50m, pow. 6610,51 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm (20 cm + 10 cm), w ilości ok. warstwa dolna 6843,66 m2, warstwa górna ok. 6723,61 m2, - wykonanie poboczy żwirowych z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, szer. 1,00m, pow. ok. 2741 m2, - wykonanie zjazdów z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, szer. zmienna- dostosowana do potrzeb właścicieli działek, - montaż rur pod zjazdami typ PEHD fi 300 o ogólnej długości ok. 12 m, - wykonanie ścianek czołowych przepustów wraz z fundamentami z bloczków betonowych 25x14x25 cm, pow, ok 2,06m2, - wykonanie peronu na przystanku komunikacyjnym i utwardzonego pobocza z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm oraz podsypce piaskowej 2x5 cm, pow. 103 m2, - ustawienie obrzeży betonowych 6x20cm jako opór peronu na przystanku komunikacyjnym z kostki brukowej betonowej, ława betonowa z oporem z bet. C8/10 (B-10), - ustawienie krawężników betonowych 15x30cm(przy peronie na przystanku komunikacyjnym), ława betonowa z oporem z bet. C8/10 (B-10), - wykonanie progu zwalniającego z wyniesionym przejściem dla pieszych (z gotowych elementów gumowych) szt. 1, - ustawienie barier energochłonnych stalowych ok. 312 m, - regulacja pionowa pokryw zaworów wodociągowych szt. 11 oraz przestawienia hydrantów pod ogrodzenia szt. 1, - wykonanie ścieku z kamienia narzutowego lub łamanego o wys. 16-20cm na podsypce cementowo-piaskowej pow. ok. 21 m2, - wykonanie oznakowania pionowego wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 szt. 14; znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 szt. 31, - oznakowanie poziome typu P-10 i P-17 o pow. ok. 18,84 m2, - ułożenie rurociągów z HDPE fi 40 dł. 42 m, z HDPE 110/6,3 dł. 348 m, rurociągu A 58 PS (dwudzielna) jako zabezpieczenie istniejącej linii telekomunikacyjnej dł. ok. 748 m, - sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, - odwodnienie poprzez powierzchniowy spływ wód. Na planowanych do przebudowy odcinkach dróg zaprojektowano daszkowy spadek poprzeczny wynoszący 2% skierowany w kierunku krawędzi jezdni, na łukach wg. normatywu, na poboczach zastosowano spadek poprzeczny wynoszący 6% skierowany w kierunku rowu/skarpy. Po przebudowie parametry techniczne drogi będą wynosić Vp = 30 km/h, obciążenie ruchem – KR1, szerokość nawierzchni 5,50 m, szerokość utwardzonego pobocza 1,00 m. Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Urobek ten stanowi własność Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania „Przebudowa dróg gminnych Nr 108857B Winna Stara – Winna-Wilki i Nr 108858B Winna Stara – Winna-Chroły” powinny być zgodne z warunkami umowy i SIWZ, dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWiOR, stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Ciechanowcu nr rachunku: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.20.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga dołączenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie. Zamawiający dokona potwierdzenia spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy – Zał. Nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do oferty; 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 3 do oferty; 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4 do oferty; 6) Pełnomocnictwo (notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika). 7) Potwierdzenie/dowód wpłaty wadium. Ponadto Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach