Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BĘDKÓW

Gmina Będków ogłasza przetarg

  • Adres: 97-319 Będków, ul. Parkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257010, 7257014, , fax. 447 257 012
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Będków
    ul. Parkowa 3
    97-319 Będków, woj. łódzkie
    tel. 044 7257010, 7257014, , fax. 447 257 012
    REGON: 59064789400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BĘDKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Będków”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej nr 116010E w miejscowości Kalinów\ Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Roboty przygotowawcze: a) rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi – 3100,0 m2. 2) Podbudowa: a) wykonanie koryta podbudowy jezdni – 3952,0 m2, b) profilowane i zagęszczanie podłoża jezdni - 3952,0 m2, c) wzmocnienie podłoża poprzez wastwę stabilizacji gruntu cementem gr. 15cm - 3952,0 m2, d) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 i 0/31,5 (gr. 20cm) - 3952,0 3) Nawierzchnia jezdni: a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5cm – 3645,0 m2. 4) Pobocza: a) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm – 1545,0 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiarze robót , które są załącznikami do siwz. Kod CPV 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg. CZĘŚĆ II. Przebudowa drogi we wsi Teodorów – etap II 1) Roboty przygotowawcze: a) remont przepustu pod zjazdem z drogi gminnej (rury PEHD ∅40) – 10,0 m; b) profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża jezdni – 1361,0 m2. 2) Podbudowa: a) wykonanie górnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 (gr.15cm) – 1361,0 m2. 3) Nawierzchnia jezdni: a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5cm – 1192,5 m2. 4) Pobocza: a) wykonanie pobocza z gruntu kategorii II o grubości 10cm – 512,0 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiarze robót , które są załącznikami do siwz. Kod CPV 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg. 2. Wszystkim ewentualnym wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny” , co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, przed ich wbudowaniem lub montażem , zobowiązany jest przekazać dokumenty (badania, certyfikaty, atesty, aprobaty itp.) potwierdzające ich równoważność do przyjętych. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem od inspektora nadzoru. 3 . Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę ( wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz.917 z późn. zm. ) osób wykonujących wskazane poniżej czynności, związane z realizowanymi robotami: - roboty przygotowawcze, - roboty w zakresie podbudowy - roboty w zakresie nawierzchni, - roboty w zakresie poboczy Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. 4.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Procedura weryfikacji stosowania powyższych postanowień została określona w § 13 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Część I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część II – 3.000.00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ) 3. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium określonej w gwarancji , w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz), 2. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (wg. wzoru załącznik nr 8 do siwz) 4. kosztorys ofertowy 5. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach