Przetargi.pl
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 23 w leśnictwie Lębork

Nadleśnictwo Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84300 Lębork, ul. I Armii WP
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 635 958 , fax. 598 622 227
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lębork
    ul. I Armii WP 32
    84300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 635 958, fax. 598 622 227
    REGON: 77052800600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dojazdu pożarowego nr 23 w leśnictwie Lębork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dojazdu pożarowego nr 23 w leśnictwie Lębork w oddz. 100, 133, 134 i 135 na odcinku 1 100 m, o nawierzchni twardej nieulepszonej - kruszywo łamane. Obręb ewidencyjny Lubowidz i Popowo, gm. Lębork oraz Nowa Wieś Lęborska.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 (2.1-2.4) do SIWZ. Prace obejmują wykonanie:  Mechaniczne karczowanie zagajników, krzaków, podszycia – 0,30 ha;  Usunięcie warstwy humusu – 10.390,00 m2;  Karczowanie pni – 462 szt.;  Wykonanie koryta drogi;  Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża;  Wykonanie zbiorników odparowujących;  Wykonanie przepustów fi40 i fi60 na ławach fundamentowych z pospółki;  Wykonanie podbudowy z tłucznia betonowego 0/63mm gr. 15 i 30cm – 6.960,00 m2;  Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego 0/31,5mm gr. 7 i 12cm – 7.853 m2;  Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym 0/31,5mm gr. 7 i 12cm.  Wykonanie zjazdu na drogę powiatową z płyt betonowych typu Jomb – 115m2. Strony dokonają odbioru końcowego robót, wykonanych do dnia 2017-08-31 sporządzając protokół końcowy odbioru robót. Protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej za wykonane roboty. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze (rachunku) w terminie do 30 dni od daty otrzymania (data wpływu faktury (rachunku) przez Zamawiającego, pod warunkiem: 1) przedstawienia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, którzy realizowali części przedmiotu umowy na podstawie umów zaakceptowanych przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, których wynagrodzenie wynikało z tych umów, w tym oświadczenie Wykonawcy i oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o uregulowaniu wszystkich należności z danej umowy, kopia faktury VAT wystawionej przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę potwierdzona za zgodność z oryginałem, potwierdzenie zapłaty należności wynikających z zawartych umów lub o wysokości zaległości z tego tytułu; 2) złożenia przez Wykonawcę zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady (jeśli jest wymagana). Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza oraz zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert . 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział Słupsk 62 2030 0045 1110 0000 0092 8540, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 z późn. zm.) 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Możliwe jest również złożenie kopii przelewu wadium potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 8.3 lit. a). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium w formach innych niż pieniężna zaleca się wnieść w oryginale w kasie Zamawiającego w godz. od 800 do 1400, kopię wadium należy złożyć w ofercie. Możliwe jest również złożenie wadium w ten sposób, że Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu wniesienia wadium potwierdzoną przez siebie „za zgodność z oryginałem”, a oryginał przekaże w kopercie z ofertą nie spinając (nie zszywając) go z ofertą. 7. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46, ust. 4a oraz 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Strona: 10/20 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach