Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Telatyn”

Gmina Telatyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22652 Telatyn, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 613 110 , fax. 846 613 200
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Telatyn
    ul. Fryderyka Chopina 10
    22652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 846 613 110, fax. 846 613 200
    REGON: 95036899000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Telatyn”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Telatyn Zamówienie podzielone jest na dwie części. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1 - Przebudowa dróg w miejscowościach Kryszyn; Łykoszyn; Posadów; Dutrów. Zadanie nr I – Przebudowa drogi gminnej nr 111658L w m. Kryszyn od km 0+000 do km 0+300. Zakres zadania obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,300km; usunięcie urodzajnej warstwy ziemi 600m²; rozebranie nawierzchni bitumicznej 4m²; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem 9,0m³; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. warstwy 14cm. 1170m²; mechaniczne oczyszczenie nawierzchni 1170m²; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm – warstwa ścieralna 1050m². Zadanie nr II – Przebudowa drogi gminnej nr 111654L w m. Łykoszyn od km 0+717 do km 1+013. Zakres zadania obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,296km; usunięcie urodzajnej warstwy ziemi 592m²; frezowanie istniejącej nawierzchni 2 m²; rozebranie stabilizacji gr. 12cm 240m²; wywóz gruzu samochodami 28,8m³; wykopy koryta gł. 40cm. 228,4 m²; zabezpieczenie kabli 8mb; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 228,4 m²; wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. warstwy 25cm. 228,4 m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 31,5-63mm grubość warstwy 12cm. 228,4m²; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem 11,8m³; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr warstwy 8cm 228,4m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. warstwy 12cm 1126,4m²; mechaniczne oczyszczenie nawierzchni 1236,4m²; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm – warstwa ścieralna 1236,4m²; ustawienie słupków do znaków Ø70 szt.3; przymocowanie tablic do znaków szt.3. Zadanie nr III – Przebudowa drogi gminnej nr 111685L w miejscowości Posadów od km 0+000 do km 0+405 Zakres zadania obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,405km; usunięcie urodzajnej warstwy ziemi 810m²; rozebranie nawierzchni bitumicznej 7 m²; wywóz gruzu samochodami 0,35m³; wykopy koryta gł. 40cm. 85,9 m²; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 85,9 m²; wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. warstwy 25cm. 85,9 m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 31,5-63mm gr. warstwy 10cm 85,9m²; mechaniczne oczyszczenie nawierzchni 1684,9 m²; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 36m³; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr warstwy 12cm 1684,9m²; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm – warstwa ścieralna 1514,9m²; ustawienie słupków do znaków Ø70 szt.4; przymocowanie tablic do znaków szt.2. Zadanie nr IV – Przebudowa drogi o nr ewidencyjnym działki 269/2 w m. Dutrów od km 0+000 do km 0+226. Zakres zadania obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,226km; usunięcie urodzajnej warstwy ziemi 452m²; rozebranie nawierzchni bitumicznej 7 m²; wywóz gruzu samochodami 0,35m³; wykopy koryta gł. 50cm. 144 m²; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 144 m²; wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. warstwy 20cm. 144m²; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 9,2m³; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63mm gr warstwy 10cm 144m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr warstwy 14cm 881,4m²; mechaniczne oczyszczenie nawierzchni 881,4m²; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm – warstwa ścieralna 791m². CZĘŚĆ 2 - Przebudowa drogi w miejscowości Poturzyn. Przebudowa drogi o nr ewidencyjnym działek: 42/3; 42/22 w miejscowości Poturzyn od km 0+000 do km 0+307,75. Zakres zadania obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,31km; usunięcie urodzajnej warstwy ziemi 580m²; mechaniczne karczowanie drzew o średnicy Ø 36-45cm szt. 1; rozebranie krawężników betonowych 574m; rozebranie obrzeży betonowych 16mb; rozebranie istniejącej nawierzchni 315 m²; rozebranie stabilizacji 315m²; rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki 313 m²; rozebranie istniejącej nawierzchni z bruku 143 m²; rozebranie ogrodzenia 44mb.; rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm 16,5 m²; rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm 8 m²; rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 4 m²; odkopanie i wyjęcie słupków do znaków szt. 1; wywóz gruzu samochodami 81m³; wykopy koryta gł. 25cm. 287,6 m²; wykopy koryta gł. 35cm. 368,8 m²; wykopy koryta gł. 50cm. 315,3 m²; wykopy koryta gł. 55cm. 151,7 m²; wykopy koryta gł. 60cm. 207,3 m²; wykopy koryta gł. 65cm. 157,1m²; zabezpieczenie kabli telefonicznych i energetycznych rurą osłonową 30mb; ustawienie krawężników betonowych 15x30 574,2 mb; ustawienie krawężników betonowych 12x25 93,5mb; ustawienie obrzeży betonowych 297,4mb; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 1487,7 m²; wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. warstwy 25cm 122,2 m²; wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. warstwy 10cm 287,6 m²; wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. warstwy 15cm. 287,6 m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 31,5-63mm gr. warstwy 12cm 122,2m² - zjazdy; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm gr. warstwy 8cm 122,2m² - zjazdy; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 5,2m³; wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr 15cm 832,8 m²; wykonanie warstwy mrozoodpornej z gruntu stab. cementem gr. warstwy 16cm; 532,7 m²; wykonanie podbudowy z trylinki gr. 15cm – trylinka z odzysku 313m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr warstwy 12cm 414m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr warstwy 15cm 105,8m² - warstwa dolna; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr warstwy 8cm 718,9m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr warstwy 12cm 455,5m²; nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm 122,2m²; mechaniczne oczyszczenie nawierzchni 874,3m²; skropienie nawierzchni asfaltem 874,3m²; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm – warstwa ścieralna 874,3m²; nawierzchnia z kostki brukowej grub. 15/17cm 175,1m²; nawierzchnia z kostki brukowej grub. 15/17cm 125m²; nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm 287,6m²; regulacja studzienek szt.11; wykonanie ogrodzenia wraz z wykonaniem furtek i bram – ogrodzenie i bramy z odzysku 44mb; plantowanie korony nasypów 833m²; plantowanie korony wykopów 40m²; obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacja powykonawczą. Szczegółowy zakres określa się w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wykonawca obowiązany jest zorganizować plac budowy, zabezpieczyć ten plac we własnym zakresie i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Całość prac prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami BHP i pod fachowym nadzorem technicznym. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt oznakuje miejsce robót zgodnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium dla poszczególnych części: - dla części 1 w wysokości 7tys. PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). - dla części 2 w wysokości 6tys. PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS ŁASZCZÓW O/TELATYN numer konta: 85 9620 0005 0100 0172 2000 0120 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: KNR.271.2.2018. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Telatyn, ul. Fryderyka Chopina 10, 22-652 Telatyn, (sekretariat) przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorami stanowiącymi załącznik Nr 4 i 4a do SIWZ 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach