Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych klasy L ul. Rynek(105034L) , ul. Chełmska (105036L) na odcinku od km 0+000 do km 1+336 z budową przepustu ramowego w km 0+367 z włączeniem do drogi wojewódzkiej Nr 846 i drogi powiatowej Nr 1839L

Gmina Wojsławice ogłasza przetarg

  • Adres: 22-120 Wojsławice, ul. Rynek 20B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5669102 , fax. 082 5669102
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojsławice
    ul. Rynek 20B 20B
    22-120 Wojsławice, woj. lubelskie
    tel. 082 5669102, fax. 082 5669102
    REGON: 11019798300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych klasy L ul. Rynek(105034L) , ul. Chełmska (105036L) na odcinku od km 0+000 do km 1+336 z budową przepustu ramowego w km 0+367 z włączeniem do drogi wojewódzkiej Nr 846 i drogi powiatowej Nr 1839L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych klasy L ul. Rynek(105034L) , ul. Chełmska(105036L) na odcinku od km 0+000 do km 1+336 z budowa przepustu ramowego w km 0+367 z włączeniem do drogi wojewódzkiej Nr 846 i drogi powiatowej Nr 1839L3.2. Rodzaj zamówienia:roboty budowlane. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe chodników 1790 m; - przepusty drogowe o średnicy 800 mm długości 16 m; - nawierzchnie z kostki brukowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 4491 m2; - zjazdy do posesji z kostki barwionej grubości 8cm 1275 m2; - parkingi z kostki brukowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 814 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych ( wiążąca i ścieralna) na pow. 9365 m2 - budowa przepustu ramowego o parametrach: szerokość 3,0 m , wysokość 2,0 m , długość 13,50 m. - pełny zakres robót zawiera projekt budowlany i przedmiar robót objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień , wymaganych ustawami do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia., - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia , oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia., - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia., - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule: spełnia - nie spełnia , w oparciu o dokumenty załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , zgodnie z informację o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dodatkowo każdy wykonawca otrzyma 1 punkt za spełnienie warunku wymienionego w pkt 6 p. pkt 6.4 za każdą wykonaną robotę powyżej wymaganego minimum - maksymalnie 8 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1) aktualny wypis ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej., 6.2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego ,oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia., 6.3) przedłożenie wykazu osób realizujących zamówienie - dotyczy osób pełniących funkcje kierownika budowy ( dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej OIIB., 6.4) przedłożenie wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów ,że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości -(minimum 2 roboty dotyczące budowy , przebudowy lub modernizacji drogi na odcinku minimum 1,0 km zawierające elementy wykonania podłoży pod nawierzchnie , wykonania nawierzchni bitumicznych i chodników). 6.5) przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu potwierdzającej , że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości minimum 2.000.000,00 zł lub zdolność kredytową w tej wysokości. 6.6) wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach