Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych

Urząd Gminy Bargłów Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-320 Bargłów Kościelny, ul. Augustowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 424 091 , fax. 876 424 562
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bargłów Kościelny
    ul. Augustowska 47
    16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 876 424 091, fax. 876 424 562
    REGON: 53404900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barglow.dt.pl, http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w zakresie: a) część I: przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Bułkowizna, odcinek długości 400 m (początek zakresu robót na skrzyżowaniu z drogą gminną – działki nr 47 i 53), b) część II: przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kroszówka, odcinek długości 400 m (początek zakresu robót od granicy pomiędzy działkami nr 63 i 64). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania terenu realizacji robót w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz odpowiedniego nadzoru technicznego i pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót. 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej. 6. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty zgodnie z rozdziałem XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców oraz dalszych podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 11. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną lub dwie części zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I W przypadku wykonawcdw wspólnie ubiegaiqcych się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ze nie podlegają oni wykluczeniu z udziatu w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy - skladają wszyscy wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Rozdz, Vlll pkt I SIWZ sklada każdy z wykonawcdw - na wezwanje zamawiajqcego (oferta oceniona najwyżej); 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia każdy z wykonawców) w terminie 3 dni od dnia zanieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitalowe.i, o której mowa w art. 24 ust.' 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złotyli oferty w tym postępowaniu 3. W przypadku przynależności do tej samei grupy kapitaiowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach