Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych Cz. I Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w miejscowości Łambinowice Cz. II Przebudowa drogi gminnej ul. Polna w miejscowości Łambinowice

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48316 Łambinowice, ul. Gen. Zawadzkiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 311 300 , fax. 774 311 301
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Gen. Zawadzkiego 29
    48316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 774 311 300, fax. 774 311 301
    REGON: 53141284600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych Cz. I Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w miejscowości Łambinowice Cz. II Przebudowa drogi gminnej ul. Polna w miejscowości Łambinowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje Wykonanie przebudowy dróg gminnych: I część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej 1047180 ul. Parkowa w miejscowości Łambinowice - długość 295 mb. W związku ze złym stanem technicznym nawierzchni bitumicznej planuje się rozbiórkę istniejącej nawierzchni. Po rozbiórce planuje się korytowanie i wykonanie nowej podbudowy w dwóch warstwach z kamienia łamanego o łącznej grubości 25 cm. Po wykonaniu podbudowy należy wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego w dwóch warstwach o łącznej grubości 12 cm na odcinku A-B oraz grubości 7 cm na odcinku C-D. Z prawej strony drogi zaprojektowano chodnik o szerokości ok. 1,50m ograniczony krawężnikiem. Grubość kostki betonowej na chodniku 8 cm. Na odcinku 22 mb należy zasypać istniejący rów melioracyjny. Włączenie ul. Parkowej do drogi powiatowej należy wykonać przez zastosowanie łuków kołowych o promieniu R=9,0 m z prawej strony i R=7.0m z lewej. Pod zjazdem z drogi powiatowej należy wykonać przepust z polipropylenu fi 400. Na drodze powiatowej należy wykonać korektę istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem w miejscu planowanego przejścia dla pieszych. W ciągu drogi gminnej ul. Parkowa zostaną wybudowane studnie chłonne. Planuje się również przestawienie w okolicy skrzyżowania słupa energetycznego oraz izolację kabli. II część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej 1047060 ul. Polna w miejscowości Łambinowice - długość 238 mb. Przebudowa drogi gminnej ul. Polna rozpoczyna się od włączenia do drogi powiatowej. Połączenie nawierzchni drogi z jezdnią drogi powiatowej należy wykonać za pomocą łuków kołowych o promieniu R = 7,0 m z prawej strony oraz R=8,0 m z lewej. W związku z korektą łuków należy przełożyć istniejący chodnik. Na całym odcinku przebudowywanej drogi zaprojektowano korytowanie starej nawierzchni i wykonanie nowej podbudowy z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Zaprojektowano również wymianę istniejącego podłoża gruntowego na pospółkę grubości 30 cm. Po wykonaniu podbudowy o łącznej grubości 25 cm (górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 10 cm i dolna warstwa podbudowy z kamienia łamanego 0-63 mm gr. 15 cm) wymagane jest ułożenie dywanika z betonu asfaltowego w 2 warstwach o grubości 7 cm. Na 85 mb należy ułożyć krawężnik betonowy 15x22x100. Celem odwodnienia drogi zaprojektowano kolektor kanalizacji deszczowej fi 300, przepust fi 300 jak również obustronne wykonanie rowów oraz prefabrykowanego ścieku korytkowego 50x50x14 głębokości 7 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Do I części zamówienia w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100). - Do II części zamówienia w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku składania więcej niż jedną ofertę Wykonawca jest zobligowany do wniesienia kwoty wadium odpowiadającej części, na którą składa ofertę. Cz. I, II Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: „wadium cz. I – Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w miejscowości Łambinowice”. lub „wadium cz. II – Przebudowa drogi gminnej ul. Polna w miejscowości Łambinowice”. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, powinien być dołączony do oferty jako odrębny załącznik, umożliwiający łatwe oddzielenie go od pozostałych dokumentów ofertowych lub osobno przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Dokument winien zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, być właściwie podpisany, w którym podane są okoliczności, w jakich wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach