Przetargi.pl
Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych w gminie Praszka

Gmina Praszka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Praszka
    Plac Grunwaldzki 13
    46-320 Praszka, woj. opolskie
    REGON: 151398592
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych w gminie Praszka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowych nakładek asfaltowych na 4 odcinkach dróg na terenie gminy Praszka, o łącznej długości około 2,17 km:1) Fragment drogi gminnej – ul. Pod Kowalami w Praszce (odcinek o długości około 760 mb) 2) Fragment drogi gminnej – ul. Kiczmachów w Kowalach (odcinek o długości około 670 mb) 3) Droga gminna wewnętrzna – ul. Polna w Strojcu (odcinek o długości około 530 mb)4) Fragment drogi gminnej wewnętrznej – ul. Dojazdowa w Przedmościu (odcinek o długości około 210 mb) Zakres prac obejmował będzie mechaniczne wyprofilowanie istniejących nawierzchni w większości utwardzonych kruszywem bazaltowym. Następnie wykonana zostanie warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po uwałowaniu 8 cm. Po ułożeniu podbudowy wykonane zostanie skroplenie emulsją asfaltową a następnie rozścielona zostanie nawierzchnia asfaltowa z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości po zagęszczeniu 5 cm (warstwa ścieralna). Dodatkowo planowane jest wykonanie obustronnych poboczy z tłucznia kamiennego, a także konieczna będzie regulacja wysokościowa istniejącej infrastruktury kanalizacyjnej (studnie kanalizacji sanitarnej) w ilości 12 szt.Szczegółowy zakres rzeczowy określa załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego:ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach oddział w Opolunr rachunku: 83 1050 1171 1000 0022 0211 72025. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, składając ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".6. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) wykonawca wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o łącznej wartości 1 600.000,00 zł, z czego przynajmniej jedna z tych robót obejmowała zakres o wartości min. 800.000,00 zł;2) wykonawca wykaże, że dysponuje w celu wykonania zamówienia jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach