Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 108333L w miejscowości Wilkołaz Dolny, nr 108332L w miejscowości Wilkołaz Drugi oraz nr 108334L w miejscowości Wilkołaz Dolny wraz z budową infrastruktury pobocznej

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23212 Wilkołaz Pierwszy,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 818 212 695
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz 9
    23212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 818 212 695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 108333L w miejscowości Wilkołaz Dolny, nr 108332L w miejscowości Wilkołaz Drugi oraz nr 108334L w miejscowości Wilkołaz Dolny wraz z budową infrastruktury pobocznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych nr 108333L w miejscowości Wilkołaz Dolny, nr 108332L w miejscowości Wilkołaz Drugi oraz nr 108334L w miejscowości Wilkołaz Dolny wraz z budową infrastruktury pobocznej” Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na podstawie art. 36aa ust. 1 ustawy z podziałem na dwie części: Część I zamówienia – „ Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w gminie Wilkołaz poprzez przebudowę drogi gminnej nr 108333L” oraz „Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wilkołaz poprzez przebudowę drogi gminnej 108334L w Wilkołazie Dolnym wraz z budową infrastruktury pobocznej” Część II zamówienia -„Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wilkołaz poprzez przebudowę drogi gminnej nr 108332L wraz z budową infrastruktury pobocznej w m. Wilkołaz Drugi cz. I,II km 0+027 – 2+632”. 3. Zakres robót: Część I zamówienia – „ Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w gminie Wilkołaz poprzez przebudowę drogi gminnej nr 108333L” oraz „Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wilkołaz poprzez przebudowę drogi gminnej 108334L w Wilkołazie Dolnym wraz z budową infrastruktury pobocznej” Zakres robót obejmuje: 1. Przebudowę istniejącej drogi gminnej łączącej m. Wilkołaz Dolny z miejscowością Wilkołaz Drugi na odcinku od granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2251L w km 0+007 do granicy pasa drogowego drogi gminnej nr 108332L w km 3+683 . Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 3676,0 m , Zadanie obejmuje przebudowę jezdni , budowę peronów i zatoki autobusowej, poboczy oraz odwodnienia z wykorzystaniem istniejących rowów i przepustów rurowych. 2. Przebudowę istniejącej drogi gminnej nr 108334L łączącej dojazd do posesji w m. Wilkołaz Dolny od nr 33-36 z drogą nr 108333L w km 3+ 435,20 Wilkołaz Dolny – Wilkołaz Drugi . Droga gminna na w/w odcinku umożliwi przejazd od drogi gminnej nr 108333L do posesji od nr 33-36 w m. Wilkołaz Dolny. Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 249,0 m . Zadanie obejmuje przebudowę jezdni o szerokości 3,50 m i poboczy o szerokości 0,75 m , przebudowę 2 skrzyżowań oraz odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem istniejących rowów i przepustu rurowego o średnicy 0,60 m. Część II zamówienia -„Wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wilkołaz poprzez przebudowę drogi gminnej nr 108332L wraz z budową infrastruktury pobocznej w m. Wilkołaz Drugi cz. I,II km 0+027 – 2+632”. Zakres robót obejmuje: 1. Przebudowę drogi gminnej nr 108332L w Wilkołazie Drugim wraz z budową infrastruktury pobocznej. Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi gminnej w miejscowości. Wilkołaz Drugi obejmuje: - w cz. I przebudowę odcinka od granicy pasa drogi powiatowej nr 2247L Chodel – Borzechów – Wilkołaz w km 0+027 do połączenia z dalszą częścią drogi gminnej nr 108332L przez miejscowość Wilkołaz Drugi w km 1+027 . Długość części I przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 1000,0 m . - w II części przebudowę odcinka od granicy I części przebudowy drogi gminnej nr 108332L w km 1+027 do granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2722L Wilkołaz – Popkowice w km 2+632 . Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 1605,0 m Łącznie długość przebudowy drogi gminnej wynosi 2.605,0 m. Zakres przebudowy drogi obejmuje poszerzenie chodnika do 2,00 m, nakładkę asfaltową jezdni i profilowanie poboczy w cz. I oraz przebudowę jezdni , budowę chodnika i zjazdów , urządzenie poboczy oraz przebudowę skrzyżowania , wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych i oczyszczenie istniejących przepustów rurowych z wyprofilowaniem skarp przy przepustach w cz. II. 4. Powyższe roboty należy wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - uproszczona dokumentacja budowlana, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - pomocniczo dołączono przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, które dla ofert częściowych przedstawia się następująco: - dla części I – 50.000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - dla części II – 50.000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 41 8717 1035 2002 2000 0143 0004 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IG.271.2.2018 część ……… Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. W złożonym dokumencie należy oznaczyć, której części zamówienia dotyczy wniesione wadium. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez umocowanych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych Zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach