Przetargi.pl
Przebudowa Domów Ludowych w Będziemyślu, Borku Wielkim i Czarnej Sędziszowskiej na potrzeby społeczno-kulturalne mieszkańców

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2221600 , fax. 017 2216313
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 2221600, fax. 017 2216313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Domów Ludowych w Będziemyślu, Borku Wielkim i Czarnej Sędziszowskiej na potrzeby społeczno-kulturalne mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa Domów Ludowych w Będziemyślu, Borku Wielkim i Czarnej Sędziszowskiej na potrzeby społeczno-kulturalne mieszkańców . 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na /3/ trzy zadania - części . Podział przedstawia się następująco : a) Zadanie nr 1 Przebudowa Domu Ludowego w Będziemyślu. b) Zadanie nr 2 Przebudowa Domu Ludowego w Borku Wielkim. c) Zadanie nr 3 Przebudowa Domu Ludowego w Czarnej Sędziszowskiej. 3. Zakresy robót dla poszczególnych zadań : Zadanie nr 1 - Przebudowa Domu Ludowego w Będziemyślu. a) Roboty budowlane : - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie tynków cienkowarstwowych, - wykonanie płyty odbojowej, - malowanie pokrycia dachowego i remont kominów, - malowanie ścian wewnętrznych, - remont posadzek . b) Instalacje c.o. i ciepła technologicznego wentylacji : - demontaż istniejącej instalacji c.o. i wykonanie nowej, - wentylacja mechaniczna sal tanecznych. c) Instalacje elektryczne : - demontaż istniejącej instalacji i tablic rozdzielczych, - wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, tablic rozdzielczych i instalacji odgromowej. Zadanie nr 2 - Przebudowa Domu Ludowego w Borku Wielkim. a) Roboty budowlane : - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - uzupełnienie tynków zewnętrznych, docieplenie, tynk cienkowarstwowy, - wykonanie płyty odbojowej, - malowanie pokrycia dachowego, - malowanie ścian wewnętrznych, - posadzki z płytek na korytarzach i klatce schodowej, odnowienie parkietu. b) Instalacje c.o. i ciepła technologicznego wentylacji : - demontaż istniejącej instalacji c.o. i wykonanie nowej , - wentylacja mechaniczna w sali tanecznej. c) Instalacje elektryczne : - demontaż istniejącej instalacji i tablic rozdzielczych, - wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, tablic rozdzielczych i instalacji odgromowej. Zadanie nr 3 - Przebudowa Domu Ludowego w Czarnej Sędziszowskiej. a) Roboty budowlane : - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - uzupełnienie tynków zewnętrznych, docieplenie, tynk cienkowarstwowy, - wykonanie płyty odbojowej, - malowanie pokrycia dachowego, - malowanie ścian wewnętrznych, - posadzki z płytek na korytarzach i klatce schodowej. b) Instalacje c.o. i ciepła technologicznego wentylacji : - demontaż istniejącej instalacji c.o., - wykonanie nowej instalcji c.o. i c.t. wentylacji, - przebudowa istniejącej kotłowni, - wentylacja mechaniczna w sali tanecznej. c) Instalacje elektryczne : - demontaż istniejącej instalacji i tablic rozdzielczych, - wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, tablic rozdzielczych, oddymianie klatki schodowej i wykonanie instalacji odgromowej. CPV /Wspólny Słownik Zamówień Publicznych/ : 45.26.12.00-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.27.00-8 Przebudowa budynków 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45.23.11.00-8 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10-9 Kładzenie rurociągów 45.33.24.00-7 Prace dotyczące instalacji urządzeń sanitarnych 45.33.22.00-5 Prace dotyczące instalacji hydraulicznej 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna 45.31.57.00-5 Prace dotyczące wymiany instalacji elektrycznych 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10-3 Ochrona odgromowa 45.31.21.00-8 Instalacje przeciwpożarowych systemów alarmowych 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - Dokumentacja projektowa. - Przedmiary robót. 6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1) 10 000,00 zł. (słownie złotych : dziesięć tysięcy. złotych) na Zadanie nr 1 2) 10 000,00 zł. (słownie złotych : dziesięć tysięcy. złotych) na Zadanie nr 2 3) 10 000,00 zł. (słownie złotych : dziesięć tysięcy. złotych) na Zadanie nr 3
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont budynków wykonanych w technologii tradycyjnej, o wartości nie mniejszej niż kwota brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia w/g pkt a) b) c). 3) udokumentowanie dostępności do środków finansowych na kwotę równą co najmniej 500 000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont budynków wykonanych w technologii tradycyjnej , z podaniem wartości robót, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 500 000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 500 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach