Przetargi.pl
Przebudowa: dr. ozn. nr geod. nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń, dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym, dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach i ulicy Zacisznej w Ławach.

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07411 Rzekuń, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 297 617 302
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33
    07411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 297 617 302
    REGON: 55066795900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa: dr. ozn. nr geod. nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń, dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym, dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach i ulicy Zacisznej w Ławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Przebudowa drogi nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji i przebudowa dr. 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń od km 0+000,00 do km 0+438,65. Zamówienie obejmuje: ETAP I uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych dla zakresu dokumentacji, sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych, opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa i elektroniczna), uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno – budowlanego, szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etap tj. I etap obejmujący przebudowę drogi zakończoną warstwą wiążącą i II etap wykonanie warstwy ścieralnej. ETAP II 1. Obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania I etapu robót według wyżej wymienionej dokumentacji. 2.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Przebudowa dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji i przebudowa dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym od km 0+000,00 do km 0+332,50. Zamówienie obejmuje: ETAP I uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych dla zakresu dokumentacji, sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych, opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa i elektroniczna), uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno – budowlanego, szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etap tj. I etap obejmujący przebudowę drogi zakończoną warstwą wiążącą i II etap wykonanie warstwy ścieralnej. ETAP II Obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania I etapu robót według wyżej wymienionej dokumentacji. 2.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: Przebudowa dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji przebudowy dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach od km 0+000,00 do km 0+592,80 oraz wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji od km 0+209,70 do km 0+592,80 Zamówienie obejmuje: ETAP I uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych dla zakresu dokumentacji, sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych, opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa i elektroniczna), uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno – budowlanego, szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etap tj. I etap obejmujący przebudowę drogi zakończoną warstwą wiążącą i II etap wykonanie warstwy ścieralnej. ETAP II Obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej od km 0+209,70 do km 0+592,80 i specyfikacji technicznej, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania I etapu robót według wyżej wymienionej dokumentacji od km 0+209,70 do km 0+592,80. 2.4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA: Przebudowa ulicy Zacisznej w Ławach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. Niniejsze zadanie obejmuje przebudowę ulicy Zacisznej w Ławach od km 0+000,00 do km 0+372,50 tj: roboty pomiarowe; regulacje wysokościowe; roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; konstrukcja nawierzchni jezdni; zjazdy z kruszywa łamanego; pobocza z kruszywa łamanego; elementy organizacji ruchu i bezpieczeństwa na drodze; elementy jezdni; roboty wykończeniowe; sieć wodociągowa wymiana i przeniesienie hydrantów p.poż. przyłącza wodociągowe (wodociągowe- roboty ziemne, montażowe); przyłącza kanalizacji sanitarnej (kanalizacja sanitarna- roboty ziemne, montażowe); 3. W ramach zamówienia dla czterech części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: a) udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres od 60 do 72 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony od wpisu zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę); b) uzyskania od Zamawiającego pisemnej akceptacji rozwiązań projektowych dla 1,2 i 3 części zamówienia przed uzyskaniem wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno – budowlanego, c) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej realizacji inwestycji; d) wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; e) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; f) przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); g) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; h) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) prowadzenia robót zgodnie obowiazującym prawem budowlanym, dokumentacją budowy i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; j) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; k) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; l) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie „Prawo Budowlane” tj. posiadających certyfikat; m) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; n) Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. o) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. p) Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiajacego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. r) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: programy funkcjonalno użytkowe, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. „Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000,00 PLN za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Inne informacje 1) Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej. 2) Urobek z korytowania odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). b) dla części 2 zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). c) dla części 3 zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). d) dla części 4 zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wniesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 69 8923 0008 0124 2371 2012 0007 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 7. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach