Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 107099 L i 112439 L w miejscowości Kalinówka, Gmina Głusk. Zadanie realizowane w ramach wieloletniego programu pod nazwą: Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 107099 L i 112439 L w miejscowości Kalinówka, Gmina Głusk. Zadanie realizowane w ramach wieloletniego programu pod nazwą: Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg gminnych nr 107099 L i 112439 L w miejscowości Kalinówka , gmina Głusk o łącznej długość 1725,35 mb. Realizowana w ramach wieloletniego programu pod nazwą : Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233142-6 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy i rodzaje robót budowlanych: Droga gminna nr 107099 L 1. Roboty przygotowawcze i ziemne; 2. Roboty drogowe : - przebudowa skrzyżowań ; - odbudowa zapadnięć poprzecznych ; - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej + nowa warstwa ścieralna ; - chodnik o nawierzchni bitumicznej ; - zjazdy na drogi boczne o nawierzchni bitumicznej ; - zjazdy indywidualne o nawierzchni mieszanej : w ciągu chodnika o nawierzchni bitumicznej , od krawędzi jezdni do chodnika i za chodnikiem - z kostki brukowej; - 2 perony z kostki brukowej; - pobocza utwardzone z kruszyw łamanych ; 3. Przepusty i studnia rewizyjna ; 4. Roboty wykończeniowe. 5. Pełna obsługa geodezyjna tj. wyznaczenie geodezyjne dróg w terenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna na każdą drogę oddzielnie; 6. Zapewnienie zaplecza budowy ; Droga gminna nr 112439 L - odcinek I dł. 669 mb i odcinek II dł. 315 mb 1. Roboty przygotowawcze i ziemne ; 2. Roboty drogowe : - podbudowy - betonowa i z kruszywa łamanego ; - nawierzchnia bitumiczna - w-wa wiążąca z gr. 4 cm , w-wa ścieralna gr. 3 cm; - pobocza utwardzone z kruszyw łamanych; - zjazdy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - na 3 boczne drogi ( regulacja wysokościowa do wykonanej nawierzchni bitumicznej; 3. Oznakowanie pionowe ; 4. Roboty wykończeniowe ; 5. Pełna obsługa geodezyjna tj. wyznaczenie geodezyjne dróg w terenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna na każdą drogę oddzielnie; 6. Zapewnienie zaplecza budowy ; 3.2. Przy realizacji robót należy przewidzieć : 1. Oznakowanie robót na czas budowy (czasowa organizacja ruchu); 2. Wykonanie niezbędnych prób i badań materiałów użytych do budowy, wskaźniki zagęszczeń itd.; 3. Prowadzenie dziennika budowy; 4. Bieżące utrzymanie stanu drogi przez cały okres budowy, tj. wykonywanie robót konserwacyjnych i porządkowych oraz podejmowanie innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego dróg oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone (tj. przez cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót); 5.Bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów z budowy dróg i transportujących materiały; 6. Uprzątnięcie terenu budowy i terenów przyległych; 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać protokół przekazania robót, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty i sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad, pdf i w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach , kompletnie wypełniony dziennik budowy, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach budowlanych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarach robót stanowiących część pomocniczą określenia ilości robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, w przypadkach wymienionych w art. 46 Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24868900070000358020000060 z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.6.2016. 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach