Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2017 r.

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany tj.: - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 595/83, od km 0+000 do km 0+341 – długości 341 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 1036 od km 0+000 do km 0+295 – długość 295 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1932/2 od km 0+000 do km 0+386 – długość 386 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1121, od km 0+000 do km 0+255 – długość 255 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1758/2, od km 0+000 do km 0+180 – długość 180 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1918, od km 0+000 do km 0+485 – długość 485 mb, - przebudowa drogi gminnej Nr 101511R w miejscowości Obojna, dz. nr ewid. 672/52, od km 0+000 do km 0+140 – długość 140 mb, - remont nawierzchni drogi gminnej Nr 101510 R w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1511 od km 1+089 do km 1+489 – długość 400 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej ul. Lipowej w miejscowości Pilchów, dz. nr ewid. 443/26, od km 0+000 do km 0+160 – długość 160 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1480, od km 0+000 do km 0+135 – długość 135 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Skowierzyn, dz. nr ewid. 572/2 i 897, od km 0+000 do km 0+185 – długość 185 mb, - przebudowa drogi gminnej Nr 101503 R w miejscowości Dzierdziówka, dz. nr ewid. 84 od km 0+000 do km 0+360 – długości 360 mb, - remont nawierzchni drogi gminnej Nr 101512R ul. Berdechowskiej w miejscowości Zaleszany, dz. nr ewid. 428/1 i 1419 od km 0+000 do km 1+480 – długość 1 480 mb, - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Wólka Turebska, dz. nr ewid. 515 od km 0+000 do km 0+120 – długość 120 mb, - remont nawierzchni drogi gminnej Nr 101505R w miejscowości Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 291 od km 0+000 do km 0+500 – długość 500 mb. 1.1. Zakres prac polega na wykonaniu: 1) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 595/83, od km 0+000 do km 0+341 – długości 341 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnych poboczy o szer. 0,5 m ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 2) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Kępie Zaleszańskie, dz. nr ewid. 1036 od km 0+000 do km 0+295 – długość 295 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 3) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1932/2 od km 0+000 do km 0+386 – długość 386 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem, 4) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Zbydniów, dz. nr ewid. 1121, od km 0+000 do km 0+255 – długość 255 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu (od km 0+000 do km 0+200), - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm po uwałowaniu (od km 0+200 do km 0+255), - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 5) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1758/2, od km 0+000 do km 0+180 – długość 180 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 6) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Turbia, dz. nr ewid. 1918, od km 0+000 do km 0+485 – długość 485 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 7) w zakresie przebudowy drogi gminnej Nr 101511R w miejscowości Obojna, dz. nr ewid. 672/52, od km 0+000 do km 0+140 – długość 140 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 12 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 8) w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 101510 R w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1511 od km 1+089 do km 1+489 – długość 400 mb: - oczyszczenia istniejącej nawierzchni drogowej, - skropienia nawierzchni płynnym asfaltem, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 9) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej ul. Lipowej w miejscowości Pilchów, dz. nr ewid. 443/26, od km 0+000 do km 0+160 – długość 160 mb: - robót pomiarowych, - korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 25 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 10) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Agatówka, dz. nr ewid. 1480, od km 0+000 do km 0+135 – długość 135 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 11) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Skowierzyn, dz. nr ewid. 572/2 i 897, od km 0+000 do km 0+185 – długość 185 mb: - robót pomiarowych, - korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 25 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnych poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 12) w zakresie przebudowy drogi gminnej Nr 101503R w miejscowości Dzierdziówka, dz. nr ewid. 84 od km 0+000 do km 0+360 – długości 360 mb: - robót pomiarowych, - profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 10 cm po uwałowaniu, - warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 13) w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 101512R ul. Berdechowskiej w miejscowości Zaleszany, dz. nr ewid. 428/1 i 1419 od km 0+000 do km 1+480 – długość 1 480 mb: - oczyszczenia istniejącej nawierzchni drogowej, - skropienia nawierzchni płynnym asfaltem, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 14) w zakresie przebudowy wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Wólka Turebska, dz. nr ewid. 515 od km 0+000 do km 0+120 – długość 120 mb: - robót pomiarowych, - korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 12 cm po uwałowaniu, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo żwirowej o grubości 4,0 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 15) w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 101505R w miejscowości Majdan Zbydniowski, dz. nr ewid. 291 od km 0+000 do km 0+500 – długość 500 mb: - oczyszczenia istniejącej nawierzchni drogowej, - skropienia nawierzchni płynnym asfaltem, - warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - uzupełnienia poboczy, - plantowania obustronnego poboczy o szer. 0,5 m wraz z mechanicznym zagęszczaniem. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. 4.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, 5.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt a czynności tj. 1)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.3.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 pkt a. 6.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 8.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: uwzględniono wyprofilowanie poboczy w celu ułatwienia wjazdu osobom niepełnosprawnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Zaleszanach Nr 09943900072001000003290005. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 04.05.2017 r. o godz. 10.00. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2017 r.”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach